Häng med vetja. bara att hoppa på bussen.
[/youtube]
Infra skrev:Ursäkta, men gick inte Livsmedelsverket nyligen ut och kampanjade för att vi skulle slänga mindre mat.
Men i Saltis kanske de fortfarande har råd.
http://blog.svd.se/kultur/2012/01/29/overklassafari-pa-solsidan-mottes-av-aggkastning/
"Överklassafari på Solsidan möttes av äggkastning"
Vercingetorix skrev:Infra skrev:Ursäkta, men gick inte Livsmedelsverket nyligen ut och kampanjade för att vi skulle slänga mindre mat.
Men i Saltis kanske de fortfarande har råd.
http://blog.svd.se/kultur/2012/01/29/overklassafari-pa-solsidan-mottes-av-aggkastning/
"Överklassafari på Solsidan möttes av äggkastning"
Well... Ifall vänsterbratsen tillåts slösa med sin bristande begåvning, får det väl ändå anses som ett lindrigare brott att ägga fortskaffningsmedlet som gör det förstnämnda möjligt?
Secrist skrev:Idiotier. På vilket sätt förbättrar man samhället genom att peka ut vissa människor som hatobjekt?
Kan då inte någon av er, alls, inse vikten av attRedMentalCase skrev:Secrist skrev:Idiotier. På vilket sätt förbättrar man samhället genom att peka ut vissa människor som hatobjekt?
Jag hade ungefär samma reaktion, snacka om att cementera istället för att försöka jobba ihop.
Infra skrev:Kan då inte någon av er, alls, inse vikten av attRedMentalCase skrev:Secrist skrev:Idiotier. På vilket sätt förbättrar man samhället genom att peka ut vissa människor som hatobjekt?
Jag hade ungefär samma reaktion, snacka om att cementera istället för att försöka jobba ihop.
uppamma den rätta klasskänslan hos
de utplundrade samhällslagren. Jag tror att den klassmedvetna
människan gör en bättre insats för jämlikheten. Har jag fel?
Infra skrev:Kan då inte någon av er, alls, inse vikten av attRedMentalCase skrev:Secrist skrev:Idiotier. På vilket sätt förbättrar man samhället genom att peka ut vissa människor som hatobjekt?
Du kan inte bygga ett samhälle baserat på hat.
RedCloud skrev:Du kan inte bygga ett samhälle baserat på hat.
Vet ditt älsklingsparti SD verkligen om det ?
Secrist skrev:RedCloud skrev:Du kan inte bygga ett samhälle baserat på hat.
Mig veterligen anordnar de inte hatresor men annars får du fråga de själv. Jag röstar inte på dem. Däremot försvarar jag deras rätt att verka inom de demokratiska ramarna. Du vet, yttrandefrihet.
RedclownIII skrev:Secrist skrev:RedCloud skrev:Du kan inte bygga ett samhälle baserat på hat.
Mig veterligen anordnar de inte hatresor men annars får du fråga de själv. Jag röstar inte på dem. Däremot försvarar jag deras rätt att verka inom de demokratiska ramarna. Du vet, yttrandefrihet.
Men det vet du väl att yttrandefriheten gäller bara vänsterdrägg?
Infra skrev:RedCloud skrev:Du kan inte bygga ett samhälle baserat på hat.
Word!
RedMentalCase skrev:Infra skrev:RedCloud skrev:Du kan inte bygga ett samhälle baserat på hat.
Word!
Word?, säger de 2 på detta forum som bevisligen hatar,
vad är det för fel i huvet på er. vänstertomtar?
Secrist skrev:RedMentalCase skrev:Infra skrev:RedCloud skrev:Du kan inte bygga ett samhälle baserat på hat.
Word!
Lite för många möten med RKU och AFA kan man misstänka.
ACForats intelligentia har sagt sitt.RedMentalCase skrev:Secrist skrev:RedMentalCase skrev:Infra skrev:RedCloud skrev:Du kan inte bygga ett samhälle baserat på hat.
Word!
Lite för många möten med RKU och AFA kan man misstänka.
Roten är väl för få hjärnceller helt enkelt, går inte att bota.
jag tycker själv att bussresan är lika patetisk som stora delar av människorna som bor där. Dock tycks det äterigen som om det är ok för forumhögern att hata muslimer dvs det ok för er att. Hata kulturella etneciteter....om det är muslimer, men inte annars.Secrist skrev:Infra skrev:Kan då inte någon av er, alls, inse vikten av attRedMentalCase skrev:Secrist skrev:Idiotier. På vilket sätt förbättrar man samhället genom att peka ut vissa människor som hatobjekt?
Ja. Du kan inte bygga ett samhälle baserat på hat. Det måste även du inse. Hitler pekade ut judarna. Bussresan pekar ut de rika som skyldiga till allt elände.