RedCloud skrev:Har du fått julpermis?
Vi kallar det inte permis i skolan utan lov.
Det borde väl du veta, för ni har väl lov i sexan också ?
Jaha, du har börjat skolan igen. Lågstadiet?
RedCloud skrev:Du definierar arier som född i Sverige
....tack för upplysningen....
Secrist skrev:RedCloud skrev:Har du fått julpermis?
Bär du något ansvar för det kaos som är på din skola? Anna säger att din skola är stadd i kaos. Varför är det det och vad ska du göra åt det?
Bär du något ansvar för det kaos som är på din skola?
RedCloud skrev:
Bär du något ansvar för det kaos som är på din skola?
Det är inget kaos på min skola secrist, vem har lurat i dig det ?
Anna säger att det är kaos.
Skulle Anna ha fel menar du?
RedCloud skrev:Anna säger att det är kaos.
Vi på vänsterkanten accepterar att man kan ha olika åsikter.
Upplever hon att det är kaos i skolan, så är det aäkert så på den skolan hon varit på.
Dock på "min" skola råder ingen mer kaos än den f.d. major Björklund ställer till med.
fy satan vad barnsliga ni är på högerkanten...
RedCloud skrev:Anna säger att det är kaos.
Vi på vänsterkanten accepterar att man kan ha olika åsikter.
Upplever hon att det är kaos i skolan, så är det aäkert så på den skolan hon varit på.
Dock på "min" skola råder ingen mer kaos än den f.d. major Björklund ställer till med.
fy satan vad barnsliga ni är på högerkanten...
lazy skrev:Svårt att tro att det råder kaos på alla skolor utom en, eller?
RC letar bortföklaringar för "de respekterar varandras åsikter". Jösses vad töntigt påstående
Det hade varit enklare att säga att Annas beskrivning av svenska skolan är grovt överdriven
RedCloud skrev:RC letar bortföklaringar för "de respekterar varandras åsikter". Jösses vad töntigt påstående
Tack för att du tolkar mina åsikter secrist./NOT
Det hade varit enklare att säga att Annas beskrivning av svenska skolan är grovt överdriven
Varför skulle jag ta ifrån Anna hennes åsikt ?
Det finns skolor som är guldskolor och det finns skolor som är skit, och allt därimellan.
Nu har jag fyra års erfarenhet av att jobba på två små friskolor och mitt omdöme är att friskolor suger rejält.
Skolpengen går före kunskap och pedagogik. Sant, tyvärr.
Hur det är på kommunal får ngn annan uttala sig om.
Ett faktum är att svenska elever presterar sämre och sämre på flera områden.
Som "av en händelse" sammanfaller det med utbredningen av friskolor ägda av riskkapitalister.
Att då blunda för att det inte skulle vara problem verkar ju korkat.
Upprepar, just på min skola är det kaos pga f.d. major Björklunds vansinnesturer, inte annars.
Låter trovärdigt/NOT!
RedCloud skrev:Låter trovärdigt/NOT!
Vad du tror eller inte tror är av inget eller ringa värde.....
För övrigt: allvarligt talat, varför är du så fixerad vid min person ? Förmodligen är över 90% av dina naiva trams oneliners riktade till mig som person, offtopic naturligtvis.
Mindervärdeskomplex ?
Skaffa ett liv miffot!
Nej då killen har bara en illa dold agenda!Secrist skrev:Varför skulle jag ta ifrån Anna hennes åsikt ?
Och Annas åsikt är att det är kaos på svenska skolor. Punkt. Påståendet är kategoriskt och gäller i princip på alla svenska skolor. Så om du har rätt så kan man säga att alla skolor utom din är stadda i kaos och upplösning. Märkligt.
Secrist skrev:Ett faktum är att svenska elever presterar sämre och sämre på flera områden.
Som "av en händelse" sammanfaller det med utbredningen av friskolor ägda av riskkapitalister.
Mig veterligen finns det ingen forskning som stödjer påståendet att det hänger samman med friskolereformen. Kan du presentera någon sådan istället för vaga och hemmasnickrade teorier som mer bygger på ett ogillande av privat ägande.
Mig veterligen finns det ingen forskning som stödjer påståendet att det hänger samman med friskolereformen
nej, detta fall började ganska långt innan friskolorna kom,
men med andra undersökningar......?
RedCloud skrev:men med andra undersökningar......?
Känner inte till några andra än PISA...