http://www.aftonbladet.se/nyheter/article14100096.ab
Det faller en skugga över killen till höger, han ser så mörk ut.......
Sossar ee lata skrev:http://www.aftonbladet.se/nyheter/article14100096.ab
RedCloud skrev:Förvånad över att du är så fixerad över icke-ariska brottslingar.....du inser inte hur sjuk du är ?
När du fastslagit etniciteten, vilka slutsatser drar du då ?
Att icke-arier är predistinerade att slå ihjäl folk ?
Rasistäckel är ditt namn, är du stolt ?
Min fråga är, varför är invandrare våldsamma och allt som oftast aggressiva?
RedCloud skrev:Min fråga är, varför är invandrare våldsamma och allt som oftast aggressiva?
Sitter just nu med tre st kollegor, en är amerikan, en är från N.Z. och en är från Iran, ingen av dessa tre är våldsam eller aggressiv, så nu generaliserar du och drar alla invandrare över en kam.
RASISTER BRUKAR GÖRA SÅ !!!
Sossar ee lata skrev:RedCloud skrev:Min fråga är, varför är invandrare våldsamma och allt som oftast aggressiva?
Sitter just nu med tre st kollegor, en är amerikan, en är från N.Z. och en är från Iran, ingen av dessa tre är våldsam eller aggressiv, så nu generaliserar du och drar alla invandrare över en kam.
RASISTER BRUKAR GÖRA SÅ !!!
Nu drömmer du igen, ingen går på dina historier, vi vet att du bor i din koja! Vad skulle en NZ, american & iranier göra där??
Sossar ee lata skrev:......Hoppas de 2 polackerna som troligen mördat de gamla paret..............
Vad skulle en NZ, american & iranier göra där??
F.I.S.T skrev:Sossar ee lata skrev:......Hoppas de 2 polackerna som troligen mördat de gamla paret..............
och Seel undrar varför han kallas rasist... han känner sig inte ens nödgad att ha fakta, utan nöjer sig varannan gång med "troligen" och utelämnar nästan alla gånger det är solklart att en svensk gjort nåt
Vem är förvånad??
Infra skrev:
Vem är förvånad??
Jag är förvånad. Invandrare som är så snälla.