+6
ANNA2LINK
redalert
F.I.S.T
DMustaine
RedCloud
Sossar ee lata
10 posters
Red C & fist har gått samman
Sossar ee lata- Antal inlägg : 5378
- Inlägg 1
Red C & fist har gått samman
De hatar alla som inte har invandrarbakgrund, de anser att denna grupp får våldta & göra brott fritt utan att straffas, vi svenskar ska förkasta vår äldre för att hjälpa nysvenskarna, ingen skall behöva tvingas att jobba, staten skall minsan ta hand om oss.....ja jisses.
RedCloud- Antal inlägg : 23039
- Inlägg 2
Sv: Red C & fist har gått samman
Sossar ee lata skrev:De hatar alla som inte har invandrarbakgrund, de anser att denna grupp får våldta & göra brott fritt utan att straffas, vi svenskar ska förkasta vår äldre för att hjälpa nysvenskarna, ingen skall behöva tvingas att jobba, staten skall minsan ta hand om oss.....ja jisses.
Vilse i pannkakan ?
Vi står upp mot rasism, utlevd vardagsrasism, precis som den du sysslar med, för vi VET att sådana nyttiga idioter som du kan trigga igång psykfall som Breivik.
Är du stolt Seel , att föra den fina bruna tradition vidare ?
Sossar ee lata- Antal inlägg : 5378
- Inlägg 3
Lille vän, nu tar du i igen.
RedCloud skrev:Sossar ee lata skrev:De hatar alla som inte har invandrarbakgrund, de anser att denna grupp får våldta & göra brott fritt utan att straffas, vi svenskar ska förkasta vår äldre för att hjälpa nysvenskarna, ingen skall behöva tvingas att jobba, staten skall minsan ta hand om oss.....ja jisses.
Vilse i pannkakan ?
Vi står upp mot rasism, utlevd vardagsrasism, precis som den du sysslar med, för vi VET att sådana nyttiga idioter som du kan trigga igång psykfall som Breivik.
Är du stolt Seel , att föra den fina bruna tradition vidare ?
Jag är stolt över att våga säga emot vare sig det gäller mörka, vita, röda eller gula, inte som di som bara hatar vita RASIST är vad du är!!!!
- Inlägg 4
Jag är stolt över att våga säga emot vare sig det gäller mörka, vita, röda eller gula,
Är det därför 100% av dina inlägg handlar om dåd utförda av muslimer ?
Du är en enkel simpel rasist Seel.....dags att du står upp för den du är.
DMustaine- Antal inlägg : 3914
- Inlägg 5
Jag tycker inte alls det är fel av seel att lägga upp artiklar om invandrarrelaterade brott! Det kastar ju ett sken av något som vänstern ignorerar genom att stoppa huvudet i sanden! Aldrig har jag sett honom använda rasistiska tillmälen heller!
- Inlägg 6
Jag tycker inte alls det är fel av seel att lägga upp artiklar om invandrarrelaterade brott!
ohh så förvånande/NOT
Det kastar ju ett sken av något som vänstern ignorerar genom att stoppa huvudet i sanden!
Vem i vänstern "ignorerar" ?
Aldrig har jag sett honom använda rasistiska tillmälen heller!
nä, att kalla sina medmänniskor för "jävla apor" verkar vara helt ok i din värld...puke
F.I.S.T- Antal inlägg : 17511
- Inlägg 7
DMustaine skrev:Jag tycker inte alls det är fel av seel att lägga upp artiklar om invandrarrelaterade brott! Det kastar ju ett sken av något som vänstern ignorerar genom att stoppa huvudet i sanden! Aldrig har jag sett honom använda rasistiska tillmälen heller!
så förvånande
DMustaine- Antal inlägg : 3914
- Inlägg 8
Vad? att ni väljer att stoppa huvudet i sanden och låtsas som om det regnar? Näe inte så förvånande! Rent patetiskt o se när ni drar upp rasistkortet så fort ordet invandrare nämns!
F.I.S.T- Antal inlägg : 17511
- Inlägg 9
DMustaine skrev:Vad? att ni väljer att stoppa huvudet i sanden och låtsas som om det regnar? Näe inte så förvånande! Rent patetiskt o se när ni drar upp rasistkortet så fort ordet invandrare nämns!
Jag anser att det är att stoppa huvudet i sanden, när man tror att invandrarstopp skall lösa problemen i ett land där svenskar inte tar vilka jobb som helst
- Inlägg 10
Rent patetiskt o se när ni drar upp rasistkortet så fort ordet invandrare nämns!
Jag antar att du tycker att det är helt normalt att som Seel ensidigt o till 100% inriktar sig på invandrares brott ?
Som vore de predestinerade att vara kriminella.... ?
redalert- Antal inlägg : 13973
- Inlägg 11
RedCloud skrev:Rent patetiskt o se när ni drar upp rasistkortet så fort ordet invandrare nämns!
Jag antar att du tycker att det är helt normalt att som Seel ensidigt o till 100% inriktar sig på invandrares brott ?
Som vore de predestinerade att vara kriminella.... ?
Nej det är stoppa-huvudet-i-sanden-taktiken som gör dem kriminella!
- Inlägg 12
Nej det är stoppa-huvudet-i-sanden-taktiken som gör dem kriminella!
Koppla in hjärnan innan du skriver, snälla...
- Inlägg 13
RedCloud skrev:Nej det är stoppa-huvudet-i-sanden-taktiken som gör dem kriminella!
Ante mig att mister corkhead inte har en susning!
- Inlägg 14
redalert skrev:RedCloud skrev:Nej det är stoppa-huvudet-i-sanden-taktiken som gör dem kriminella!
Ante mig att mister corkhead inte har en susning!
Du rapar fortfarande SD-klyschor....
ANNA2LINK- Antal inlägg : 10893
- Inlägg 15
DMustaine skrev:Jag tycker inte alls det är fel av seel att lägga upp artiklar om invandrarrelaterade brott! Det kastar ju ett sken av något som vänstern ignorerar genom att stoppa huvudet i sanden! Aldrig har jag sett honom använda rasistiska tillmälen heller!
Det sättet som SEEL gör det på är väldigt överdrivet...
- Inlägg 16
ANNA2LINK skrev:DMustaine skrev:Jag tycker inte alls det är fel av seel att lägga upp artiklar om invandrarrelaterade brott! Det kastar ju ett sken av något som vänstern ignorerar genom att stoppa huvudet i sanden! Aldrig har jag sett honom använda rasistiska tillmälen heller!
Det sättet som SEEL gör det på är väldigt överdrivet...
På tal om överdrivet Anna......mohaha...mohaha
- Inlägg 17
På tal om överdrivet Anna......mohaha...mohaha
som tex tro att världsrevolutionen startar om man röstar på (v)....
- Inlägg 18
RedCloud skrev:På tal om överdrivet Anna......mohaha...mohaha
som tex tro att världsrevolutionen startar om man röstar på (v)....
Endast en korkskalle kastar bort en röst på V vars politik leder till fattigdom för alla och diktatur med ett enda parti i valsystemen!
- Inlägg 19
vars politik leder till fattigdom för alla och diktatur med ett enda parti i valsystemen!
ha ha ha, jag har gett (v) min röst i alla val sedan jag fick rösta, varken fattigdom eller diktatur har blivit resultatet, så nu ljuger du IGEN, lillen
SiP- Antal inlägg : 4427
- Inlägg 20
RedCloud skrev:vars politik leder till fattigdom för alla och diktatur med ett enda parti i valsystemen!
ha ha ha, jag har gett (v) min röst i alla val sedan jag fick rösta, varken fattigdom eller diktatur har blivit resultatet, så nu ljuger du IGEN, lillen
Sa någon historielös...
- Inlägg 21
SiP skrev:RedCloud skrev:vars politik leder till fattigdom för alla och diktatur med ett enda parti i valsystemen!
Sa någon historielös...
undrar hur många (v) har dödat.....
- Inlägg 22
RedCloud skrev:SiP skrev:RedCloud skrev:vars politik leder till fattigdom för alla och diktatur med ett enda parti i valsystemen!
Sa någon historielös...
undrar hur många (v) har dödat.....
Eftersom du själv framställt dig till åren så frågar jag dig, vad hette V förr, innan VP, och vilken ideologi stödde/stöder dom??...
formsvackan- Antal inlägg : 14778
- Inlägg 23
SiP skrev:RedCloud skrev:vars politik leder till fattigdom för alla och diktatur med ett enda parti i valsystemen!
Sa någon historielös...
Människor dödar, inte ideologier.
- Inlägg 24
vad hette V förr, innan VP, och vilken ideologi stödde/stöder dom??..
retorisk fråga, fast det innebär ju knappast att (v) eller (vpk) har mördat några...eller har redalrt smittat dig med kommunsitskräck för allt till vänster om Djinghis Khan ?
- Inlägg 25
RedCloud skrev:vad hette V förr, innan VP, och vilken ideologi stödde/stöder dom??..
retorisk fråga, fast det innebär ju knappast att (v) eller (vpk) har mördat några...eller har redalrt smittat dig med kommunsitskräck för allt till vänster om Djinghis Khan ?
Har hatat kommunister sedan jag träffade finnar som flytt till Sverge under finska vinterkriget, deras berättelser om vad kommunisterna gjorde med kvinnor och barn gjorde mig till en kommunisthatare redan då..
Men med din retorik så är ju inte nazismen heller farlig, för ideologier dödar ju inte..