http://www.dn.se/nyheter/varlden/tva-gatuforsaljare-skjutna-i-florens
Men det kanske inte är intressant när det är dina vapenbröder som gärninsgmän ?
RedCloud skrev:En gärningsman med kända högerextrema åsikter angrep och dödade två gatuförsäljare från Senegal i den norditalienska staden Florens på tisdagen. Gärningsmannen tog sitt eget liv efter dåden.
Sossar ee lata skrev:RedCloud skrev:En gärningsman med kända högerextrema åsikter angrep och dödade två gatuförsäljare från Senegal i den norditalienska staden Florens på tisdagen. Gärningsmannen tog sitt eget liv efter dåden.
Folk ledsnar tillslut, men jag försvarar inte hans handling mer än jag försvarar marockanens, samma idioter båda två.
F.I.S.T skrev:Sossar ee lata skrev:RedCloud skrev:En gärningsman med kända högerextrema åsikter angrep och dödade två gatuförsäljare från Senegal i den norditalienska staden Florens på tisdagen. Gärningsmannen tog sitt eget liv efter dåden.
Folk ledsnar tillslut, men jag försvarar inte hans handling mer än jag försvarar marockanens, samma idioter båda två.
Seel måste stå för "Seelektiv" i nyhetsvärlden, väljer ut de nyheter som passar hans rasistiska agenda
DU är rasisten här
jag hatar och tar avstånd för brott vem som än gör det
men du däremot spyr bara galla på breivik och våldtäkts män som är av ljuhyhad härkomst, DU ÄR RASISTISK!!!
RedCloud skrev:DU är rasisten här
Nej Seel, det är den som uteslutande väljer ut brott begågna av invandrare och publicerar dom här.
jag hatar och tar avstånd för brott vem som än gör det
Det där tror du inte på själv, varför handlar 100% av alla dina inlägg om brott endast invandrare ?
men du däremot spyr bara galla på breivik och våldtäkts män som är av ljuhyhad härkomst, DU ÄR RASISTISK!!!
har man inte på fötterna kan man ju alltid ljuga.
Du vet om att dina insändare här, ditt muslimhat, är precis sådant som triggade igång Breivik, är du stolt rasistäckel ?
Sossar ee lata skrev:
Kan du inte svara på frågan då varför invandrare är överrepresenterade i våldtäktsbrott?? jag vet inte det, men du verkar ju ha svaret på frågan, snälla Red C ge mig det, och kan du få mig att förstå så ska jag sluta fråga om detta varje gång det sker en ny våldtäkt av en invandrare. Kom nu inte bara med massa drabbel om mig, ge meig ett svar istället.......om du kan....
F.I.S.T skrev:Sossar ee lata skrev:
Kan du inte svara på frågan då varför invandrare är överrepresenterade i våldtäktsbrott?? jag vet inte det, men du verkar ju ha svaret på frågan, snälla Red C ge mig det, och kan du få mig att förstå så ska jag sluta fråga om detta varje gång det sker en ny våldtäkt av en invandrare. Kom nu inte bara med massa drabbel om mig, ge meig ett svar istället.......om du kan....
Här ÄR du ju rasistisk igen, att du aldrig lär dig ??!!
För det första är inavandrare inte en homogen grupp, inte ens Somalier är en homogen, eller andra nationaliteter, så bara där har du ju skitit i det blå skåpet.
Det du hela tiden antyder är att det beror på att de är invandrare, och att invandrare är sämre människor.... annars skulle du ju inte hålla på med rasistiska propaganda.
Om nu statistiken säger att invandrare är överrepresenterade i brottsstatistiken, vad säger det då enligt dig ??... vilka slutsatser drar du av det ??
JAG VET, att det finns många orsaker till varför det är på det viset, sociala orsaker, diskriminering, frustration, krigstrauman mm mm....
Anser du att invandrare är sämre människor Seel ???
RedCloud skrev:Seel, varför är högerhänta överrepresenterade i mordfall ?
Och blåögda överrepresenterade i trafikbrott....?
Det är knappast heller korrekt att i detta sammanhang bunta ihop alla ulandsfödda i en och samma grupp.lazy skrev:Fast här handlade det ju om överrepresentation av sexualbrott/våldtäkter och det beror väl knappast på de orsaker du tog upp?
så kan jag och min familj leva i lugn & ro här i Danderyd
RedCloud skrev:Seel, varför är högerhänta överrepresenterade i mordfall ?
När det gäller våldtäkter så står 20% av sveriges befolkning, de med invandrarbakgrund, för 40% av våldtäkt brotten.
kraftigt överrepresenterade.
RedCloud skrev:kraftigt överrepresenterade.
det handlar om promille....
lazy skrev:F.I.S.T skrev:Sossar ee lata skrev:
För det första är inavandrare inte en homogen grupp, inte ens Somalier är en homogen, eller andra nationaliteter, så bara där har du ju skitit i det blå skåpet.
Det du hela tiden antyder är att det beror på att de är invandrare, och att invandrare är sämre människor.... annars skulle du ju inte hålla på med rasistiska propaganda.
Om nu statistiken säger att invandrare är överrepresenterade i brottsstatistiken, vad säger det då enligt dig ??... vilka slutsatser drar du av det ??
JAG VET, att det finns många orsaker till varför det är på det viset, sociala orsaker, diskriminering, frustration, krigstrauman mm mm....
Fast här handlade det ju om överrepresentation av sexualbrott/våldtäkter och det beror väl knappast på de orsaker du tog upp?
RedCloud skrev:så kan jag och min familj leva i lugn & ro här i Danderyd
du inser inte hur sjuk du egentligen är ?
Ditt liv verkar bestå av: JAG JAG JAG MITT MITT MITT
Stackare...
RedCloud skrev:kraftigt överrepresenterade.
F.I.S.T skrev:lazy skrev:F.I.S.T skrev:Sossar ee lata skrev:
Fast här handlade det ju om överrepresentation av sexualbrott/våldtäkter och det beror väl knappast på de orsaker du tog upp?
..... och vad tror då "say-it-as-it-is-Lazy"... att det beror på då ?
Nej det handlar om nästan sex gånger fler pajas!RedCloud skrev:kraftigt överrepresenterade.
Thetaxpayer skrev:RedCloud skrev:kraftigt överrepresenterade.
Inte då, Puke
Detta vore givetvis en intressant fråga ifall det vore sant.RedCloud skrev:Seel, varför är högerhänta överrepresenterade i mordfall ?
Nej det handlar om nästan sex gånger fler pajas!
RedCloud skrev:Nej det handlar om nästan sex gånger fler pajas!
men lille lille arbetslöse "ekonom", det handlar fortfarande om promille....