formsvackan skrev:Jo, men nyfikenheten och reslusten var/är större.Sniperace skrev:med andra ord tror du inte på bojkotter mot sådana?
ok....
formsvackan skrev:Jo, men nyfikenheten och reslusten var/är större.Sniperace skrev:med andra ord tror du inte på bojkotter mot sådana?
RedCloud skrev:Goda nyheter för RC och Infra.
Varför i hela världen måste du ligga på träsknivå secrist ?
De ENDA diktaturkramare på det här forumet återfinns på högerkanten.....
Thetaxpayer skrev:RedCloud skrev:Goda nyheter för RC och Infra.
Han kanske vill försöka debattera med dig och Berra?
Secrist skrev:Goda nyheter för RC och Infra. Bara att boka biljetter och njuta av det proletära paradiset.
Äntligen!
Snart går hyllningsresan till Nordkorea.
I april får alla vänner av framsteg och oöverträffat välstånd chansen att gratta den Store Ledaren Kim Il Sung på 100-årsdagen.
Kim Il Sung, Demokratiska folkrepubliken Koreas Store ledare har visserligen varit "död" 17 år.
Men han är fortfaranade statschef, han är nämligen utsedd till Evig president.
Och nästa år fyller Det Stora Liket 100 år.
Men för evighetspresidenten är 100 år ingenting. Den Evige är fortfarande bara en yngling.
Den 15 april 1914 var den vackraste dagen i den Koreanska halvöns historia. Kim Il Sung, landets frälsare, föddes.
Solen gick upp över Korea och de värmande strålarna utlovade liv och värme. Lycka och välstånd.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article14034381.ab
Regndrottning skrev:Thetaxpayer skrev:RedCloud skrev:Goda nyheter för RC och Infra.
Genom att du förutfattade meningar?
Jag "luffade" också runt i kommunistkina 1988Sniperace skrev:formsvackan skrev:Jo, men nyfikenheten och reslusten var/är större.Sniperace skrev:med andra ord tror du inte på bojkotter mot sådana?
ok....
Det har knappast undgått någon vilken nivå dessa herrar befinner sig på.
Herrejösses vilket språk rd ligger inne med vad fan menar mänskan?ericTheDog skrev:Regndrottning skrev:Thetaxpayer skrev:RedCloud skrev:Goda nyheter för RC och Infra.
Förutfattad mening? Det har knappast undgått någon vilken nivå dessa herrar befinner sig på.
Mannen totalt utan självinsikt moa....haha...moha.....clown!RedCloud skrev:Det har knappast undgått någon vilken nivå dessa herrar befinner sig på.
Om du läser på flitigt och gör dina läxor kanske du kommer dit en dag du också.
Fast ska jag vara ärlig tvivlar jag på att just du klarar det.
RedCloud skrev:Det har knappast undgått någon vilken nivå dessa herrar befinner sig på.
Om du läser på flitigt och gör dina läxor kanske du kommer dit en dag du också.
Fast ska jag vara ärlig tvivlar jag på att just du klarar det.
Regndrottning skrev:Thetaxpayer skrev:RedCloud skrev:Goda nyheter för RC och Infra.
Passa på nu RC innan det blir fullbokat. Dina polare i KP och Röd Front håller på att fylla upp flyget.
Men du kan ta mig fan inte bättre och har aldrig kunnat!RedCloud skrev:Passa på nu RC innan det blir fullbokat. Dina polare i KP och Röd Front håller på att fylla upp flyget.
det är sådana inlägg som detta som gör dig till en av de sämre debattörerna secrist, du kan bättre.
Secrist skrev:det är sådana inlägg som detta som gör dig till en av de sämre debattörerna secrist, du kan bättre.
Alla mina inlägg är bättre än dina. Även de mindre seriösa.
Thetaxpayer skrev:Secrist skrev:det är sådana inlägg som detta som gör dig till en av de sämre debattörerna secrist, du kan bättre.
Alla mina inlägg är bättre än dina. Även de mindre seriösa.
Word,
Det blir ju inte lite löjligt när en av de absolut värsta debattörerna försöker mästra någon annan. Snacka om att vara självgod och sakna självkritik.
RedMentalCase skrev:Efter resan till PRK kan de härjade vänstermupparna kanske vila upp på paradiset Kuba ett par veckor, äta upp sig och titta på sevärdheterna.
Kanske besöka alla 10000 tals politiska fångar , och undra varför de inte älskar detta fria paradis, kackerlackan kan kanske tvittra lite?:
redalert skrev:RedMentalCase skrev:Efter resan till PRK kan de härjade vänstermupparna kanske vila upp på paradiset Kuba ett par veckor, äta upp sig och titta på sevärdheterna.
Kanske besöka alla 10000 tals politiska fångar , och undra varför de inte älskar detta fria paradis, kackerlackan kan kanske tvittra lite?:
Kubaner som fängslas för att de vill lämna landet bara blundar de för.
Mycket gärna. Häng med du också.RedMentalCase skrev:Efter resan till PRK kan de härjade vänstermupparna kanske vila upp på paradiset Kuba ett par veckor, äta upp sig och titta på sevärdheterna.