Stort GRATTIS på 40-årsdagen!
Unna dig ett glas champagne i dag.
DMustaine skrev:Grattis och unna dig en helkroppsmassage med happy ending!
Vercingetorix skrev:Thanx y'all! Enligt thailändsk tid har jag sex minuter kvar av trettioårsåldern...
Det är mycket riktigt; jag, ungarna, farsan och dotterns gudfar (studiekamrat från tiden i USA) är på Koh Chang och gottar oss, efter att ha varit en sväng i Kairo först..
Lovar att komma med utförligare rapport. :-)
Tre minuter...
berralarzon skrev:Vercingetorix skrev:Thanx y'all! Enligt thailändsk tid har jag sex minuter kvar av trettioårsåldern...
Det är mycket riktigt; jag, ungarna, farsan och dotterns gudfar (studiekamrat från tiden i USA) är på Koh Chang och gottar oss, efter att ha varit en sväng i Kairo först..
Tre minuter...
Grattis på din dag till den enda vettiga högerväljare på ac bladet, pst är det x-tra pris på roddbåtar köp en i så fall så vi behålla dig som den enda vettiga
//Berra
Vercingetorix skrev:berralarzon skrev:Vercingetorix skrev:Thanx y'all! Enligt thailändsk tid har jag sex minuter kvar av trettioårsåldern...
Tre minuter...
Grattis på din dag till den enda vettiga högerväljare på ac bladet, pst är det x-tra pris på roddbåtar köp en i så fall så vi behålla dig som den enda vettiga
//Berra
Tack!
Svårt att översvämma en ö... Här har det varit minst 35 grader och solsken varje dag hittills. :-)
Sniperace skrev:hade tänkt sjunga en stump för dig, men så tänbkte jag efter, du har ldrig skadat mig så varför skulle jag göra så mot dig....
så jag nöjer mig med ett stort grattis, må du leva ett långt och rikt liv!!
berralarzon skrev:Sniperace skrev:hade tänkt sjunga en stump för dig, men så tänbkte jag efter, du har ldrig skadat mig så varför skulle jag göra så mot dig....
så jag nöjer mig med ett stort grattis, må du leva ett långt och rikt liv!!
V-rix stör ingen han är så vettig hoppas han känner sig som jordens medelpunkt nu, nåväl hsn äter frukost om ca 560 minuter.
//Berra
Vercingetorix skrev:Hemma igen... Här är iaf utsikten jag vaknade till varje morgon... :-)
Återigen. Tack för alla varma ord! / V-tox