Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+2
Regndrottning
ericTheDog
6 posters

    Vad varje vänstermupp måste fråga sig - var dag

    avatar
    ericTheDog


    Antal inlägg : 15117
    Join date : 10-05-11

    Vad varje vänstermupp måste fråga sig - var dag Empty Vad varje vänstermupp måste fråga sig - var dag

    Inlägg  ericTheDog 2011-10-25, 23:36

    Vad har just du gjort för nytta idag?
    Regndrottning
    Regndrottning


    Antal inlägg : 6691
    Join date : 09-02-16
    Age : 66
    Ort : Halmstad

    Vad varje vänstermupp måste fråga sig - var dag Empty Sv: Vad varje vänstermupp måste fråga sig - var dag

    Inlägg  Regndrottning 2011-10-25, 23:54


    Måste jag fråga vad DU har gjort för nytta?

    Jag bryr mig inte om du anser att du har gjort nytta, eller inte. På forum gör du, iaf ingen som helst nytta.

    Och jag gissar att du inte har gjort något nyttigt. Du har iaf all tid att sitta här för att provocera och vara elak, bara för att du kan vara en provocerande idiot.

    Tillsammans med dina kompisar i dumhet, RMC, RA, SEEL....

    Jag skulle kunna berätta för dig vad jag har gjort för nytta om du frågar snällt,artigt och belevat. (Var det sista ordet för svårt för dig?)

    Inget undra på att jag lämnade forumet.... Det är samma idioter som fortsätter med samma idiotiska tjat.

    Finns det verkligen ingen, (förutom Vercingetorix och Anna), som kan föra en intelligent diskussion?

    PE Dal
    PE Dal


    Antal inlägg : 1127
    Join date : 09-03-20
    Ort : Ett fullständigt S dominerat

    Vad varje vänstermupp måste fråga sig - var dag Empty Väckarklockan ringer

    Inlägg  PE Dal 2011-10-25, 23:59

    """Vad har just du gjort för nytta idag?"""

    En mycket relevant frågeställning.
    För egen egenartad summarelaterad nyttoverksamhet kan väl mitt ca 30%iga inbetalande av 8 timmars arbetsinsats till välfärdskassan, denna dag alltväl kunna betraktas som nyttoinsats? eller?


    RedMentalCase
    RedMentalCase


    Antal inlägg : 12415
    Join date : 10-04-22

    Vad varje vänstermupp måste fråga sig - var dag Empty Sv: Vad varje vänstermupp måste fråga sig - var dag

    Inlägg  RedMentalCase 2011-10-26, 00:00

    Oj, vad bitter man kan vara trots så lång bortvaro från detta forum, stackars rd.

    Anna, intelligent diskussion??, är det OS i standupcomedy här inne eller?
    avatar
    Thetaxpayer


    Antal inlägg : 7997
    Join date : 09-02-18

    Vad varje vänstermupp måste fråga sig - var dag Empty Sv: Vad varje vänstermupp måste fråga sig - var dag

    Inlägg  Thetaxpayer 2011-10-26, 00:02

    Regndrottning skrev:
    Måste jag fråga vad DU har gjort för nytta?

    Jag bryr mig inte om du anser att du har gjort nytta, eller inte. På forum gör du, iaf ingen som helst nytta.

    Och jag gissar att du inte har gjort något nyttigt. Du har iaf all tid att sitta här för att provocera och vara elak, bara för att du kan vara en provocerande idiot.

    Tillsammans med dina kompisar i dumhet, RMC, RA, SEEL....

    Jag skulle kunna berätta för dig vad jag har gjort för nytta om du frågar snällt,artigt och belevat. (Var det sista ordet för svårt för dig?)

    Inget undra på att jag lämnade forumet.... Det är samma idioter som fortsätter med samma idiotiska tjat.

    Finns det verkligen ingen, (förutom Vercingetorix och Anna), som kan föra en intelligent diskussion?







    Ja det märks att du varit borta för det var verkligen inte många rätt. Anna har inte haft ett vettigt inlägg på månader. Men välkommen tillbaks. Faktum är att det funkar rätt bra bara Rv och berra håller sig borta.
    PE Dal
    PE Dal


    Antal inlägg : 1127
    Join date : 09-03-20
    Ort : Ett fullständigt S dominerat

    Vad varje vänstermupp måste fråga sig - var dag Empty Humanist

    Inlägg  PE Dal 2011-10-26, 00:24

    """Inget undra på att jag lämnade forumet.... Det är samma idioter som fortsätter med samma idiotiska tjat. """


    Varför hängde Du då inte på debattklimatet på Debatthuset?
    Där spelade Du ju rollen som mesig antihumanist?

    Välkommen tillbaka till AC,,,här kan Du ju faktiskt helt och fullt ut använda hela Din mesigt spelade humanistavatar!!!

    Trots allt, jag sympatiserar oftast med Din mjuka, tillrättalagda människotillvända syn rörande saker o ting,,,

    redalert
    redalert


    Antal inlägg : 13973
    Join date : 10-01-27

    Vad varje vänstermupp måste fråga sig - var dag Empty Sv: Vad varje vänstermupp måste fråga sig - var dag

    Inlägg  redalert 2011-10-26, 08:12

    Regndrottning skrev:
    Måste jag fråga vad DU har gjort för nytta?

    Jag bryr mig inte om du anser att du har gjort nytta, eller inte. På forum gör du, iaf ingen som helst nytta.

    Och jag gissar att du inte har gjort något nyttigt. Du har iaf all tid att sitta här för att provocera och vara elak, bara för att du kan vara en provocerande idiot.

    Tillsammans med dina kompisar i dumhet, RMC, RA, SEEL....

    Jag skulle kunna berätta för dig vad jag har gjort för nytta om du frågar snällt,artigt och belevat. (Var det sista ordet för svårt för dig?)

    Inget undra på att jag lämnade forumet.... Det är samma idioter som fortsätter med samma idiotiska tjat.

    Finns det verkligen ingen, (förutom Vercingetorix och Anna), som kan föra en intelligent diskussion?


    QUE? affraid
    redalert
    redalert


    Antal inlägg : 13973
    Join date : 10-01-27

    Vad varje vänstermupp måste fråga sig - var dag Empty Sv: Vad varje vänstermupp måste fråga sig - var dag

    Inlägg  redalert 2011-10-26, 08:13

    RedMentalCase skrev:Oj, vad bitter man kan vara trots så lång bortvaro från detta forum, stackars rd.

    Anna, intelligent diskussion??, är det OS i standupcomedy här inne eller?

    lol!
    redalert
    redalert


    Antal inlägg : 13973
    Join date : 10-01-27

    Vad varje vänstermupp måste fråga sig - var dag Empty Sv: Vad varje vänstermupp måste fråga sig - var dag

    Inlägg  redalert 2011-10-26, 08:25

    Herregud rd gör sitt första inlägg på väldigt länge och producerar då ett som dryper av förolämpningar, lögner och personangrepp nej rd är då rakt inte här för att föra debatt utan hakar genast på värsta rv/berra historielösa fånerier! Evil or Very Mad

    Sponsored content


    Vad varje vänstermupp måste fråga sig - var dag Empty Sv: Vad varje vänstermupp måste fråga sig - var dag

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-09-23, 04:22