Vad har just du gjort för nytta idag?
+2
Regndrottning
ericTheDog
6 posters
Vad varje vänstermupp måste fråga sig - var dag
ericTheDog- Antal inlägg : 15117
Regndrottning- Antal inlägg : 6691
Måste jag fråga vad DU har gjort för nytta?
Jag bryr mig inte om du anser att du har gjort nytta, eller inte. På forum gör du, iaf ingen som helst nytta.
Och jag gissar att du inte har gjort något nyttigt. Du har iaf all tid att sitta här för att provocera och vara elak, bara för att du kan vara en provocerande idiot.
Tillsammans med dina kompisar i dumhet, RMC, RA, SEEL....
Jag skulle kunna berätta för dig vad jag har gjort för nytta om du frågar snällt,artigt och belevat. (Var det sista ordet för svårt för dig?)
Inget undra på att jag lämnade forumet.... Det är samma idioter som fortsätter med samma idiotiska tjat.
Finns det verkligen ingen, (förutom Vercingetorix och Anna), som kan föra en intelligent diskussion?
PE Dal- Antal inlägg : 1127
- Inlägg 3
Väckarklockan ringer
"""Vad har just du gjort för nytta idag?"""
En mycket relevant frågeställning.
För egen egenartad summarelaterad nyttoverksamhet kan väl mitt ca 30%iga inbetalande av 8 timmars arbetsinsats till välfärdskassan, denna dag alltväl kunna betraktas som nyttoinsats? eller?
En mycket relevant frågeställning.
För egen egenartad summarelaterad nyttoverksamhet kan väl mitt ca 30%iga inbetalande av 8 timmars arbetsinsats till välfärdskassan, denna dag alltväl kunna betraktas som nyttoinsats? eller?
RedMentalCase- Antal inlägg : 12415
Oj, vad bitter man kan vara trots så lång bortvaro från detta forum, stackars rd.
Anna, intelligent diskussion??, är det OS i standupcomedy här inne eller?
Thetaxpayer- Antal inlägg : 7997
Regndrottning skrev:
Jag bryr mig inte om du anser att du har gjort nytta, eller inte. På forum gör du, iaf ingen som helst nytta.
Och jag gissar att du inte har gjort något nyttigt. Du har iaf all tid att sitta här för att provocera och vara elak, bara för att du kan vara en provocerande idiot.
Jag skulle kunna berätta för dig vad jag har gjort för nytta om du frågar snällt,artigt och belevat. (Var det sista ordet för svårt för dig?)
Inget undra på att jag lämnade forumet.... Det är samma idioter som fortsätter med samma idiotiska tjat.
Finns det verkligen ingen, (förutom Vercingetorix och Anna), som kan föra en intelligent diskussion?
Ja det märks att du varit borta för det var verkligen inte många rätt. Anna har inte haft ett vettigt inlägg på månader. Men välkommen tillbaks. Faktum är att det funkar rätt bra bara Rv och berra håller sig borta.
PE Dal- Antal inlägg : 1127
- Inlägg 6
Humanist
"""Inget undra på att jag lämnade forumet.... Det är samma idioter som fortsätter med samma idiotiska tjat. """
Varför hängde Du då inte på debattklimatet på Debatthuset?
Där spelade Du ju rollen som mesig antihumanist?
Välkommen tillbaka till AC,,,här kan Du ju faktiskt helt och fullt ut använda hela Din mesigt spelade humanistavatar!!!
Trots allt, jag sympatiserar oftast med Din mjuka, tillrättalagda människotillvända syn rörande saker o ting,,,
Varför hängde Du då inte på debattklimatet på Debatthuset?
Där spelade Du ju rollen som mesig antihumanist?
Välkommen tillbaka till AC,,,här kan Du ju faktiskt helt och fullt ut använda hela Din mesigt spelade humanistavatar!!!
Trots allt, jag sympatiserar oftast med Din mjuka, tillrättalagda människotillvända syn rörande saker o ting,,,
redalert- Antal inlägg : 13973
Regndrottning skrev:
QUE?
RedMentalCase skrev:Oj, vad bitter man kan vara trots så lång bortvaro från detta forum, stackars rd.
Herregud rd gör sitt första inlägg på väldigt länge och producerar då ett som dryper av förolämpningar, lögner och personangrepp nej rd är då rakt inte här för att föra debatt utan hakar genast på värsta rv/berra historielösa fånerier!