ANNA2LINK skrev:ericTheDog skrev:ANNA2LINK skrev:ericTheDog skrev:ANNA2LINK skrev:ericTheDog skrev:Jag skiter väl i vad du går för kurser. Jag bara konstaterar att du borde kliva ner från dina höga hästar och sluta yla om att du skulle ha högre arbetsmoral än de som går till jobbet var dag och så gjort i tiotals år.
Jag skiter i dig totalt Eric. Du är inte min vän här inne. Tala om vem som sitter på stora hästar. Dina fördomar styr dina otroligt dumma åsikter. Du försöker att få andra här inne att tro att jag är den lataste människan i vädret men som sagt... Du har fel, mycket fel!
Jag bara ifrågasätter hur man kan påstå sig ha hög arbetsmoral när man knappt vet vad heltidsarbete innebär så fel igen.
Vad vet du om det? Jag har jobbat heltid en hel del. Ett tag när jag jobbade i vården så jobbade jag både dag och natt. Flera heltidstjänster har jag gått på. Ni är helt otroliga. Gå inte ut med någonting som ni inte vet. Jag är inte den där latmasken som ni tror att jag är. Detta kallas förtal!
Tycker diskutionen är rätt meningslös. Det är bra att du har gott självförtroende inför återinträdet i arbetslivet. Önskar dig verkligen lycka till med att komma tillbaka i arbete. När du lyckats kommer du må väldigt bra av det.
Varför skriver du inte på det sättet ifrån Början Eric än att anta att jag inte vill jobba och att jag är lat?
Sätt dig in i arbetsgivarens situation. Tänk dig att du är arbetsgivare och ska anställa en person som inte jobbat på 25 (obs exempel som inte har med dig att göra) år, men påstår sig ha hög arbetsmoral. Hur skulle du ställa dig till detta. Jag skulle iallafall tänka att vi får väl se hur det går.