ericTheDog skrev:ANNA2LINK skrev:Redvictory skrev:ANNA2LINK skrev:lazy skrev:Infra skrev:
Tittar just nu på debatt med Belinda. Det handlar om Carl Bildts skuld.
Sveriges mest utskällda "debattprogram" där de seriösa deltagarna lovar att aldrig mer återkomma. Har för mig att Ingerö kallade det "apberget."
Är det? Jag trodde att det var ett av de poppuläraste debattprogram i Sverige?
Det är INTE populärt för dem som är skygga för sanningen!
Kan så vara då är inte "Uppdrag granskning" det heller då...
Har Anna förtroende för Juholt?
Lika mycket som de andra politiker som lever i en helt annan värld än vi andra... Regler gäller tydligen inte för de i politikervärlden, framför allt på riksdagsnivå...
Jag har inget förtroende för Calle Bildt,Reinfeldt eller Borg heller... Inget alls. Politiker borde vara poltiker pga just politik och inte av makt och pengar... Tyvärr så verkar makt och pengar för politikers egen kassa vara nr ett...
Jag läste om hur mycket rot och rut avdrag som flera i regeringen hade använt i Aftonbladet idag och det var höga summor som de hade fått i avdrag.
Så vem/vilka är dessa avdrag gjorda till - Jo till politiker själva. Det är väl derför som sossarna också inte säger nej till Rut idag - De har märkt att de kan ha nytta av det själva.
Nej tacka vet jag de politiker som finns som verkligen jobbar för samhällets bästa och inte för deras egen plånboks bästa för detta är genomskinligt hos många av våra politiker idag! Jag vill ha fler politiker som jobbar för oss alla och jobbar för att verkligen skapa ett så bra samhälle som möjligt. Vart finns de?