ANNA2LINK skrev:Sniperace skrev:ANNA2LINK skrev:Sniperace skrev:
Jag skulle nog valt polisyrket kanske... Very Happy Skojade. När det gäller RV kontra Sniper SIP så har de inte varit snälla någon av de när det gäller att "skämta" om deras sjukdomar... Igentligen ska man nog ta och läsa allt som har skrivit mellan dessa och då ska du se att Sniper själv inte varit snäll.Det är nnget fösvar men det är att se på dettafrån två sidor. RV har fått mycket skit ifrån många hos er på forumhögern pga sin sjukdom också. Theward lika så och han tycker inte att det är värt att skriva här inne längre pga att många hoppat på honom också personligt om hans sjukdom.
Jaha, och du menar alltså att jag stillatigande skulle tagit emot RVs hån?
och du, det var nog inget "skämt"
konstigt att du så tydligt tar parti för en sida....
som sagt, jag hade inte någon gång tidigare hånat RV för hans sjukdom, utan tvärtom beklagat och gett uppmuntrande inlägg.
men visst ta du parti bara, jag skiter i det, tyvärr trodde jag mer än så om dig, men man kan ju få fel uppfattning som då kan ändras...
JAG TAR INGENS PARTI HÄR SNIPER FÖRSÖK ATT FATTA DET!
Det har du redan gjort genom att påpeka att jag gjort samma mot REV utan att tänka på att det var han som startade detta, försök fatta detta....
det är nog inte någon som uppfattar dig annorlunda i detta.
så försök fatta at hade RV inte börjat håna mig på det sättet skulle jag aldrig svarat honom på det sättet heller.
Ännu har jag ALDRIG börja något sådant utan att denne har gett sig på mig med personliga påhopp.
du skulle x kunna fråga TheWard som jag hela tiden kom mycket väl överens med trots at vi hade olika åsikter i mycket.
Så nej ANNA, fattar du inte vad du gör så är det lika bra att jag skiter i att bry mig om dina inlägg och ignorerar dig helt
LÄS HELA MITT FÖRRA INLÄGG TACK!
ok, jag lägger AV när det gäller dig, tråkigt men sant ett jävla enögt agerande med försök till bortförklaring som inte lyckas.....
som sagt, jag hade aldrig gjort sådant mot någon som inte gjort det mot mig först....
så, nu får du fan i mej ta det som det är