Sniperace 2011-09-01, 09:29
Infra skrev: Sniperace skrev: Redvictory skrev: Redvictory skrev: Sniperace skrev: Redvictory skrev: Sniperace skrev:Nu var det så att det inte var socialdemokratin som var hans första mål, det lär enligt hans eget erkännande nyligen varit Leijonborg,men han hatade tydligen alla politiker, ungefär som yttersta vänstern tillsammans med anarkisterna, så lille RV, han fanns troligen på den tiden bland de dina!!
Hur du kan få honom till höger är det nog ingen som fattar.
Hela hans profil bevisar att han är en bitter misslyckad högerextremist!
eller kanske möjligen bara högeranhängare med psykiska besvär!
Nej lille vän, hans profil visar starkt på vänsterextremist eller anarkist, vilka kan länkas ihop ganska nära.
Att du ser honom som detta beror enbart på att han dödade anna lind, men enligt honom själv kunde det varit vilken politiker som helst, han nämnde speciellt Lars Leijonborg.
men visst det kan ju vara psykiska besvär med, men det knyter ju också det till anarkist eller vänsterextremist.
Stackars dig som inte får rätt
Du kanske inte förstått men jag vill verkligen inte vara din lille vän Sniper!
i övrigt så förstår jag er frustration över att era kamrater Mijailo Mijailovic och Anders Breivik liknas med er!
Som sagt! ni är patetiska små högervarelser!
Tycker du det LILLE VÄN?
men sedan finns det ju också patetiska vänsterextremister som du!
Du tillhör den Breivikska, kristna högern. Det visar du allt tydligare för varje inlägg. Därför stödjer du massmord i Gud den allsmäktiges namn. Därför stödjer du Tempelherreordern.http://www.aftonbladet.se/levandehistoria/article13490213.ab?teaser=truehttps://www.youtube.com/watch?v=rAwp2FnRmsE&skipcontrinter=1
Nej, jag är inte kristen, och jag är inte heller blodtörstig, men DU är en blodtörstig ISLAMIST som dyrkar en pedofil och tror på en obefintlig gud, du vill sprioda din äckliga version av islam där de stenar kvinnor, hänger homosedxuella och tvingar människor bekänna en tro de inte har genom att avrätta sådana som vågar stå emot.
sådant säger jag bara FY FAAAAAN för.
INGEN ska tvingas in i en religion eller tvingas kvar i denna, man ska ha rätten att ha vilkenb sådan man vill, man ska ha rätten att slippa vara med ochså, ingen ska avrättas pga sin sexuella läggning och varje människa har rätten att knulla runt om denne så önskar (så länge det skerfrivilligt från båda hållen)
Nej förresten jag stöder inte någon jävla tempelherreorden, denna fanns på 11-1300-talet och var människor som slaktade och förstörde av maktlystnad på samma sätt som islamister idag försöker påtvinga andra sin tro.