F.I.S.T skrev:DMustaine skrev:
Du är ju en av de största rasisterna här, judehatare!
varsegod att presentera ens en antydan till judehat från mig
Intressant om du får något svara här...
F.I.S.T skrev:DMustaine skrev:
Du är ju en av de största rasisterna här, judehatare!
varsegod att presentera ens en antydan till judehat från mig
F.I.S.T skrev:DMustaine skrev:Och det är sant att vänsterns hat mot väst, demokrati och framförallt USA
har inte sett ett enda inlägg som innehållit hat mot USA och demokrati från vänstern.
Däremot har jag sett många smygrasistiska uttalanden från högern, och definitivt uttalanden från högern som innefattar begränsningar på både demokrati och yttrandefrihet
inlägg på inlägg i vart enda tänkbart ämne och där USA ständigt är den vidriga boven
Och vilka länder har inte blod på sina händer menar du?
RedCloud skrev:Och vilka länder har inte blod på sina händer menar du?
Roligt att se dig dansa på slak lina Secrist.
Nu har ju USA tagit på sig rollen som världspolis och enda kvarvarande supermakt.
Kanske man kan kräva mer då ?
Du vet om att samtliga presidenter efter Roosvelt i princip skulle kunna ställas inför rätta för brott mot mänskligheten ?
Och det landet får man inte kritisera, för då hatar man, ja jävlar vad ni är trångsynta på högerkanten. Lite av sekt stämpel över er.
Du mår inget vidare va?
Så ägd varje dag! affraid
Ha ha ha ha RöVlappen är trollspärrad!
RedCloud skrev:Du mår inget vidare va?
Så ägd varje dag! affraid
Ha ha ha ha RöVlappen är trollspärrad!
Nu ÄNTLIGEN har BH börjat debattera/NOT
Att skriva att man spärrar någon i vart o vartannat inlägg tyder på en total omognad.
Var du 7 eller 50 BH ?
Härmar bara den oantastlige vänsterdebattören rv eftersom han inte gör några fel så är väl det en bra debatteknik?
RedCloud skrev:Härmar bara den oantastlige vänsterdebattören rv eftersom han inte gör några fel så är väl det en bra debatteknik?
Härmas gör man i småskolan, du kanske är kvar på det stadiet ?
Om jag vore som du skulle jag gå i terapi, ditt mindervärdeskomplex är inte friskt.
Det är ett jävla tjatande om terapi hit och dit från RC
kontruktiv kritik går alldeles utmärkt. Enögd och enkelspårig demonisering är bara tröttsamt.
Så många hundra ggr rc dravlat om terapi och hur folk mår bara bevisar att han egentligen ställer frågorna till sig själv, undermedvetet.
Det finns uppenbarligen en viss gnista i kackerlackans hjärna...
RedMentalCase skrev:Ta mig tusan, kackerlackan frågade sig själv, igen.
Ingen hatar dig, kackerlackan, man hatar inte myggor kackerlackor eller spyflugor,
ni bara är där, så är det bara.
Det moderna internets kackerlackor har ett ansikte utåt, han kallar sig rc.
F.I.S.T skrev:RedMentalCase skrev:
Ska jag svara på detta lösryckta ord?
Du kan avstå från att skriva dem, om du påstår att du klarar en debatt
Är det så du inbillar dig att du står högre upp?