RedCloud skrev:vem bryr sig?
Du tydligen, eftersom du känner dig tvingad att skriva....
Och du hade inget att tillägga i sakfrågan?
RedCloud skrev:vem bryr sig?
Du tydligen, eftersom du känner dig tvingad att skriva....
lazy skrev:Eftersom nu RV:s flickvän, sambo, fru (?) är muslim ifrån,antar jag, Egypten så borde han fråga henne om vad hon tycker om islamister?
Sniperace skrev:
Han har kanske "konverterat" till den läran? ofta blir ju just sådana mer fanatiska i att utöva tron....
lazy skrev:Sniperace skrev:
Han har kanske "konverterat" till den läran? ofta blir ju just sådana mer fanatiska i att utöva tron....
Jo, det har vi ju sett hos en del svenska kvinnor som enbart blivit presenterade de bra sidorna med Islam och sedan dragit på sig full mundering utan en enda tanke på de kvinnor som kämpar för att slippa den.
Sniperace skrev:lazy skrev:Sniperace skrev:
Jo, det har vi ju sett hos en del svenska kvinnor som enbart blivit presenterade de bra sidorna med Islam och sedan dragit på sig full mundering utan en enda tanke på de kvinnor som kämpar för att slippa den.
Ja, tyvärr, men samma sak gäller ju även fd rökare som slutat, de blir ofta riktig rabiata rökhatare...
så även jag *asg*
lazy skrev:Sniperace skrev:lazy skrev:Sniperace skrev:
Ja, tyvärr, men samma sak gäller ju även fd rökare som slutat, de blir ofta riktig rabiata rökhatare...
så även jag *asg*
Liksom f.d alkoholister, f.d kriminella m.fl hur blir f.d politiker? Ta en titt på Gudrun Schyman.