Thetaxpayer skrev:ANNA2LINK skrev:Thetaxpayer skrev:Kanske inte personangrepp Thetaxpayer
Så då hade jag inte hoppat på dig då?
Lite mothugg får du nog dock räkna med om du överhuvudtaget vill bli tagen på allvar och inte spela prinsessan på ärten.
Sen vill jag minnas att bl.a du den senaste tiden har skrivit att: Ut och jobba med dig och lev inte på bidrag typ och hur tror du man känner sig när du skriver så? Förut blev man mer fb än vad man blir idag på dessa inlägg. Men roliga är de inte!
Fatta att man gör så gott som man kan för att komma ut i arbete och jag kommer säkert till och med jobba heltid i framtiden. Det tar lite tid bara när man har varit sjuk och arbetslös som jag och då måste det få ta den tiden som det tar!
Jag skrev att du skulle börja bidra lite själv och inte sitta och gnälla på alla de som faktiskt gör detta redan och detta skrev jag efter att du skrivit att du hade ett väldigt bra liv nu. Det tyckte jag var konstigt då du som sagt i stort sätt enbart klagar på hur illa det är med Sverige. Det rimmar väldigt dåligt i mina öron.
Jag har inte sagt att jag har ett väldigt bra liv, men ett bra men ingen har med mitt liv att göra än jag själv! Jag gör så gott jag kan och det gör alla andra med. Jag har aldrig haft någon åsikt om någon annans liv. Våra egna liv är privat, eller?