+9
formsvackan
RedMentalCase
F.I.S.T
lazy
DMustaine
berralarzon
RedCloud
Infra
Redvictory
13 posters
RMC vill se mig skjuten!
Redvictory- Antal inlägg : 12028
- Inlägg 1
RMC vill se mig skjuten!
Hur lågt kan en högeranhängare sjunka? det ironiska är hur de övriga anhängarna instämmer! (genom att tiga) RMC försöker skrämma mig till tystnad precis som Anders Breivik! tror ni att jag blir rädd och slutar skriva här nu? nej nej! precis som de ungdomar i norge fortsätter jag kampen för rättvisa!
Infra- Antal inlägg : 29644
- Inlägg 2
Sv: RMC vill se mig skjuten!
Jag vägrar också att vika ner mig inför det allt råare högervåldet.
Vår rättfärdiga kamp för rättvisa får aldrig tillåtas stoppas!
RedCloud- Antal inlägg : 23039
- Inlägg 3
Redvictory skrev:Hur lågt kan en högeranhängare sjunka? det ironiska är hur de övriga anhängarna instämmer! (genom att tiga) RMC försöker skrämma mig till tystnad precis som Anders Breivik! tror ni att jag blir rädd och slutar skriva här nu? nej nej! precis som de ungdomar i norge fortsätter jag kampen för rättvisa!
samma andas barn.....
berralarzon- Antal inlägg : 6964
- Inlägg 4
Redvictory skrev:Hur lågt kan en högeranhängare sjunka? det ironiska är hur de övriga anhängarna instämmer! (genom att tiga) RMC försöker skrämma mig till tystnad precis som Anders Breivik! tror ni att jag blir rädd och slutar skriva här nu? nej nej! precis som de ungdomar i norge fortsätter jag kampen för rättvisa!
Den lille fjanten Skånewannabeen sd,aren rmc neolib gustavander sjunker till sin pottabotten i rad efter rad den ljugandes potatisoldlare han är.
//berra
DMustaine- Antal inlägg : 3914
- Inlägg 5
Vilka jävla hysteriska kärringar ni är!!
berralarzon- Antal inlägg : 6964
- Inlägg 6
DMustaine skrev:Vilka jävla hysteriska kärringar ni är!!
Sa den största avatarfjanten härinne förnedra inte "kärringordet" med den avatar du har plattfot.
//berra
- Inlägg 7
DMustaine skrev:Vilka jävla hysteriska kärringar ni är!!
Du är säkert lika skjutglad som Anders! (mot småbarn) sen skriker du kärringar då de faller ihop!
- Inlägg 8
Hysteriska psykopater...
lazy- Antal inlägg : 12772
- Inlägg 9
Jag har faktiskt ingen lust att agera "dagisfröken" åt vuxna människor då jag tror att de flesta vuxna är kapabla till att själva välja vad de vill skriva oavsett hur provocerade de blir och skulle det bli fel så kan man alltid skriva ett Sorry och radera inlägget men om ni avlönar mig så kan jag komma in emellanåt och ge reprimander.
Infra- Antal inlägg : 29644
- Inlägg 10
lazy skrev:Jag har faktiskt ingen lust att agera "dagisfröken" åt vuxna människor då jag tror att de flesta vuxna är kapabla till att själva välja vad de vill skriva oavsett hur provocerade de blir och skulle det bli fel så kan man alltid skriva ett Sorry och radera inlägget men om ni avlönar mig så kan jag komma in emellanåt och ge reprimander.
Och vem insinuerar du gör så, om man får fråga?
- Inlägg 11
Infra skrev:lazy skrev:Jag har faktiskt ingen lust att agera "dagisfröken" åt vuxna människor då jag tror att de flesta vuxna är kapabla till att själva välja vad de vill skriva oavsett hur provocerade de blir och skulle det bli fel så kan man alltid skriva ett Sorry och radera inlägget men om ni avlönar mig så kan jag komma in emellanåt och ge reprimander.
Jag "insinuerar" ingenting men jag ser att man på båda sidor efterlyser en "dagisfröken" som kan hålla reda på de jobbiga barnen och jag tror att både ANNA2LINK och jag själv betackar oss för det.
- Inlägg 12
berralarzon skrev:DMustaine skrev:Vilka jävla hysteriska kärringar ni är!!
Sa den största avatarfjanten härinne förnedra inte "kärringordet" med den avatar du har plattfot.
//berra
Jag är glad att den stör dig så, det visar att jag valde rätt!
- Inlägg 13
BTW, jag kan skriva: GA, du skulle sagt till RV att gå och kväva sig själv under en kudde för det hade varit godtagbart men att skriva att han skulle bli skjuten är helt galet med tanke på vad som hänt i Norge och det här är helt allvarligt, skäms och be om ursäkt på dig och radera inlägget snabbt!
Sista gången jag agerar "dagisfröken."
F.I.S.T- Antal inlägg : 17511
- Inlägg 14
Japp det såg jag klart och tydligt, men kom ihåg att han är emot våld !
RedMentalCase- Antal inlägg : 12415
- Inlägg 15
Du är mer än vrickad.
Den rättvisa som får dig som förkämpe är förlorad,
det är ett tidens tecken, ett internettecken, att idioter som dig får en röst.
- Inlägg 16
lazy skrev:BTW, jag kan skriva: GA, du skulle sagt till RV att gå och kväva sig själv under en kudde för det hade varit godtagbart men att skriva att han skulle bli skjuten är helt galet med tanke på vad som hänt i Norge och det här är helt allvarligt, skäms och be om ursäkt på dig och radera inlägget snabbt!
Allt går att skämta om, annars är vi förlorade till idioternas enfald, typ rv.
Jag löd inte dagisfröken, jag klättrade i träd .
- Inlägg 17
RedMentalCase skrev:lazy skrev:BTW, jag kan skriva: GA, du skulle sagt till RV att gå och kväva sig själv under en kudde för det hade varit godtagbart men att skriva att han skulle bli skjuten är helt galet med tanke på vad som hänt i Norge och det här är helt allvarligt, skäms och be om ursäkt på dig och radera inlägget snabbt!
När det gäller dina och Anders skämt så är de inte roliga!
formsvackan- Antal inlägg : 14778
- Inlägg 18
F*n vilken tur att du landade på skallen när du ramlade ner, du kunde ju annars gjort illa digRedMentalCase skrev:lazy skrev:BTW, jag kan skriva: GA, du skulle sagt till RV att gå och kväva sig själv under en kudde för det hade varit godtagbart men att skriva att han skulle bli skjuten är helt galet med tanke på vad som hänt i Norge och det här är helt allvarligt, skäms och be om ursäkt på dig och radera inlägget snabbt!
F.I.S.T- Antal inlägg : 17511
- Inlägg 19
Redvictory skrev:RedMentalCase skrev:lazy skrev:BTW, jag kan skriva: GA, du skulle sagt till RV att gå och kväva sig själv under en kudde för det hade varit godtagbart men att skriva att han skulle bli skjuten är helt galet med tanke på vad som hänt i Norge och det här är helt allvarligt, skäms och be om ursäkt på dig och radera inlägget snabbt!
kalla det "humor" brukar Högern ta till när de blir svarslösa, och inte riktigt vill stå för sin åsikt i efterhand, även om de tycker så
- Inlägg 20
F.I.S.T skrev:Redvictory skrev:RedMentalCase skrev:lazy skrev:BTW, jag kan skriva: GA, du skulle sagt till RV att gå och kväva sig själv under en kudde för det hade varit godtagbart men att skriva att han skulle bli skjuten är helt galet med tanke på vad som hänt i Norge och det här är helt allvarligt, skäms och be om ursäkt på dig och radera inlägget snabbt!
kalla det "humor" brukar Högern ta till när de blir svarslösa, och inte riktigt vill stå för sin åsikt i efterhand, även om de tycker så
Ja, jag står för allt jag skrivit, jag bara frågade rv-kålroten om han själv skulle tycka det var komiskt om han blev skjuten, han frågade ju.
När jag sa att allt går att skämta om, får mänskligheten kanske göra ett undantag för såna som rv och dig?, det finns en grupp människor som bara är för tragiska att skämta om?
- Inlägg 21
formsvackan skrev:F*n vilken tur att du landade på skallen när du ramlade ner, du kunde ju annars gjort illa digRedMentalCase skrev:lazy skrev:BTW, jag kan skriva: GA, du skulle sagt till RV att gå och kväva sig själv under en kudde för det hade varit godtagbart men att skriva att han skulle bli skjuten är helt galet med tanke på vad som hänt i Norge och det här är helt allvarligt, skäms och be om ursäkt på dig och radera inlägget snabbt!
Jag landade på din feta röv, mjukt och gott, och det är ju det enda du består av så varv skulle man annars landa?
ANNA2LINK- Antal inlägg : 10893
- Inlägg 22
Bra RedV visst fortsätter kampen!
- Inlägg 23
lazy skrev:Infra skrev:lazy skrev:Jag har faktiskt ingen lust att agera "dagisfröken" åt vuxna människor då jag tror att de flesta vuxna är kapabla till att själva välja vad de vill skriva oavsett hur provocerade de blir och skulle det bli fel så kan man alltid skriva ett Sorry och radera inlägget men om ni avlönar mig så kan jag komma in emellanåt och ge reprimander.
Jag "insinuerar" ingenting men jag ser att man på båda sidor efterlyser en "dagisfröken" som kan hålla reda på de jobbiga barnen och jag tror att både ANNA2LINK och jag själv betackar oss för det.
Ja verkligen.
- Inlägg 24
Redvictory skrev:RedMentalCase skrev:lazy skrev:BTW, jag kan skriva: GA, du skulle sagt till RV att gå och kväva sig själv under en kudde för det hade varit godtagbart men att skriva att han skulle bli skjuten är helt galet med tanke på vad som hänt i Norge och det här är helt allvarligt, skäms och be om ursäkt på dig och radera inlägget snabbt!
Nej verkligen inte.
- Inlägg 25
RedMentalCase skrev:F.I.S.T skrev:Redvictory skrev:RedMentalCase skrev:lazy skrev:BTW, jag kan skriva: GA, du skulle sagt till RV att gå och kväva sig själv under en kudde för det hade varit godtagbart men att skriva att han skulle bli skjuten är helt galet med tanke på vad som hänt i Norge och det här är helt allvarligt, skäms och be om ursäkt på dig och radera inlägget snabbt!
Ja, jag står för allt jag skrivit, jag bara frågade rv-kålroten om han själv skulle tycka det var komiskt om han blev skjuten, han frågade ju.
När jag sa att allt går att skämta om, får mänskligheten kanske göra ett undantag för såna som rv och dig?, det finns en grupp människor som bara är för tragiska att skämta om?
Fatta att det inte är lämpligt just nu att skämta om att skjuta någon RMC!