https://www.youtube.com/watch?v=iFfTcAcGjcU
Inte ens RMC/GA kan förneka fakta hur länge som helst.
RedCloud skrev:Inte ens RMC/GA kan förneka fakta hur länge som helst.
ska vi slå vad ?
Infra skrev:
Och där kom den, ja. Medicinerna då?
Nej, jag skulle garanterat torskaRedCloud skrev:Inte ens RMC/GA kan förneka fakta hur länge som helst.
ska vi slå vad ?
I vanlig ordning ersätter personangrepp sakliga argument då kampen är förloradRedMentalCase skrev:En foliehatt hjälper?, dock inte för den knarkande läraren, den hjälper inte mot defekter som kommer inifrån skallen.....
formsvackan skrev:
Om inte det ekonomiska systemet demokratiseras, kommer samma elände att drabba oss igen och igen och ......
Att de som drar in kulorna de som betalar inte får bestämma till vad pengarna skall användas och de som förbrukar kulorna bestämmer på vad pengarna skall spenderas?
RedCloud skrev:Att de som drar in kulorna de som betalar inte får bestämma till vad pengarna skall användas och de som förbrukar kulorna bestämmer på vad pengarna skall spenderas?
Varför du är arbetslös "ekonom" blir bara tydligare och tydligare.....
Du varken kan eller vill begripa att den som har makten över ekonomin (bankerna) också har den reella makten i det demokratiska samhället ?
formsvackan skrev:I vanlig ordning ersätter personangrepp sakliga argument då kampen är förloradRedMentalCase skrev:En foliehatt hjälper?, dock inte för den knarkande läraren, den hjälper inte mot defekter som kommer inifrån skallen.....
Trots att du av oförstånd i åratal hävdat motsatsen, kanske du nu skulle kunna försöka acceptera att "bankirerna" har den verkliga makten. Att du tror dig ha hittat på subprimelånen förändrar inte fakta. Samma figurer som pga systemfelet tilläts leva ut sin gränslösa girighet och därmed förorsaka enorma skador världen runt, sitter fortfarande kvar och styr samma spel på samma villkor.
Om inte det ekonomiska systemet demokratiseras, kommer samma elände att drabba oss igen och igen och ......
redalert skrev:RedCloud skrev:Att de som drar in kulorna de som betalar inte får bestämma till vad pengarna skall användas och de som förbrukar kulorna bestämmer på vad pengarna skall spenderas?
Varför du är arbetslös "ekonom" blir bara tydligare och tydligare.....
Du varken kan eller vill begripa att den som har makten över ekonomin (bankerna) också har den reella makten i det demokratiska samhället ?
Och varför du är en kommunist-torsk som aldrig någonsin haft ett rätt framkommer med all tydlighet här!
Se hela Inside Job så kanske du kan förstå, men det är förmodligen att hoppas på för mycket.redalert skrev:formsvackan skrev:
Vad menar du?
Vet du själv vad du menar med detta ?redalert skrev:Att de som drar in kulorna de som betalar inte får bestämma till vad pengarna skall användas och de som förbrukar kulorna bestämmer på vad pengarna skall spenderas?
Javisst, demokrati verkar inte ha tilltalat dig i någon form alls.redalert skrev:Du den "demokratin" betackar jag mig för!
Till skillnad från dig som enbart ägnar dig åt personangrepp, kämpar jag vidare i sak mot de odemokratiska krafterna som förslavar oss.RedMentalCase skrev:formsvackan skrev:I vanlig ordning ersätter personangrepp sakliga argument då kampen är förloradRedMentalCase skrev:En foliehatt hjälper?, dock inte för den knarkande läraren, den hjälper inte mot defekter som kommer inifrån skallen.....
Trots att du av oförstånd i åratal hävdat motsatsen, kanske du nu skulle kunna försöka acceptera att "bankirerna" har den verkliga makten. Att du tror dig ha hittat på subprimelånen förändrar inte fakta. Samma figurer som pga systemfelet tilläts leva ut sin gränslösa girighet och därmed förorsaka enorma skador världen runt, sitter fortfarande kvar och styr samma spel på samma villkor.
Vad säger du foliet, är kampen förlorad? har du gett upp tanken på den röda revolutionen?
RedCloud skrev:Problemet är väl att om GA och Blueheaven skulle begripa/ta till sig de bakomliggande ekonomiska orsakerna skulle deras värld falla samman som ett korthus.
Och de VET det.
Därför kan de bara leverera personangrepp.....
Vad levererar du själv?
Varför gå över å'n efter vatten?
Titta dig själv i spegeln eller vågar du inte
Tillåt mig tvivla.RedCloud skrev:Och de VET det.
formsvackan skrev:Tillåt mig tvivla.RedCloud skrev:Och de VET det.
RedCloud skrev:Men BlueHeaven, vad anser du om innehållet i videoklippen ?
Vilka har den egentliga makten ?
RedCloud skrev:formsvackan skrev:Tillåt mig tvivla.RedCloud skrev:Och de VET det.
Vad har detta med bedragarna på Wall Street att göra ?redalert skrev:Sopat framför egen dörr?
Vänt på alla stenar?
formsvackan skrev:... och vad den ställer till med om vi inte är beredda att kämpa för att "återerövra" demokratin.
https://www.youtube.com/watch?v=iFfTcAcGjcU
RedCloud skrev:Problemet är väl att om GA och Blueheaven skulle begripa/ta till sig de bakomliggande ekonomiska orsakerna skulle deras värld falla samman som ett korthus.
Och de VET det.
Därför kan de bara leverera personangrepp.....