för ca ett år sedan det kommer "mera" och det gjorde det och det är inte klart ännu!
//berra
//berra
Snarare har det blivit mindre, nu är ju brottsanklegelserna borta och det kvarstår bara lite omoral och ett beteende som inte borde finnas hos en riksdagsman eller minister.berralarzon skrev:för ca ett år sedan det kommer "mera" och det gjorde det och det är inte klart ännu!
//berra
Hur är man funtad när man anser att det kommit fram "mera"?????berralarzon skrev:för ca ett år sedan det kommer "mera" och det gjorde det och det är inte klart ännu!
//berra
berralarzon skrev:för ca ett år sedan det kommer "mera" och det gjorde det och det är inte klart ännu!
//berra
Vercingetorix skrev:Om sexchatt skulle varit kriminellt hade jag nog aldrig fått se friheten igen...
Mollgan skrev:berralarzon skrev:för ca ett år sedan det kommer "mera" och det gjorde det och det är inte klart ännu!
//berra
Berra fick rätt till slut i alla fall.
Infra skrev:Vercingetorix skrev:Om sexchatt skulle varit kriminellt hade jag nog aldrig fått se friheten igen...
Hur har du tid att sexchatta när du
tredubbelarbetar och dessutom är ensamstående pappa med handikappat
barn? Plockar svamp, cyklar och åker bil. Lagar mat, tvättar, diskar
och stryker kläder? Städar och putsar fönster?
Är det dej de kallar för "Stålmannen"?
DirtyDog skrev:Hur är man funtad när man anser att det kommit fram "mera"?????berralarzon skrev:för ca ett år sedan det kommer "mera" och det gjorde det och det är inte klart ännu!
//berra
berralarzon skrev:DirtyDog skrev:Hur är man funtad när man anser att det kommit fram "mera"?????berralarzon skrev:för ca ett år sedan det kommer "mera" och det gjorde det och det är inte klart ännu!
//berra
Ja du som vet det förklara motsatsen till denna ickenyhet.
//berra
Infra skrev:Oooorkar.......
Jag sticker iväg på ett tag.
Sayonara.
Sayonara.
Sayonara.
Thetaxpayer skrev:Infra skrev:Oooorkar.......
Sayonara.
Gaza ??