.... typ, likt forumhögerns nickname-byten
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13262684.ab
F.I.S.T skrev:Sven-Otto Littorin, har bytt namn !
Sniperace skrev:F.I.S.T skrev:Sven-Otto Littorin, har bytt namn !
och vänsterns....
du har ju liksom littorin bytt namn, du kallar dig här Fist eller hur?
Vercingetorix skrev:Sniperace skrev:F.I.S.T skrev:Sven-Otto Littorin, har bytt namn !
och vänsterns....
Just nickvalet "Fist" kan i detta sammanhang tolkas på mer än ett sätt... ;-)
Kallar du dig det på Mötesplatsen, Spraydate, Bodycontact, Darkside, Knullkontakt och Klubb6 också?
Thetaxpayer skrev:Vercingetorix skrev:Sniperace skrev:F.I.S.T skrev:Sven-Otto Littorin, har bytt namn !
och vänsterns....
Just nickvalet "Fist" kan i detta sammanhang tolkas på mer än ett sätt... ;-)
Kallar du dig det på Mötesplatsen, Spraydate, Bodycontact, Darkside, Knullkontakt och Klubb6 också?
he he, Ja nog låter FIST lite kinky.
F.I.S.T skrev:ha ha, de små blå trollen valde att undvika det faktum att många av er inte vågar stå för era åsikter genom olika nicknames
MartinLindgren skrev:Suck, vad annat kan man vänta sig när Littorins påstådda sexaffärer med småtjejer kommer på tal,
MEN VÄNSTERN DÅ YLAR MAN I KÖR...
F.I.S.T skrev:ha ha, de små blå trollen valde att undvika det faktum att många av er inte vågar stå för era åsikter genom olika nicknames
Sniperace skrev:MartinLindgren skrev:Suck, vad annat kan man vänta sig när Littorins påstådda sexaffärer med småtjejer kommer på tal,
som jag sagt, han har burit sig åtsom en idiot, och vad hände, han åkte handlöst ur regewringen och fick ingen annan räkmackeplats som vissa andra från annat parti.
Mern det som är lite hyckleri aär när en enad vänster blir så uprörd över en höägerpolitiker, med kniper käft om något rör en vänsterpolitiker *asg*
Vercingetorix skrev:Sniperace skrev:MartinLindgren skrev:Suck, vad annat kan man vänta sig när Littorins påstådda sexaffärer med småtjejer kommer på tal,
som jag sagt, han har burit sig åtsom en idiot, och vad hände, han åkte handlöst ur regewringen och fick ingen annan räkmackeplats som vissa andra från annat parti.
Mern det som är lite hyckleri aär när en enad vänster blir så uprörd över en höägerpolitiker, med kniper käft om något rör en vänsterpolitiker *asg*
Vafalls!? Fick han inte ta time out medelst segelsemester på Mauritius??!! Högst osolidariskt, på min ära! Å inte hade han ens använt regeringens Visa-kort....
Sniperace skrev:Vercingetorix skrev:Sniperace skrev:MartinLindgren skrev:Suck, vad annat kan man vänta sig när Littorins påstådda sexaffärer med småtjejer kommer på tal,
Vafalls!? Fick han inte ta time out medelst segelsemester på Mauritius??!! Högst osolidariskt, på min ära! Å inte hade han ens använt regeringens Visa-kort....
Nej, han förpassaades direkt ut i kylan, försvann från alla hemsidor som om han aldrig existerat, tala om att partiet straffade honom för hans idioti, tänk om alla andra gjort likadant med sina medlemmar som gör idiotsaker
Vercingetorix skrev:Sniperace skrev:Vercingetorix skrev:Sniperace skrev:MartinLindgren skrev:Suck, vad annat kan man vänta sig när Littorins påstådda sexaffärer med småtjejer kommer på tal,
Nej, han förpassaades direkt ut i kylan, försvann från alla hemsidor som om han aldrig existerat, tala om att partiet straffade honom för hans idioti, tänk om alla andra gjort likadant med sina medlemmar som gör idiotsaker
Då hade det inte längre funnits någon socialdemokrati...
Sniperace skrev:F.I.S.T skrev:ha ha, de små blå trollen valde att undvika det faktum att många av er inte vågar stå för era åsikter genom olika nicknames
du menar att du står för din åsikt som fister?
F.I.S.T skrev:Sniperace skrev:F.I.S.T skrev:ha ha, de små blå trollen valde att undvika det faktum att många av er inte vågar stå för era åsikter genom olika nicknames
du menar att du står för din åsikt som fister?
Ja !... och jag byter inte nick
redalert skrev:F.I.S.T skrev:ha ha, de små blå trollen valde att undvika det faktum att många av er inte vågar stå för era åsikter genom olika nicknames
SICKO!
Forumcensur om någon minns?
lazy skrev:
Vem på det här forumet har så fruktansvärda åsikter att han/hon måste ha ett extra nick för att våga framföra dem?
Thetaxpayer skrev:redalert skrev:F.I.S.T skrev:ha ha, de små blå trollen valde att undvika det faktum att många av er inte vågar stå för era åsikter genom olika nicknames
SICKO!
O ja. Allt för väl.
F.I.S.T skrev:Thetaxpayer skrev:redalert skrev:F.I.S.T skrev:ha ha, de små blå trollen valde att undvika det faktum att många av er inte vågar stå för era åsikter genom olika nicknames
SICKO!
O ja. Allt för väl.
Jag oxå
"Allmänna internetregler gäller, de som man upplever inte uppfyller acceptabel debattnivå spärrar man själv. De värsta avarterna kan dock raderas utan vidare"
redalert skrev:
Jaha och var ligger problemet?
Har du blivit avstängd?