Potatiskungen skrev:Hjäääsp... var fasen e jag? Vad gafflar ni om? Ge hit mitt kaffe, apor! ;-)
man får det kaffe man förtjänar PK.
Välkommen tillbaka dock...
Potatiskungen skrev:Hjäääsp... var fasen e jag? Vad gafflar ni om? Ge hit mitt kaffe, apor! ;-)
F.I.S.T skrev:ericTheDog skrev:F.I.S.T skrev:ericTheDog skrev:Jisses, nu är det plötsligt vårt fel att kommuistadmin åsiktscensurerade acbladet.
jasså ..... så de som blev avstängda, rätt eller ej, har inte möjlighet att tala om vilka nick de haft ?
Men ge dig nu din pajas. När är det rätt att åsiktscensurera?
Varför skulle jag tala om vilka nick jag tvingades regga p.g.a denna åsiktscensur? Lyder inte klanledarens minsta vink. Gör du?
Åhå .... "pajas", så trevligt uttryckt av dig !
som svar på din fråga (trots att du inte besvarade min), så anser jag att man ska stå för sina åsikter, och det gör man inte om man döljer sina tidigare nick. Jag vet inte vem din klanledare är. Jag lyder dock inte någons minsta vink, hur det är ställt med dig får du svara för själv.
Denna censur som vänsterdebattörerna visste skulle ske innan den inträffade.
RedCloud skrev:Denna censur som vänsterdebattörerna visste skulle ske innan den inträffade.
Och det baserar du på vadå ?
Åhja det var rätt många vänsterextremister som raljerade om troll och avstängningar om jag inte minns fel även du
redalert skrev:
Om du visste vad svårt det är att ge dig något annat epitet för att inte säga nästintill omöjligt!
RedCloud skrev:Åhja det var rätt många vänsterextremister som raljerade om troll och avstängningar om jag inte minns fel även du
"om jag inte minns fel"...jo tjena, skulle det vara ett "bevis" på att någon kände till admins förehavande menar du ?
RedCloud skrev:Denna censur som vänsterdebattörerna visste skulle ske innan den inträffade.
Och det baserar du på vadå ?
RedCloud skrev:Åhja det var rätt många vänsterextremister som raljerade om troll och avstängningar om jag inte minns fel även du
"om jag inte minns fel"...jo tjena, skulle det vara ett "bevis" på att någon kände till admins förehavande menar du ?
men jag noterar att du inte dementerar att du kände till det.
RedCloud skrev:men jag noterar att du inte dementerar att du kände till det.
Ahhh, omvänd bevisföring....jag kan räkna upp hundra saker som du inte dementerat att du är.....remember ?
Jag noterar bara att du inte dementerar att du kände till det.
RedMentalCase skrev:
Slut på denna debatten.
F.I.S.T skrev:RedMentalCase skrev:
Slut på denna debatten.
...är det en order ??
redalert skrev:F.I.S.T skrev:RedMentalCase skrev:
Slut på denna debatten.
...är det en order ??
Ja det vore förmodligen det bästa för oss alla att du slutade "debattera"!
RedCloud skrev:Jag noterar bara att du inte dementerar att du kände till det.
Du har inte dementerat att du inte säljer heroin till små barn.
Gör du det Eric ?
and so on....
"Och ärligen, jag skulle inte ge mycket för en sån dementi iallafall."
F.I.S.T skrev:redalert skrev:F.I.S.T skrev:RedMentalCase skrev:
Slut på denna debatten.
...är det en order ??
är det fler du vill förbjuda att debattera i yttrandefrihetens namn ?
ericTheDog skrev:F.I.S.T skrev:redalert skrev:F.I.S.T skrev:RedMentalCase skrev:
Slut på denna debatten.
...är det en order ??
är det fler du vill förbjuda att debattera i yttrandefrihetens namn ?
Brukar bara vara högerdebattörer som blir cencurerade här, så du behöver nog inte vara orolig.
RedCloud skrev:
Potatiskungen skrev:RedCloud skrev:
Jamen man tackar! =)
Håller på att sopa igen spåren efter 10 år i Sthlm och efter semestern blir jag Malmöbo, så det så! Jag har inte läst några trådar här på länge, men har det hänt något spännande? Någon som spillt nagellack på sin katt? Fångat ett odjur? Träffat en lång, mörk främling? Rensat stuprören?
Secrist skrev:Rensat stuprören?
Är det ett symbolspråk för homosexuella aktiviteter?
Vercingetorix skrev:
Åfysatan... Et tu Brut?
Vart i Malmö tänker du bosätta dig? Kräftskiva som introduktion till Malmös partysfär, måhända?
Svara på pm, om du vill hålla låg profil, PK...
Välkommen i förskott, hehe..
I övrigt har trådarna på forum varit lika förskonade från argument, till förmån för frontala personangrepp, som vanligt.. Inget nytt under kjolen, således...
F.I.S.T skrev:RedMentalCase skrev:
Slut på denna debatten.
...är det en order ??