Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


5 posters

    Afghaner glada över bin Ladins död

    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Afghaner glada över bin Ladins död Empty Afghaner glada över bin Ladins död

    Inlägg  Secrist 2011-05-16, 10:54

    Misstänker att forumvänstern känner sig allt mer ensamma och trängda i frågan om bin Ladin. Inte ens Afghanerna saknar honom...

    Kabul. Mer än två tredjedelar av de afghanska männen anser att Usama bin Ladins död är en god nyhet visar en opinionsmätning i det krigshärjade landet.

    International Council on Security and Development har intervjuat 600 afghanska män i bland annat våldsdrabbade Kandahar, lugna Panjshir och på Kabuls universitet.

    Efter bin Ladins död har röster höjts i USA med krav på snabbare tillbakadragande av trupper från Afghanistan där bin Ladin tidigare gömt sig.
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Afghaner glada över bin Ladins död Empty Sv: Afghaner glada över bin Ladins död

    Inlägg  F.I.S.T 2011-05-16, 11:00

    Secrist skrev:Misstänker att forumvänstern känner sig allt mer ensamma och trängda i frågan om bin Ladin. Inte ens Afghanerna saknar honom...

    Kabul. Mer än två tredjedelar av de afghanska männen anser att Usama bin Ladins död är en god nyhet visar en opinionsmätning i det krigshärjade landet.

    International Council on Security and Development har intervjuat 600 afghanska män i bland annat våldsdrabbade Kandahar, lugna Panjshir och på Kabuls universitet.

    Efter bin Ladins död har röster höjts i USA med krav på snabbare tillbakadragande av trupper från Afghanistan där bin Ladin tidigare gömt sig.

    Tänk om du kunde lämna din lilla psykosbubbla och inse att inte heller vänstern saknar Bin Ladin, men till skillnad från er tror att samma lagar gäller för alla...

    Forumhögerns fullständiga orespekt för sanning och förkärlek är skrämmande, och ger iskalla sura rysningar på ryggen, då det påminner om hur diktaturer fungerar
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Afghaner glada över bin Ladins död Empty bin Ladin

    Inlägg  Secrist 2011-05-16, 11:02

    Tänk om du kunde lämna din lilla psykosbubbla och inse att inte heller vänstern saknar Bin Ladin, men till skillnad från er tror att samma lagar gäller för alla...

    Forumhögerns fullständiga orespekt för sanning och förkärlek är skrämmande, och ger iskalla sura rysningar på ryggen, då det påminner om hur diktaturer fungerar


    Fast nu tror jag de flesta inser att Afghanernas mer pragmatiska syn på insatsen mot bin Ladin är mer relevant än vänstersvenskar med moralpanik.
    Freedom
    Freedom


    Antal inlägg : 1404
    Join date : 11-03-04
    Age : 62
    Ort : Malmö

    Afghaner glada över bin Ladins död Empty Sv: Afghaner glada över bin Ladins död

    Inlägg  Freedom 2011-05-16, 11:10

    Misstänker att forumvänstern känner sig allt mer ensamma och trängda i frågan om bin Ladin. Inte ens Afghanerna saknar honom...

    Håller med Fist, större delen av forumhögern verkar ha grava lässvårigheter.
    Så vitt jag sett är det ingen i det vänstra laget som sörjer herr UBL.

    Vad vi däremot sörjer är högerns brist på insikt när det gäller demokrati och folkrätt.

    f.ö. har jag svårt att 29 miljoner afghaner är tillfrågade, 600 är nog för lite att dra några större statistiska växlar på. Men som vanligt griper forumhögern minsta möjliga halmstrå för att försvara det oförsvarbara....
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Afghaner glada över bin Ladins död Empty Sv: Afghaner glada över bin Ladins död

    Inlägg  F.I.S.T 2011-05-16, 11:17

    Freedom skrev:
    Misstänker att forumvänstern känner sig allt mer ensamma och trängda i frågan om bin Ladin. Inte ens Afghanerna saknar honom...

    Håller med Fist, större delen av forumhögern verkar ha grava lässvårigheter.
    Så vitt jag sett är det ingen i det vänstra laget som sörjer herr UBL.

    Vad vi däremot sörjer är högerns brist på insikt när det gäller demokrati och folkrätt.

    f.ö. har jag svårt att 29 miljoner afghaner är tillfrågade, 600 är nog för lite att dra några större statistiska växlar på. Men som vanligt griper forumhögern minsta möjliga halmstrå för att försvara det oförsvarbara....

    man blir förundrad över dessa forumhöger..... vad tror du Freedom..... tror dom i sin enfald på det dom skriver här, eller vet dom med sig att dom ljuger, och bara kallt ljuger i syfte att undanhålla sanning ... söndra och härska ?
    Freedom
    Freedom


    Antal inlägg : 1404
    Join date : 11-03-04
    Age : 62
    Ort : Malmö

    Afghaner glada över bin Ladins död Empty Sv: Afghaner glada över bin Ladins död

    Inlägg  Freedom 2011-05-16, 11:22

    tror dom i sin enfald på det dom skriver här

    Jag är rädd för det, de andra alternativen öppnar ju en avgrund....

    Att de själva står för det de anklagar vänstern för kommer de a-l-d-r-i-g att begripa.
    Händelserna med herr UBL frånfälle visar ju verkligen vad som döljer sig bakom deras floskler: blodtörst, brott mot folkrätte är ok, bara det är Usa som står för dom.
    Demokrati ska vi inte bara tala om. De som velat göra inskränkningar i den är till 100% forumhöger.

    Jag ber till Gud att dessa herrar inte representativa för högern ute i samhället.
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Afghaner glada över bin Ladins död Empty Sv: Afghaner glada över bin Ladins död

    Inlägg  F.I.S.T 2011-05-16, 11:23

    Freedom skrev:
    Jag ber till Gud att dessa herrar inte representativa för högern ute i samhället.

    OK jag ber oxå lite grann då Cool
    avatar
    Thetaxpayer


    Antal inlägg : 7997
    Join date : 09-02-18

    Afghaner glada över bin Ladins död Empty Sv: Afghaner glada över bin Ladins död

    Inlägg  Thetaxpayer 2011-05-16, 11:31

    emokrati ska vi inte bara tala om. De som velat göra inskränkningar i den är till 100% forumhöger.

    Jag ber till Gud att dessa herrar inte representativa för högern ute i samhället.[/quote]






    LOL. Vem är det som har försvarat censuren på detta forumet? Hint inte forumhögern.



    Vem försvara stenkastning på lagliga demonstrationer? Hint inte forumhögern.


    Shocked Jag trodde att kommunister inte var troende.
    Freedom
    Freedom


    Antal inlägg : 1404
    Join date : 11-03-04
    Age : 62
    Ort : Malmö

    Afghaner glada över bin Ladins död Empty Sv: Afghaner glada över bin Ladins död

    Inlägg  Freedom 2011-05-16, 11:33

    Vem är det som har försvarat censuren på detta forumet?

    vilken censur ?
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Afghaner glada över bin Ladins död Empty Sv: Afghaner glada över bin Ladins död

    Inlägg  F.I.S.T 2011-05-16, 11:37

    Thetaxpayer skrev:
    LOL. Vem är det som har försvarat censuren på detta forumet? Hint inte forumhögern.

    "Allmänna internetregler gäller, de som man upplever inte uppfyller acceptabel debattnivå spärrar man själv. De värsta avarterna kan dock raderas utan vidare"

    Laughing

    Thetaxpayer skrev:Jag trodde att kommunister inte var troende.

    Precis det stämmer ... jag är troende, men tillhör ingen kyrka, och jag är inte kommunist ... äntligen kom du lite med på banan, det är bra fortsätt så, släpp sargen och va me i matchen
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Afghaner glada över bin Ladins död Empty Gud?

    Inlägg  Secrist 2011-05-16, 12:03

    Jag ber till Gud att dessa herrar inte representativa för högern ute i samhället.

    Jag trodde kommunister var ateister? "Du skall inga andra gudar hava jämte staten!" cheers
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Afghaner glada över bin Ladins död Empty Afghan

    Inlägg  Secrist 2011-05-16, 12:04

    Stackars forumvänstern kokar inombords när Afghanerna inte tar avstånd från dödandet av bin Ladin.
    Freedom
    Freedom


    Antal inlägg : 1404
    Join date : 11-03-04
    Age : 62
    Ort : Malmö

    Afghaner glada över bin Ladins död Empty Sv: Afghaner glada över bin Ladins död

    Inlägg  Freedom 2011-05-16, 12:36

    Stackars forumvänstern kokar inombords när Afghanerna inte tar avstånd från dödandet av bin Ladin.

    avd: nu måste jag hitta på igen för att inte tappa ansiktet....

    snäpp upp dig secrist, hitte-på-träsket klär dig inte
    avatar
    Thetaxpayer


    Antal inlägg : 7997
    Join date : 09-02-18

    Afghaner glada över bin Ladins död Empty Sv: Afghaner glada över bin Ladins död

    Inlägg  Thetaxpayer 2011-05-16, 12:40

    F.I.S.T skrev:
    Thetaxpayer skrev:
    LOL. Vem är det som har försvarat censuren på detta forumet? Hint inte forumhögern.

    "Allmänna internetregler gäller, de som man upplever inte uppfyller acceptabel debattnivå spärrar man själv. De värsta avarterna kan dock raderas utan vidare"

    Laughing

    Thetaxpayer skrev:Jag trodde att kommunister inte var troende.

    Precis det stämmer ... jag är troende, men tillhör ingen kyrka, och jag är inte kommunist ... äntligen kom du lite med på banan, det är bra fortsätt så, släpp sargen och va me i matchen





    Du inte kommunist??? Shocked Rolling Eyes lol!
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Afghaner glada över bin Ladins död Empty Sv: Afghaner glada över bin Ladins död

    Inlägg  F.I.S.T 2011-05-16, 12:58

    Thetaxpayer skrev:
    Du inte kommunist???

    det stämmer... kul att se att du kan vara sanningsenlig ibland oxå Cool
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Afghaner glada över bin Ladins död Empty Sv: Afghaner glada över bin Ladins död

    Inlägg  F.I.S.T 2011-05-16, 13:01

    Secrist skrev:Stackars forumvänstern kokar inombords när Afghanerna inte tar avstånd från dödandet av bin Ladin.

    Secrist hittar på igen, för att dölja sin egen brist på rätt och fel... dvs världssamväldets regler
    avatar
    Thetaxpayer


    Antal inlägg : 7997
    Join date : 09-02-18

    Afghaner glada över bin Ladins död Empty Sv: Afghaner glada över bin Ladins död

    Inlägg  Thetaxpayer 2011-05-16, 13:04

    F.I.S.T skrev:
    Thetaxpayer skrev:
    Du inte kommunist???

    det stämmer... kul att se att du kan vara sanningsenlig ibland oxå Cool





    Om du kunde läsa så ser du att det är frågetecken efter. Det betyder inte att det är ett påstående. (hint ett frågetecken ser ut såhär ?)
    Freedom
    Freedom


    Antal inlägg : 1404
    Join date : 11-03-04
    Age : 62
    Ort : Malmö

    Afghaner glada över bin Ladins död Empty Sv: Afghaner glada över bin Ladins död

    Inlägg  Freedom 2011-05-16, 13:16

    Om du kunde läsa så ser du att det är frågetecken efter. Det betyder inte att det är ett påstående. (hint ett frågetecken ser ut såhär ?)

    Men du, det börjar faktiskt bli lite tröttsamt att forumhögern ska tala om vad man är och vad man "egentligen" tycker.
    RedMentalCase
    RedMentalCase


    Antal inlägg : 12415
    Join date : 10-04-22

    Afghaner glada över bin Ladins död Empty Sv: Afghaner glada över bin Ladins död

    Inlägg  RedMentalCase 2011-05-16, 13:50

    freedom och co. verkar inte glada över UBLs död, det är ju knappast en tillfällighet att deras inlägg mångdubblats i trådar som denna sista veckorna.

    Ett fall för Freud?, penisavund visavi UBL?

    Freedom
    Freedom


    Antal inlägg : 1404
    Join date : 11-03-04
    Age : 62
    Ort : Malmö

    Afghaner glada över bin Ladins död Empty Sv: Afghaner glada över bin Ladins död

    Inlägg  Freedom 2011-05-16, 14:04

    verkar inte glada över UBLs död

    ÄNNU en högertomte med lässvårigheter....
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Afghaner glada över bin Ladins död Empty bin Ladin

    Inlägg  Secrist 2011-05-16, 15:34

    avd: nu måste jag hitta på igen för att inte tappa ansiktet....

    snäpp upp dig secrist, hitte-på-träsket klär dig inte


    Du såg så ensam ut i träsket så jag skulle bara testa hur det är. Very Happy

    Sponsored content


    Afghaner glada över bin Ladins död Empty Sv: Afghaner glada över bin Ladins död

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-08, 22:31