http://politisktinkorrekt.info/2011/05/11/danmark-infor-granskontroll-mot-sverige/
Reaktioner?
Ezzlirsk skrev:Danmark har fått nog. Nu inför man alltså gränskontroller mot Sverige för att bland annat motverka illegal invandring och dagdrivande invandrare som tar sig från Sverige till Danmark.
http://politisktinkorrekt.info/2011/05/11/danmark-infor-granskontroll-mot-sverige/
Reaktioner?
Jag undrar om det var din eller Danmarks formulering; "dagdrivande invandrare"
Jag undrar om det var din eller Danmarks formulering; "dagdrivande invandrare"
Använder man forumets sökmotor så är det inte svårt att finna att nicket "Ezzlirsk" tillhör den bruna avgrundshögern, må vara inlindat i obegripliga ordbajserier, men utan någon som helst tvekan. Liten människa med små tankar...
"Bruna avgrundshögern" - å du ska snacka om ordbajseri?
Freedom skrev:
"Bruna avgrundshögern" - å du ska snacka om ordbajseri?
inte då, ett konstaterande bara. Dina inlägg ligger i nivå med ultrafascisternas.
Eller är du barahär för att diskutera andra nick?
Ezzlirsk skrev:
tar sig till Danmark och glider omkring och sprider oro och bråk; slåss och har sig.
Freedom skrev:Eller är du barahär för att diskutera andra nick?
Det verkar vara det enda det här forumet går ut på, du gjorde det själv nu....
Thetaxpayer skrev:Freedom skrev:Eller är du barahär för att diskutera andra nick?
Nej det gjorde jag inte. Jag frågade om du hade någon åsikt i sakfrågan.
F.I.S.T skrev:Thetaxpayer skrev:Freedom skrev:Eller är du barahär för att diskutera andra nick?
Du har själv inte presenterat någon sådan åsikt, själv protesterade jag mot själva presentationen/beskrivningen som han gör, och därför får frågan felaktig grund inför diskussionen
Thetaxpayer skrev:F.I.S.T skrev:Thetaxpayer skrev:Freedom skrev:Eller är du barahär för att diskutera andra nick?
Du har själv inte presenterat någon sådan åsikt, själv protesterade jag mot själva presentationen/beskrivningen som han gör, och därför får frågan felaktig grund inför diskussionen
Nu var ju min fråga inte ställd till dig. Men du får fråga migom jag har en åsikt i sakfrågan om du vill.
F.I.S.T skrev:Thetaxpayer skrev:Freedom skrev:Eller är du barahär för att diskutera andra nick?
Thetaxpayer skrev:F.I.S.T skrev:Thetaxpayer skrev:Freedom skrev:Eller är du barahär för att diskutera andra nick?
Ok, Jag förstår dem. De är inte så politiskt korrekta i Danmark och de inser att detta kanske kan hjälpa dem att stoppa viss kriminalitet.
Nu är det din tur.
F.I.S.T skrev:Thetaxpayer skrev:F.I.S.T skrev:Thetaxpayer skrev:Freedom skrev:Eller är du barahär för att diskutera andra nick?
Ok, Jag förstår dem. De är inte så politiskt korrekta i Danmark och de inser att detta kanske kan hjälpa dem att stoppa viss kriminalitet.
Nu är det din tur.
Jag kritiserar inte gränskontroller, jag kritiserar hur detta presenteras av trådstartaren.... finner jag en antydan i ditt uttalande om att du hållerr med honom i beskrivningen av invandrare ?
Ezzlirsk skrev:Danmark har fått nog. Nu inför man alltså gränskontroller mot Sverige för att bland annat motverka illegal invandring och dagdrivande invandrare som tar sig från Sverige till Danmark.
Reaktioner?
RedMentalCase skrev:Ezzlirsk skrev:Danmark har fått nog. Nu inför man alltså gränskontroller mot Sverige för att bland annat motverka illegal invandring och dagdrivande invandrare som tar sig från Sverige till Danmark.
Reaktioner?
Rent nonsens,och vissa Svenskars reaktioner är skrattretande för att inte säga idiotiska, som Malmös starke man, Reepalu som kallar danskarnas förslag oacceptabelt:
Reepalu är en idiot, SVERIGE har exakt samma system som Danmark nu vill införa.
Det handlar alltså inte om passkontroller, Danmark vill ha tullare vid gränsen.
Sniperace skrev:RedMentalCase skrev:Ezzlirsk skrev:Danmark har fått nog. Nu inför man alltså gränskontroller mot Sverige för att bland annat motverka illegal invandring och dagdrivande invandrare som tar sig från Sverige till Danmark.
Reaktioner?
Rent nonsens,och vissa Svenskars reaktioner är skrattretande för att inte säga idiotiska, som Malmös starke man, Reepalu som kallar danskarnas förslag oacceptabelt:
Reepalu är en idiot, SVERIGE har exakt samma system som Danmark nu vill införa.
Det handlar alltså inte om passkontroller, Danmark vill ha tullare vid gränsen.
Ja, det är en sak som jag märkt, i Danmark och Tyskland finns det ytterst sällan tullkontrollanter vid färjelägena, i Sverige nästan alltid, det är väldigt sällan där inte finns några här, vill Reepalu och de andra att vi tar bort våra?
Att en sån jubelnolla som Reepalu kan styra Sveriges 3e stad är ett svaghetstecken för politk. Karln är helt enkelt dum, han liknar i detta avseende de flesat vänster, öppnar truten innan han tänker.
RedclownIII skrev:Repaluu är en sådan som man i dagligt tal kallar för vänsterpajas!
Thetaxpayer skrev:
Du vill verkligen hitta rasism överallt va?
Thetaxpayer skrev:Vad var din åsikt om att Danmark inför gränskontroller nu igen?
RedclownIII skrev:Repaluu är en sådan som man i dagligt tal kallar för vänsterpajas!