Målet är att vinna valet med sina rödgröna bundsförvanter, därför är ju tre så jämna regeringspartier att föredra!
+24
captaincodd
lazy
mimra
Infra
croz
MartinLingren
Kakmonstret
R.O.F.L
Sniperace
KickTheRasist
Dao
x-medborgare
Ezzlirsk
berralarzon
redalert
theward
RedCloud
DMustaine
Redvictory
Regndrottning
F.I.S.T
MartinLindgren
ANNA2LINK
Secrist
28 posters
LEVE MONA SAHLIN...
MartinLindgren- Antal inlägg : 15685
- Inlägg 351
Sv: LEVE MONA SAHLIN...
26% av väljarnas stöd är ju trots allt några stycken, sen aspirerar inte Mona att bli någon överdådlig och enväldig kejsarinna,
Målet är att vinna valet med sina rödgröna bundsförvanter, därför är ju tre så jämna regeringspartier att föredra!
Secrist- Antal inlägg : 32216
- Inlägg 352
Jämnt
Fast det lär ju inte någon av de tre partierna tycka.
Fast det lär ju inte någon av de tre partierna tycka.
- Inlägg 353
Nu låter du som en sprattlande fisk på torra land igen secrist,
Menar du att våra 3 rödgröna inte vill vinna valet så jämnstarka som möjligt?
Leve Mona Sahlin!
Eller hur?
Leve Mona Sahlin!
Eller hur?
- Inlägg 354
Jämnt
Nu låter du som en sprattlande fisk på torra land igen secrist,
Det vill de definitivt inte. Sossarna har styrt och ställt i sverige i nästan 70 år som ensamma härskare. Du tror väl inte att de är intresserade av att Mp och V ska ha samma siffror som dem och vara jämnstarka? Jösses....
Det vill de definitivt inte. Sossarna har styrt och ställt i sverige i nästan 70 år som ensamma härskare. Du tror väl inte att de är intresserade av att Mp och V ska ha samma siffror som dem och vara jämnstarka? Jösses....
- Inlägg 355
Som en sprattlande fisk på torra land var det eller hur secrist?
Men visst är det bra att sossarna nu har en ledare i Mona Sahlin som tycker att ett stort enväldigt parti har tjänat ut sin tid och därför öppnat dörren för samverkan med sina medpartier!
Leve Mona Sahlin!
Leve dom rödgröna!
Men visst är det bra att sossarna nu har en ledare i Mona Sahlin som tycker att ett stort enväldigt parti har tjänat ut sin tid och därför öppnat dörren för samverkan med sina medpartier!
Leve Mona Sahlin!
Leve dom rödgröna!
- Inlägg 356
Mona
Ärligt talat martin. Tror du på de fantasierna själv?
Ärligt talat martin. Tror du på de fantasierna själv?
- Inlägg 357
Välkommen ut i verkligheten du med Secrist, våga vinna, ta ett första steg på darriga ben ut till oss andra som redan lever i verkligheten,
Säg bara till när du är redo så ska jag hålla dig i handen till den första rädslan lagt sig!
Vem vet, du kanske kommer trivas som "fisken i vatten" i vårt nya rödgröna sverige som stundar runt hörnet och knackar på dörren?
Leve Mona Sahlin!
Stäm in i kören du med secristen!
Säg bara till när du är redo så ska jag hålla dig i handen till den första rädslan lagt sig!
Vem vet, du kanske kommer trivas som "fisken i vatten" i vårt nya rödgröna sverige som stundar runt hörnet och knackar på dörren?
Leve Mona Sahlin!
Stäm in i kören du med secristen!
- Inlägg 358
Monas och sossarnas målsättning är att få ungefär 2.300.000 röster i valet i höst, låter inte som helt omöjligt,
Särskillt som man vet hur många besvikna blåingar vi har runt om i landet som säkert bytt sida i sin besvikelse över den usla alliansen dom fick förra gången dom röstade!
Särskillt som man vet hur många besvikna blåingar vi har runt om i landet som säkert bytt sida i sin besvikelse över den usla alliansen dom fick förra gången dom röstade!
Kakmonstret- Antal inlägg : 4120
- Inlägg 359
Inte många som är så besvikna att de går och röstar på ett sämra alternativ.
Lars kommunizten Ohly skrämmer bort de flesta förnuftiga väljare.
Lars kommunizten Ohly skrämmer bort de flesta förnuftiga väljare.
- Inlägg 360
Du om någon borde nog ta dig en funderare "kaksmulan", tänk på att RUTavdraget är er kaksmulors värsta fiende!
Kan väl inte vara så kul för dig att se trasor, dammvipor, dammsugare och moppar komma kutande?
Kan väl inte vara så kul för dig att se trasor, dammvipor, dammsugare och moppar komma kutande?
- Inlägg 361
Idag hur vi hur S-ee-L jublar över att Reinfeldt har högre siffror än Sahlin, men nu står ju valet om ett allians eller rödgrönt regeringsalternativ, och där har Reinfeldt det inte lätt med sin skräpallians!
Men snart tågar Reinfeldt ut ur rosenbad, sen efter det får vi se vad hans siffror är värda?
Men snart tågar Reinfeldt ut ur rosenbad, sen efter det får vi se vad hans siffror är värda?
- Inlägg 362
Högre
Idag hur vi hur S-ee-L jublar över att Reinfeldt har högre siffror än Sahlin, men nu står ju valet om ett allians eller rödgrönt regeringsalternativ, och där har Reinfeldt det inte lätt med sin skräpallians!
Känns det jobbigt martin? Vill du prata om det kanske? Kvinnan du dyrkar fullkomligt krossas av Reinfeldt trots att du tillbringat 3,5 år att hylla allt som Mona sagt, gjort eller tänkt, och att gnälla på Fredrik.
Känns det jobbigt martin? Vill du prata om det kanske? Kvinnan du dyrkar fullkomligt krossas av Reinfeldt trots att du tillbringat 3,5 år att hylla allt som Mona sagt, gjort eller tänkt, och att gnälla på Fredrik.
- Inlägg 363
Kvällsöppet idag KL:22.40 hos Ekdal TV4, Sahlin och Reinfeldt i studion!
Kakmonstret- Antal inlägg : 4120
- Inlägg 364
Vad bra, efter varje gång de möts ökar opinionssiffrorna för alliansen.
- Inlägg 365
Du har inte förstått,jag dyrkar ingen, däremot ser jag hellre Sahlin som statsminister än Reinfeldt!
Den kannibalism vi ser i alliansen, där Reinfeld nästan utplånat sin allierade, mycket på grund av att han sticker huvudet i sanden när det hettar till och låter dom andra bära hundhuvet,
Och själv kliver fram och tar hand om äran, eller det som är det närmaste ära man kan komma,
Det betendet finns inte hos dom rödgröna!
Den kannibalism vi ser i alliansen, där Reinfeld nästan utplånat sin allierade, mycket på grund av att han sticker huvudet i sanden när det hettar till och låter dom andra bära hundhuvet,
Och själv kliver fram och tar hand om äran, eller det som är det närmaste ära man kan komma,
Det betendet finns inte hos dom rödgröna!
- Inlägg 366
Varje gång dom möts ökar alliansen?
Hur många gånger har dom två möts senaste året, och vilket block är det som ökat avståndet!
Kanske dags även för dig kaksmulan att ta klivet in i verkligheten, slänga av dig skygglapparna och höja blicken längre fram än till kaksmulan som fastnat på din blåa nästipp?
Men vilket som, du är en looser i september ändå!
Hur många gånger har dom två möts senaste året, och vilket block är det som ökat avståndet!
Kanske dags även för dig kaksmulan att ta klivet in i verkligheten, slänga av dig skygglapparna och höja blicken längre fram än till kaksmulan som fastnat på din blåa nästipp?
Men vilket som, du är en looser i september ändå!
- Inlägg 367
Nej nu till alla er korkade blåingar vill jag bara säga var snälla mot Mona nu, när Martin ska ut i solen,
Glöm inte att det är vår nästa statsminister vi snackar om!
Glöm inte att det är vår nästa statsminister vi snackar om!
- Inlägg 368
Visst är det förbryllande hur blåingar som S-ee-L, LillThor, Secrist och Kaksmulan och deras polare jag runt och letar fel hos Mona Sahlin samtidigt som dom tycker hon är värdelös och obekväm, och villhon ska avgå,
Borde dom inte tycka hon var det bästa som hänt för att garantera sin adepts omval i höst!
Nej sanningen är den att dom korkade blåingarna fruktar Mona Sahlin så dom knappt vet åt vilket håll dom ska gå eller stå!
Ett högt och bra betyg för vår rödgröna Mona Sahlin!
Borde dom inte tycka hon var det bästa som hänt för att garantera sin adepts omval i höst!
Nej sanningen är den att dom korkade blåingarna fruktar Mona Sahlin så dom knappt vet åt vilket håll dom ska gå eller stå!
Ett högt och bra betyg för vår rödgröna Mona Sahlin!
- Inlägg 369
Mona
och letar fel hos Mona Sahlin samtidigt som dom tycker hon är värdelös och obekväm, och villhon ska avgå,
He, he...nä du lille martin. Jag vill inte att hon ska avgå. Hon är alliansens bästa valarbetare! Och skulle de rödgröna förlora valet så vet jag några som kommer att kräva hennes avgång. Och de finns inte på allianssidan.
He, he...nä du lille martin. Jag vill inte att hon ska avgå. Hon är alliansens bästa valarbetare! Och skulle de rödgröna förlora valet så vet jag några som kommer att kräva hennes avgång. Och de finns inte på allianssidan.
- Inlägg 370
En av dom bättre debatterna hitills mellan Reinfeldt och Sahlin, Ekdal ledde bra,
Som rödgrön är jag nöjd Mona har inga större problem mot Reinfeldt, han har nog all anledning att se upp i fortsättningen!
Som jag ser det står Mona på oss vanligas sida, Reinfeldt egna siffror i all ära,
men han kör ett spel för galleriet!
Sen förvånar det mig att efter i veckan ha hört hur moderaterna ska kastaav sig slipsar och pärlor, så verkar han inte leva som han lär!
Som rödgrön är jag nöjd Mona har inga större problem mot Reinfeldt, han har nog all anledning att se upp i fortsättningen!
Som jag ser det står Mona på oss vanligas sida, Reinfeldt egna siffror i all ära,
men han kör ett spel för galleriet!
Sen förvånar det mig att efter i veckan ha hört hur moderaterna ska kastaav sig slipsar och pärlor, så verkar han inte leva som han lär!
- Inlägg 371
Mona
Enligt AB:s undersökning så krossade Fredrik Mona. Känns det jobbigt? Får du ett tryck över bröstet och panikångest?
Enligt AB:s undersökning så krossade Fredrik Mona. Känns det jobbigt? Får du ett tryck över bröstet och panikångest?
- Inlägg 372
Nej inte alls så brukar ju dom här AB mätningarna se ut, själv tycker jag Mona stog upp minst lika bra som Reinfeldt!
Mona blir statsminister i höst vilket många olika mätningar visat länge, trots Reinfeldts personliga siffror,
Sen kan väl läsarmätningar tas med en nypa salt jämfört med opinionsinstitutens
kan ju bara som exempel säga jag med en dator kan ju rösta i näteten gång, men hur många gånger kan man rösta om man har flera datorer?
Secrist säger att Mona nog är glad att valet inte står mellan henne och Reinfeldt, då är nog Reinfeldt mindre glad att det inte är så?
Mona blir statsminister i höst vilket många olika mätningar visat länge, trots Reinfeldts personliga siffror,
Sen kan väl läsarmätningar tas med en nypa salt jämfört med opinionsinstitutens
kan ju bara som exempel säga jag med en dator kan ju rösta i näteten gång, men hur många gånger kan man rösta om man har flera datorer?
Secrist säger att Mona nog är glad att valet inte står mellan henne och Reinfeldt, då är nog Reinfeldt mindre glad att det inte är så?
Redvictory- Antal inlägg : 12028
- Inlägg 373
Secrist skrev:Som rödgrön är jag nöjd Mona har inga större problem mot Reinfeldt, han har nog all anledning att se upp i fortsättningen!
Hitler gasade folk så varför skulle någon bli förvånad?
- Inlägg 374
Till skillnad mot instituten mätningar så är ju nätmätningarna okontrollerade,
media själv säger ju klart och tydligt,
Resultatet ska inte ses som representativt för allmänheten i helhet!
Men visst är det intressant att se hur den korkade forumhögern ylar i högan sky varje gång vi får nya rödgröna siffror som värdelösa,
Samtidigt som man jublar och hurrar över okontollerade nätmätningar?
media själv säger ju klart och tydligt,
Resultatet ska inte ses som representativt för allmänheten i helhet!
Men visst är det intressant att se hur den korkade forumhögern ylar i högan sky varje gång vi får nya rödgröna siffror som värdelösa,
Samtidigt som man jublar och hurrar över okontollerade nätmätningar?
- Inlägg 375
Ja jisses idag är LillThor livsfarlig, han är ute och uschar, han är ute och hatar Mona,
Men jag tycker det mest låter som sedvanligt taskig minithor!
Men jag tycker det mest låter som sedvanligt taskig minithor!