Budskap? Ditt enda budskap verkar vara personangrepp. Men det är väl därför våld är ett populärt sätt att lösa konflikter på balkan.
+24
captaincodd
lazy
mimra
Infra
croz
MartinLingren
Kakmonstret
R.O.F.L
Sniperace
KickTheRasist
Dao
x-medborgare
Ezzlirsk
berralarzon
redalert
theward
RedCloud
DMustaine
Redvictory
Regndrottning
F.I.S.T
MartinLindgren
ANNA2LINK
Secrist
28 posters
LEVE MONA SAHLIN...
Secrist- Antal inlägg : 32216
- Inlägg 226
Budskap
Sitt eller sin , budskapen har kommit fram. Båda ord är rätta fast man kan göra visa grammatiska böjningar på den samma. Med simpla ord du suger hårt !!
Budskap? Ditt enda budskap verkar vara personangrepp. Men det är väl därför våld är ett populärt sätt att lösa konflikter på balkan.
Redvictory- Antal inlägg : 12028
- Inlägg 227
Sv: LEVE MONA SAHLIN...
Secrist skrev:Kinkigt för Martin, inte alls, välbärgade höginkomstagare kan betala sina pigor själva, det har dom råd med,
Självklart gäller det alla tätingar oavsett partifärg!
Så du håller med om att sossar som utnyttjar avdraget ägnar sig åt häpnadsväckande dubbelmoral?
Tycker du att Alliansanhängare som är motståndare till bidrag och tar emot tex barnbidrag underhållsbidrag bostadsbidrag m,m har dubbelmoral secrist?
- Inlägg 228
Barnbidrag
Tycker du att Alliansanhängare som är motståndare till bidrag och tar emot tex barnbidrag underhållsbidrag bostadsbidrag m,m har dubbelmoral secrist?
Vänligen visa mig var alliansen beslutat att ta bort barnbidrag, underhållsbidrag och bostadsbidrag. Det beslutet har jag missat.
Vänligen visa mig var alliansen beslutat att ta bort barnbidrag, underhållsbidrag och bostadsbidrag. Det beslutet har jag missat.
KickTheRasist- Antal inlägg : 3622
- Inlägg 229
Secrist skrev:Sitt eller sin , budskapen har kommit fram. Båda ord är rätta fast man kan göra visa grammatiska böjningar på den samma. Med simpla ord du suger hårt !!
Budskap ?? Ja budskap ... hhehehe det är inte personangrep det är bara råd till dig att du skall inte gapa så mycket !!
Vill du veta en saning ..?? Jag kan berätta för dig sådana "imbecill avarter" som du är orsak för kriget i balkan länderna..
Hopas bara att Svenskarna går inte på samma blaja som du sprider omkring !!
- Inlägg 230
Que?
Hopas bara att Svenskarna går inte på samma blaja som du sprider omkring !!
Vilket blaj? Än har du inte presenterat någonting om vad det du är du inte gillar. Du bara hoppade in och började brassa på med personangrepp.
Vilket blaj? Än har du inte presenterat någonting om vad det du är du inte gillar. Du bara hoppade in och började brassa på med personangrepp.
- Inlägg 231
Secrist skrev:Tycker du att Alliansanhängare som är motståndare till bidrag och tar emot tex barnbidrag underhållsbidrag bostadsbidrag m,m har dubbelmoral secrist?
Skrev jag det? nej naturligtvis inte! det jag skrev var att ni Alliansanhängare är motståndare till bidrag secrist! svara på min fråga tack!
- Inlägg 232
Secrist skrev:Hopas bara att Svenskarna går inte på samma blaja som du sprider omkring !!
Finns det något personangrepp från min sidan ?? Det tror jag inte .. det ända som jag vill påpeka åt dig att du kommer inte fram med väsentliga källor som håller med dina påstående... thats it
- Inlägg 233
Bidrag
Skrev jag det? nej naturligtvis inte! det jag skrev var att ni Alliansanhängare är motståndare till bidrag secrist! svara på min fråga tack!
Vilken fråga? Frågan är inte relevant på grund av att "vi" inte kampanjar för att ta bort barnbidraget eller bostadsbidraget etc. Det vi ogillar är ett skattetryck som tvingar in folk i bidragsberoende.
Vänsterns politik går ut på (om man överdriver lite) att ta ut så mycket skatt det går för att sedan lämna tillbaka pengar genom bidrag och därmed tvinga in medborgarna i en beroendeställning gentemot staten. Skatt är makt som Feldt sade.
Vilken fråga? Frågan är inte relevant på grund av att "vi" inte kampanjar för att ta bort barnbidraget eller bostadsbidraget etc. Det vi ogillar är ett skattetryck som tvingar in folk i bidragsberoende.
Vänsterns politik går ut på (om man överdriver lite) att ta ut så mycket skatt det går för att sedan lämna tillbaka pengar genom bidrag och därmed tvinga in medborgarna i en beroendeställning gentemot staten. Skatt är makt som Feldt sade.
- Inlägg 234
Que?
Finns det något personangrepp från min sidan ?? Det tror jag inte .. det ända som jag vill påpeka åt dig att du kommer inte fram med väsentliga källor som håller med dina påstående... thats it
Begriper fortfarande inte vad du yrar om. Precisera dig.
MartinLindgren- Antal inlägg : 15685
- Inlägg 235
Härligt att höra dig erkänna secrist, jag förstår inte vad du talar om säger du?
Vem blir förvånad, det behöver du ju inte gå ut med, krävs inga snillen att förstå att du inte förstår vad andra än du själv säger, om du ens gör det?
Vem blir förvånad, det behöver du ju inte gå ut med, krävs inga snillen att förstå att du inte förstår vad andra än du själv säger, om du ens gör det?
- Inlägg 236
Secrist skrev:Finns det något personangrepp från min sidan ?? Det tror jag inte .. det ända som jag vill påpeka åt dig att du kommer inte fram med väsentliga källor som håller med dina påstående... thats it
Jag kan precisera mig lite mera simpelt på balkan sätt .. för att det finns enbart den grova sättet för att du skall förstå det. Jag bjuder på det :
Du är en stor jävla imbecill som kommer ingenvart , den ända som du håller på är att komma med en CP motfrågor mot andras påstående till exempel Martin's .
Simpelt förklarat är du enbart en idiot som är här enbart för att "reta" upp folket !!
Alltså du är en gnagare som råttan har varit... like it??
- Inlägg 237
Idag kan Mona och hennes rödgröna polare luta sig tillbaks under helgen och se sina opinionsiffror samtidigt som Reinfeldt med anhängare underhåller med att förvirrat jaga runt efter varje halmstrå dom kan finna!
- Inlägg 238
Nu är det full fart på Monas och sossarnas kampanj att nå ut och tala personligen med minst en miljon väljare,
Startskottet gick i februari, alla rödgröna kan göra något för att få till ett regeringskifte efter valet i höst!
Pang på bara alla rödgröna forumpolare, på olika forum och på alla andra tänkbara sätt, alla sätt är ju bra utom dom dåliga, dom låter vi blåingarna hålla tillgodo med precis som vi redan är vana se dom små liven!
Mot valseger, en rödgrön valseger!
Startskottet gick i februari, alla rödgröna kan göra något för att få till ett regeringskifte efter valet i höst!
Pang på bara alla rödgröna forumpolare, på olika forum och på alla andra tänkbara sätt, alla sätt är ju bra utom dom dåliga, dom låter vi blåingarna hålla tillgodo med precis som vi redan är vana se dom små liven!
Mot valseger, en rödgrön valseger!
- Inlägg 239
Precisering
Du är en stor jävla imbecill som kommer ingenvart , den ända som du håller på är att komma med en CP motfrågor mot andras påstående till exempel Martin's .
CP? Du menar Cerebral pares? Det har inget med IQ att göra. Men som en äkta balkanbo så föraktar du väl alla halta och lytta?
Cerebral pares, förkortat cp, är ett samlingsnamn för en rad störningar av muskelkontrollen, vilka uppstått på grund av en hjärnskada innan hjärnan är färdigutvecklad, det vill säga under fostertiden, under födseln eller under de första två levnadsåren. Cerebral pares betyder förlamning genom hjärnskada. Detta är den vanligaste orsaken till rörelsehinder hos barn och ungdomar.
Dessutom verkar du ha väldigt svårt att formulera vad det är du retar dig på.
CP? Du menar Cerebral pares? Det har inget med IQ att göra. Men som en äkta balkanbo så föraktar du väl alla halta och lytta?
Cerebral pares, förkortat cp, är ett samlingsnamn för en rad störningar av muskelkontrollen, vilka uppstått på grund av en hjärnskada innan hjärnan är färdigutvecklad, det vill säga under fostertiden, under födseln eller under de första två levnadsåren. Cerebral pares betyder förlamning genom hjärnskada. Detta är den vanligaste orsaken till rörelsehinder hos barn och ungdomar.
Dessutom verkar du ha väldigt svårt att formulera vad det är du retar dig på.
- Inlägg 240
Lutning
Idag kan Mona och hennes rödgröna polare luta sig tillbaks under helgen och se sina opinionsiffror samtidigt som Reinfeldt med anhängare underhåller med att förvirrat jaga runt efter varje halmstrå dom kan finna!
Och väljarna väntar fortfarande på att få reda på vad deras politik går ut på.
Och väljarna väntar fortfarande på att få reda på vad deras politik går ut på.
RedCloud- Antal inlägg : 23039
- Inlägg 241
.Och väljarna väntar fortfarande på att få reda på vad deras politik går ut på
Är det DÄRFÖR de rödgröna har egen majoritet i opinionsundersökningarna ?
tssss....
- Inlägg 242
Rödgrönt
Är det DÄRFÖR de rödgröna har egen majoritet i opinionsundersökningarna ?
Japp, för just nu handlar det mest om rena önskedrömmar. De rödgröna har i olika sammanhang lovat mer av allt till alla. Än så länge så handlar det om att de måste snickra ihop något som de kan gå till val på. Idag är de inte redo för det.
Japp, för just nu handlar det mest om rena önskedrömmar. De rödgröna har i olika sammanhang lovat mer av allt till alla. Än så länge så handlar det om att de måste snickra ihop något som de kan gå till val på. Idag är de inte redo för det.
- Inlägg 243
Japp, för just nu handlar det mest om rena önskedrömmar.
jasså du, det har du en källa till eller är det bara ytterliggare en secrist-faktoid ?
- Inlägg 244
Källa
jasså du, det har du en källa till eller är det bara ytterliggare en secrist-faktoid ?
Vad skulle det annars vara menar du? De rödgröna har i dagsläget ingen gemensam politik eller valplattform. Mp säger en sak, sossarna en annan och vänsterpartiet en tredje. Här får man själv välja vilket man tycker är bäst.
Vad skulle det annars vara menar du? De rödgröna har i dagsläget ingen gemensam politik eller valplattform. Mp säger en sak, sossarna en annan och vänsterpartiet en tredje. Här får man själv välja vilket man tycker är bäst.
- Inlägg 245
Vad skulle det annars vara menar du?
Faktoid (av faktum och oid, "något som liknar") är föreställningar som hålls för sanna, men som i själva verket är felaktiga.
Ok, bra att du erkänner...
- Inlägg 246
Rödgrönt
Faktoid (av faktum och oid, "något som liknar") är föreställningar som hålls för sanna, men som i själva verket är felaktiga.
Så de rödgröna har en färdig valplattform? Det har jag helt missat! När fick de klart den? Det måste varit nyligen. Har inte hört någonting om den. När ska den presenteras? På måndag?
Så de rödgröna har en färdig valplattform? Det har jag helt missat! När fick de klart den? Det måste varit nyligen. Har inte hört någonting om den. När ska den presenteras? På måndag?
- Inlägg 247
Så de rödgröna har en färdig valplattform?
faktoiden som du erkände var "för just nu handlar det mest om rena önskedrömmar."
När tänker du delta i debatten på riktigt secrist?
- Inlägg 248
Önskan
faktoiden som du erkände var "för just nu handlar det mest om rena önskedrömmar."
Därför att det uppenbart gör det. En person som idag säger att de redan nu vet att de kommer att rösta på de rödgröna kan ju inte veta vilken politik de röstar på eftersom de rödgröna själva inte vet det än. Och då röstar man på en dröm. Inte på fakta.
Därför att det uppenbart gör det. En person som idag säger att de redan nu vet att de kommer att rösta på de rödgröna kan ju inte veta vilken politik de röstar på eftersom de rödgröna själva inte vet det än. Och då röstar man på en dröm. Inte på fakta.
- Inlägg 249
Och då röstar man på en dröm.
Hellre det, än på en mardröm (Allianzen)
- Inlägg 250
RedCloud skrev:Och då röstar man på en dröm.
Hellre det, än på en mardröm (Allianzen)
Absolut!