Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+6
RedMentalCase
DirtyDog
Secrist
berralarzon
ericTheDog
R.O.F.L
10 posters

    S kongressen

    avatar
    ANNA2LINK


    Antal inlägg : 10893
    Join date : 09-02-17

    S kongressen - Sida 2 Empty Sv: S kongressen

    Inlägg  ANNA2LINK 2011-03-29, 20:58

    Det var inget svar. affraid
    redalert
    redalert


    Antal inlägg : 13973
    Join date : 10-01-27

    S kongressen - Sida 2 Empty Sv: S kongressen

    Inlägg  redalert 2011-03-29, 21:04

    ANNA2LINK skrev:Det var inget svar. affraid

    Då saknar du något! Laughing
    avatar
    ANNA2LINK


    Antal inlägg : 10893
    Join date : 09-02-17

    S kongressen - Sida 2 Empty Sv: S kongressen

    Inlägg  ANNA2LINK 2011-03-29, 21:15

    redalert skrev:
    ANNA2LINK skrev:Det var inget svar. affraid

    Då saknar du något! Laughing


    Japp
    avatar
    ericTheDog


    Antal inlägg : 15116
    Join date : 10-05-11

    S kongressen - Sida 2 Empty Sv: S kongressen

    Inlägg  ericTheDog 2011-03-29, 22:56

    Sniperace skrev:
    ANNA2LINK skrev:
    Sniperace skrev:
    ANNA2LINK skrev:
    Sniperace skrev:
    ANNA2LINK skrev:
    ericTheDog skrev:Det är bra att de röda står fast vid sina odemokratiska traditioner.


    Förklara dig vad du menar här? Moderaterna är de som har en mer odemokratisk historia bakom sig...

    har inte kommunisterna en riktigt odemokratisk historia bak sig, de som oreserverat har stött sovjetkommunismen, den östtyska ofriheten, Nordkorea osv osv....


    Ja högerns historia är fantastisk! Härligt med partier/politiker som vill ha stora klasskillnader och inte vill sträva mot jämlikhet och jämställdhet!!!
    nå vad tycker du om kommunuismens historia då?
    partipamparnas vällevnad och arbetarnas misär, var det frihet jämlikhet och broderskap för dem?

    se bara idag på lo,s toppar långt över arbetarna, se på s-politikerna som lever långt över vad enb vanlig arbetare kan drömma om, se på de fackliga ledarna inom de olika förbunden som parasiterar på arbetarnas pengar med miljonlöner....


    Ja det gillar jag självlklart inte, finns det någon som gör det? Det är dessa partipampar som har gjort fel som jag anser att måsnga partipampar gör även idag och det i alla partier. Politiker har en tendens att roffa åt sig hur mycket som helst själva, löner och andra förmåner och det finns gränser anser jag hur mycket en politiker ska ha i lön oavsett om de är röda eller blå.

    Det tyckewr jag med, och jag ser inte det som ett självändamål att röstra rött bara för att de sägs vara ett arbetarparti när de ändå inte är ett dugg bättre än de andra, och som jag sa, det var först alliansen som förbättrade för mig med riktigt låg inkomst, en inkomst du själv säger är åt helvete för låg, men den var ju ännu lägrte med sosarna...

    Bra inlägg sniper. Verkar inte som Anna hade mycket till svar.
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    S kongressen - Sida 2 Empty Sunt

    Inlägg  Secrist 2011-03-29, 23:28

    Nej kan du förklara vad sunt förnuft är RedA?

    Sunt förnuft är tex att man inte ska bestraffas för att man jobbar.

    Sponsored content


    S kongressen - Sida 2 Empty Sv: S kongressen

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-19, 06:13