Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


2 posters

    Mitt i allt elände i världen, Sverige finns det ljuspunkter...

    avatar
    ANNA2LINK


    Antal inlägg : 10893
    Join date : 09-02-17

    Mitt i allt elände i världen, Sverige finns det ljuspunkter... Empty Mitt i allt elände i världen, Sverige finns det ljuspunkter...

    Inlägg  ANNA2LINK 2011-03-14, 16:19

    Mitt i allt elände med naturkatastrofer,krig,fattigdom och arbetslöshet,utförsäkringar mm så finns det ljuspunkter... Det gäller bara att hitta dem... För mig så är det, min familj, mina vänner och hockeyslutspelet ljuspunkter, något som glädjer en mitt i allt... Vi behöver dessa ljuspunkter för att må bra, det gäller som sagt bara att hitta dem... Vilka ljuspunkter har ni andra här inne på forumet i era liv?
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Mitt i allt elände i världen, Sverige finns det ljuspunkter... Empty Sv: Mitt i allt elände i världen, Sverige finns det ljuspunkter...

    Inlägg  Sniperace 2011-03-14, 17:09

    ANNA2LINK skrev: Mitt i allt elände med naturkatastrofer,krig,fattigdom och arbetslöshet,utförsäkringar mm så finns det ljuspunkter... Det gäller bara att hitta dem... För mig så är det, min familj, mina vänner och hockeyslutspelet ljuspunkter, något som glädjer en mitt i allt... Vi behöver dessa ljuspunkter för att må bra, det gäller som sagt bara att hitta dem... Vilka ljuspunkter har ni andra här inne på forumet i era liv?

    Min fru, mina barn, och mina djur som älskar mig för den jag är...
    DET är nästan det enda jag bryr mig om, och det som håller mig vid liv, utan detta är jag säker på att jag skulle varit borta redan.
    avatar
    ANNA2LINK


    Antal inlägg : 10893
    Join date : 09-02-17

    Mitt i allt elände i världen, Sverige finns det ljuspunkter... Empty Sv: Mitt i allt elände i världen, Sverige finns det ljuspunkter...

    Inlägg  ANNA2LINK 2011-03-14, 17:40

    Sniperace skrev:
    ANNA2LINK skrev: Mitt i allt elände med naturkatastrofer,krig,fattigdom och arbetslöshet,utförsäkringar mm så finns det ljuspunkter... Det gäller bara att hitta dem... För mig så är det, min familj, mina vänner och hockeyslutspelet ljuspunkter, något som glädjer en mitt i allt... Vi behöver dessa ljuspunkter för att må bra, det gäller som sagt bara att hitta dem... Vilka ljuspunkter har ni andra här inne på forumet i era liv?

    Min fru, mina barn, och mina djur som älskar mig för den jag är...
    DET är nästan det enda jag bryr mig om, och det som håller mig vid liv, utan detta är jag säker på att jag skulle varit borta redan.


    De blir säkert stolta över vad du skriver om dom Sniper. Så som vi har det i våra verkliga liv är det som betyder mest för oss alla, familj, vänner,jobb, fritid,musik, intressen eller vad det nu kan vara...

    Sponsored content


    Mitt i allt elände i världen, Sverige finns det ljuspunkter... Empty Sv: Mitt i allt elände i världen, Sverige finns det ljuspunkter...

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-09-22, 14:42