Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+7
R.O.F.L
lazy
berralarzon
redalert
Sniperace
MartinLindgren
RedMentalCase
11 posters

S och Mubarak....

ericTheDog

Antal inlägg : 15117

S och Mubarak.... - Sida 2 Empty Sv: S och Mubarak....

Inlägg  ericTheDog 2011-02-19, 20:28

ANNA2LINK skrev:
    lazy skrev:
    Thetaxpayer skrev:
    lazy skrev:
    berralarzon skrev:
    MartinLindgren skrev:Bla, bla, bla alerten, hänger jag på skalan du surrar om har jag valt själv, till skillnad mot dig som är uthängd! Arrow
    Halloj Martin cool blogg du har,creed!
    Nåja dessa små oempatiska småmänniskor eric rmc(skattetjuven) samt rövbölden redalert deras dräggel är bara avundsjuka i sin småsinthet.
    //berra

Konstigt då att de enda som har kommenterat är undertecknad, Sniper och SiP,
    vart är alla Martins vänstervänner?

P.S Det kan ju hända att de varit inne de senaste veckorna och att jag har missat det. Wink

De har gett upp. De insåg att de hade fel i det mesta och kapitulerade helt enkelt.jag såg att Fist var inne och kikade några gånger efter han/hon kapitulerat men jag tror inte han/hon skrev något .

Tja, då får man väl utgå från att Martins "vänner" inte tycker att han är så
    intressant ändå. Wink

Bull shit, vart får ni allt ifrån???

Kanske frånd det faktum att bloggen tycks helt oläst.
    SiP
    SiP

Antal inlägg : 4427

Inlägg  SiP 2011-02-19, 21:11

ericTheDog skrev:
    ANNA2LINK skrev:
    lazy skrev:
    Thetaxpayer skrev:
    lazy skrev:
    berralarzon skrev:
    MartinLindgren skrev:Bla, bla, bla alerten, hänger jag på skalan du surrar om har jag valt själv, till skillnad mot dig som är uthängd! Arrow
    Halloj Martin cool blogg du har,creed!
    Nåja dessa små oempatiska småmänniskor eric rmc(skattetjuven) samt rövbölden redalert deras dräggel är bara avundsjuka i sin småsinthet.
    //berra

Konstigt då att de enda som har kommenterat är undertecknad, Sniper och SiP,
    vart är alla Martins vänstervänner?

P.S Det kan ju hända att de varit inne de senaste veckorna och att jag har missat det. Wink

De har gett upp. De insåg att de hade fel i det mesta och kapitulerade helt enkelt.jag såg att Fist var inne och kikade några gånger efter han/hon kapitulerat men jag tror inte han/hon skrev något .

Tja, då får man väl utgå från att Martins "vänner" inte tycker att han är så
    intressant ändå. Wink

Bull shit, vart får ni allt ifrån???

Kanske frånd det faktum att bloggen tycks helt oläst.

Nu kan ju inte varken du eller jag veta hur många som läser hans blogg, det finns ju några fler människor i Sverige som inte häckar här som möjligtvis kan läsa hans blogg...
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Antal inlägg : 15685

Inlägg  MartinLindgren 2011-02-19, 21:41

Doggen har nog fullt upp att kuta runt och vovva så mycket han bara kan,
    Men till hans stora förtret kan jag säga att flera rätt stora organisationer följer bloggen varje dag,

Stadsmissionen, situation sthlm med flera, bara idag lördag har också två ganska stora nätverk frågat om dom får lägga till min blogg,

Det du doggen, men vov, vov på dig iallafall din stackare... Arrow
    RedMentalCase
    RedMentalCase

Antal inlägg : 12415

Inlägg  RedMentalCase 2011-02-19, 22:49

MartinLindgren skrev:Doggen har nog fullt upp att kuta runt och vovva så mycket han bara kan,
    Men till hans stora förtret kan jag säga att flera rätt stora organisationer följer bloggen varje dag,

Stadsmissionen, situation sthlm med flera, bara idag lördag har också två ganska stora nätverk frågat om dom får lägga till min blogg,

Hörde att bloggen kattskit.nu också har många läsare.
    redalert
    redalert

Antal inlägg : 13973

Inlägg  redalert 2011-02-20, 01:26

RedMentalCase skrev:
    MartinLindgren skrev:Doggen har nog fullt upp att kuta runt och vovva så mycket han bara kan,

Hörde att bloggen kattskit.nu också har många läsare.

Ja mycket skit skrivs det på dessa bloggar! Very Happy

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Liknande ämnen

-

Aktuell tid och datum: 2024-11-22, 20:42