rmc skattetjyven gustavander och storkäften komnistjägaren med flera (fd korkade nick) att göra sd:WP söp skallen av sig och demolera fd-flickväns lgh "fina killar du umgås med rmc!
//berra
//berra
berralarzon skrev:rmc skattetjyven gustavander och storkäften komnistjägaren med flera (fd korkade nick) att göra sd:WP söp skallen av sig och demolera fd-flickväns lgh "fina killar du umgås med rmc!
//berra
Thetaxpayer skrev:berralarzon skrev:rmc skattetjyven gustavander och storkäften komnistjägaren med flera (fd korkade nick) att göra sd:WP söp skallen av sig och demolera fd-flickväns lgh "fina killar du umgås med rmc!
//berra
Är du en pappegoja?
berralarzon skrev:Thetaxpayer skrev:berralarzon skrev:rmc skattetjyven gustavander och storkäften komnistjägaren med flera (fd korkade nick) att göra sd:WP söp skallen av sig och demolera fd-flickväns lgh "fina killar du umgås med rmc!
//berra
Är du en pappegoja?
Nä men jag har en sådan.. coolt att du ana!
//berra
Thetaxpayer skrev:berralarzon skrev:Thetaxpayer skrev:berralarzon skrev:rmc skattetjyven gustavander och storkäften komnistjägaren med flera (fd korkade nick) att göra sd:WP söp skallen av sig och demolera fd-flickväns lgh "fina killar du umgås med rmc!
//berra
Är du en pappegoja?
//berra
Det förklarar ju en del.
Men ja, jag tycker faktiskt att det är väldigt coola djur. Skulle mycket väl kunna tänka mig att ha en.
berralarzon skrev:Thetaxpayer skrev:berralarzon skrev:Thetaxpayer skrev:berralarzon skrev:rmc skattetjyven gustavander och storkäften komnistjägaren med flera (fd korkade nick) att göra sd:WP söp skallen av sig och demolera fd-flickväns lgh "fina killar du umgås med rmc!
//berra
Är du en pappegoja?
//berra
Det förklarar ju en del.
Men ja, jag tycker faktiskt att det är väldigt coola djur. Skulle mycket väl kunna tänka mig att ha en.
Fråga din fru om förklaring...
Men visst skaffa en lätta att lära om du själv ägnar tid åt densamma ta en hona dom är bättre att ha att göra med. dvs lära min skäller på mig när jag inte kliver upp.
//berra
berralarzon skrev:Thetaxpayer skrev:berralarzon skrev:Thetaxpayer skrev:berralarzon skrev:rmc skattetjyven gustavander och storkäften komnistjägaren med flera (fd korkade nick) att göra sd:WP söp skallen av sig och demolera fd-flickväns lgh "fina killar du umgås med rmc!
//berra
Är du en pappegoja?
Det förklarar ju en del.
Men visst skaffa en lätta att lära om du själv ägnar tid åt densamma ta en hona dom är bättre att ha att göra med. dvs lära min skäller på mig när jag inte kliver upp.
//berra
Jag har hört att om man är man skall man ha en hona och tvärtom. Stämmer det? Tydligen blir de lätt svartsjuka också. Vackra är de också ju.
ps min fru är ingen pappegoja ds
Thetaxpayer skrev:berralarzon skrev:Thetaxpayer skrev:berralarzon skrev:Thetaxpayer skrev:berralarzon skrev:rmc skattetjyven gustavander och storkäften komnistjägaren med flera (fd korkade nick) att göra sd:WP söp skallen av sig och demolera fd-flickväns lgh "fina killar du umgås med rmc!
//berra
Är du en pappegoja?
Det förklarar ju en del.
//berra
Jag har hört att om man är man skall man ha en hona och tvärtom. Stämmer det? Tydligen blir de lätt svartsjuka också. Vackra är de också ju.
Hona ja.. nja mer att frun klokare än dig då menade jag..
//berra
berralarzon skrev:Thetaxpayer skrev:berralarzon skrev:Thetaxpayer skrev:berralarzon skrev:Thetaxpayer skrev:berralarzon skrev:rmc skattetjyven gustavander och storkäften komnistjägaren med flera (fd korkade nick) att göra sd:WP söp skallen av sig och demolera fd-flickväns lgh "fina killar du umgås med rmc!
//berra
Är du en pappegoja?
Det förklarar ju en del.
//berra
Hona ja.. nja mer att frun klokare än dig då menade jag..
//berra
Ja min fru är inte dum hon. Men din fru är hon en pappegoja då eller?
redalert skrev:Ännu en en nonsenstråd av nonsensroffe.
När skall du lära dig umgås som folk med folk, asshole?
Sniperace skrev:jag har haft en papegoja, det var en gultofsad kakadua som hette Frida, hon var snäll och go och var aldrig på dåligt humör, en fågel som älskade att ligga på rygg som en bebis på armen och bli kliad på magen.....
Enda nackdelen med henne var att hon fullkomligt avskydde BLONDA långhåriga VUXNA människor, dem jagade hon iväg med skrik och tjuvnyp....(min fru är INTE blond)
ericTheDog skrev:Försöker ni säga att berra är roffes papegoja?
MartinLindgren skrev:Suck, Mr Mental, Taxpayer och lilla Redalert, vilket gäng?
grabbarna fyllda med choklad