SiP skrev:RedMentalCase skrev:SiP skrev:RedMentalCase skrev:Märkligt sätt du nonchalerar mig på .....
Säg, har all ditt rövslickeri för vänstertokarna gjort att deras dårskap smittat av sig på dig ?
Ett gott råd, nolla, kanske du skulle försöka använda det hat och den ilska du riktar mot mog, loser, på de saboterande element som är på ditt forum,.
Idiot.
Måste svara på dina fantasier om Free speech..
Haha du har inte läst något på FS va, just nu är jag anklagad för att vara råhöger..
Vi har ingen som "saboterar" på FS, du är ju inte där...Nolla, loser och idiot, hur är det har du ticks eller???
Har inga fantasier om dårforumet "freespeech" ( hur kom du på namnet?, var det samtidigt som du fatta att S är milleniets förlorare ?
Och du konfirmera sanningen att fs är ett dårforum när du själv säger att du kallas råhöger.
Nja nu var det ju Fist som kallade mig höger så det epitetet får du nog sätta på honom, ang. S så är det väl så att som jag sagt, tar man in fjärde-femte valet som partiledare så kan det bara sluta som det gjorde, men till nästa val är det långt och vi får se om de kan jämna ut oddsen lite under vägen.
Sen har jag alltid sagt att jag inte direkt sågar allt alliansen beslutar, dock har jag alltid tyckt att hetsjakten på sjuka är fördjävlig...
Det är alldeles riktigt att flera av de vänstersympatisörer/terroristkramare som frekventerar ditt forum knappast kan anses mentalt tillräknerliga.