finns tre tomtar ga/blue/råttan som försöker trigga igång detta forum att det var deras samt demonstalins fel att detta forum krascha det förstår dom inte alls..
//berra
//berra
ericTheDog skrev:Ja, sannerligen. Tydligen sitter han i smyg och läser på fridebatt också. Jisses.
redalert skrev:Herregud vilken imbecill bimbo denne fylleberra är!
ericTheDog skrev:Att du inte skriver med ditt riktiga nick...
Infra skrev:ericTheDog skrev:Att du inte skriver med ditt riktiga nick...
Berra larsson är Berras riktiga nick.
berralarzon skrev:ericTheDog skrev:Ja, sannerligen. Tydligen sitter han i smyg och läser på fridebatt också. Jisses.
Jisses jag smygerinte .. jag finns ju där mitt ibland er nördar men det har ni ingen koll på alls.. kul att läsa på er rövslickarklubb..
//berra
berralarzon skrev:redalert skrev:Herregud vilken imbecill bimbo denne fylleberra är!
Du din arbetlösa narkoman är inte ens värd att kommentera ja just korkad ekonom var du ju fast önskvärd arbetlös kan du vara för mig i min värld..
//berra
redalert skrev:berralarzon skrev:redalert skrev:Herregud vilken imbecill bimbo denne fylleberra är!
Du din arbetlösa narkoman är inte ens värd att kommentera ja just korkad ekonom var du ju fast önskvärd arbetlös kan du vara för mig i min värld..
//berra
QUE?
Fattar ingenting av ditt värdelösa jidder väx upp och lär dig stava för bövelen!
ericTheDog skrev:Infra skrev:ericTheDog skrev:Att du inte skriver med ditt riktiga nick...
Nix
Infra skrev:ericTheDog skrev:Infra skrev:ericTheDog skrev:Att du inte skriver med ditt riktiga nick...
Nix
Jo, det är säkert. Berra heter faktiskt berralarzon
RedMentalCase skrev:Infra skrev:ericTheDog skrev:Infra skrev:ericTheDog skrev:Att du inte skriver med ditt riktiga nick...
Nix
Och du heter CamelAnusSmellus.
Det är säkert.
Infra skrev:RedMentalCase skrev:Infra skrev:ericTheDog skrev:Infra skrev:ericTheDog skrev:Att du inte skriver med ditt riktiga nick...
Nix
Och du heter CamelAnusSmellus.
Det är säkert.
Och du, StinkandeAs.
Infra skrev:ericTheDog skrev:Infra skrev:ericTheDog skrev:Att du inte skriver med ditt riktiga nick...
Nix
ericTheDog skrev:Infra skrev:ericTheDog skrev:Infra skrev:ericTheDog skrev:Att du inte skriver med ditt riktiga nick...
Nix
Hehe, har han bytt namn nu igen?
ericTheDog skrev:Vem f-n vill jobba?
berralarzon skrev:ericTheDog skrev:Vem f-n vill jobba?
Inte skattesmitaren gustavander samt rövbölden blueheaven, eller vad tror du fjånet?
//berra
Pst: har du lyckats lista ut vem jag är på ryggdunkarklubb "fridebatt"?
redalert skrev:berralarzon skrev:ericTheDog skrev:Vem f-n vill jobba?
Inte skattesmitaren gustavander samt rövbölden blueheaven, eller vad tror du fjånet?
//berra
Finns inga ASSHOLES där längre.....förutom lennart då förståss
berralarzon skrev:ericTheDog skrev:Vem f-n vill jobba?
//berra