Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+2
redalert
RedMentalCase
6 posters

Jag konstaterar....

RedMentalCase
    RedMentalCase

Antal inlägg : 12415

Jag konstaterar.... Empty Jag konstaterar....

Inlägg  RedMentalCase 2010-10-21, 16:17

Jag har varit inne och läst på "freespeach", är inte medlem, tänker aldrig bli.
    Jag konstaterar att det "nya" forumet "freespeach" ( vilken patetisk ironi med det namnet ) startat av SIP redan är ett totalt fiasko i ren sopstil, stackars SIP står där som en byfåne.

Redclown fyller forumet med spyor och förolämpningar, kallar andra gör rasister, fascister, och driver med folks nick, exempelvis dumsten.

SIP, du är så naiv så man nästan tycker synd om dig.
    redalert
    redalert

Antal inlägg : 13973

Jag konstaterar.... Empty Sv: Jag konstaterar....

Inlägg  redalert 2010-10-21, 19:04

Tycker nog att det forumat trots allt ser lite bättre ut en detta även om de flesta dödskallarna som man faktiskt kan vara utan har flyttat dit.
    Lite grann får man nog hålla efter de värsta daorarna som Dao och rc till exempel, även infra går lite väl mycket på högvarv och falsett han också!

corven och regndrottningen ser ju ut att tappat fattningen totalt! affraid

MartinLindgren
    MartinLindgren

Antal inlägg : 15685

Inlägg  MartinLindgren 2010-10-22, 15:54

Bra beslut mr.Mental,kanske är din frånvaro som är en av orsakerna till att sip:s Free speech blivit en schysst forum?

Sen vad Allerten kallar sig på sips forum vet inte jag, kanske SB?
    ericTheDog

Antal inlägg : 15117

Inlägg  ericTheDog 2010-10-22, 23:22

MartinLindgren skrev:Bra beslut mr.Mental,kanske är din frånvaro som är en av orsakerna till att sip:s Free speech blivit en schysst forum?

Snarare undrar man vad martin kallar sig på freespeech. Kanske Demona Stahlin?
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2010-10-23, 14:24

Suck, ja du råttan, du verkar ha något och fundera på?
    Kör du mot rött ute i trafiken också?
    RedMentalCase
    RedMentalCase

Inlägg  RedMentalCase 2010-10-23, 19:30

MartinLindgren skrev:Bra beslut mr.Mental,kanske är din frånvaro som är en av orsakerna till att sip:s Free speech blivit en schysst forum?

Ett sjysst forum, ?? där bl a redclown kallar folk rasister och fascister ochg driver med deras nick ?

Du är förmodligen den dummaste människa som existerar just nu i hela universum, martin.

MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2010-10-23, 23:15

En komplimang från ett stolpskott som dig mr.Mental!
    ericTheDog

Inlägg  ericTheDog 2010-10-24, 00:23

RedMentalCase skrev:

Ett sjysst forum, ?? där bl a redclown kallar folk rasister och fascister ochg driver med deras nick ?

Du är förmodligen den dummaste människa som existerar just nu i hela universum, martin.

martin är rätt rolig faktiskt. Han begriper inte när man driver med honom.
    redalert
    redalert

Inlägg  redalert 2010-10-24, 01:02

Vilken jädra jöns!

Fucking assholes hela bunten med rc i spetsen och med martin hack i häl! Laughing
    formsvackan
    formsvackan

Antal inlägg : 14778

Inlägg  formsvackan 2010-10-24, 14:10

RedMentalCase skrev:Ett sjysst forum, ?? där bl a redclown kallar folk rasister och fascister ochg driver med deras nick ?
    Den som vill driva med dina nick får det jobbigt så många som du använt i dina attacker på bl.a. "sektvänster". I och för sig har du träffat ganska rätt med ditt nuvarande, Mentalfallet. Det har genom åren varit en fröjd att se dig kravla upp på pottkanten, varenda dag Very Happy
    RedMentalCase
    RedMentalCase

Inlägg  RedMentalCase 2010-10-24, 15:39

Attackerna på sekt/dår-vänster har förmodligen betalat sig, alla vi som bombaderat alla forum och belyst vilka dårar ni är har säkerligen skrämt bort en hel del väljare från Socialdemokratin.

Men halvidioter som form fattar inte det, lika lite som han begripit att mitt nicknamn är en drift med just... sektvänster.

Sektvänster är sina egna största fiender, och de begriper det inte själv,
    hur svårt är det att vinna mot slika nollor.
    RedMentalCase
    RedMentalCase

Inlägg  RedMentalCase 2010-10-24, 15:57

redalert skrev:Vilken jädra jöns!

Fucking assholes hela bunten med rc i spetsen och med martin hack i häl! Laughing

Självklart är de det, men de är synnerligen bra att ha som "skyltfönster" till vänstern.

Låt oss vårda dessa valvinnare, vi kommer igen innan valet 2014 och visar upp de idioterna igen, om de mupparna är i livet då.
    formsvackan
    formsvackan

Antal inlägg : 14778

Inlägg  formsvackan 2010-10-24, 16:20

RedMentalCase skrev:Attackerna på sekt/dår-vänster har förmodligen betalat sig, alla vi som bombaderat alla forum och belyst vilka dårar ni är har säkerligen skrämt bort en hel del väljare från Socialdemokratin.
    Har du mot förmodan åstadkommit något, är det säkerligen att några valt vänster för att slippa bli förknippade med dina "alster" Very Happy
    RedMentalCase skrev:Men halvidioter som form fattar inte det, lika lite som han begripit att mitt nicknamn är en drift med just... sektvänster.
    Den enda du lyckat driva med är dig själv, ända sedan Awfultruth och Döden på larvfötter Very Happy

Alla dina andra otaliga fantasibaserade klavertramp lämnar jag av ren snällhet därhän just nu, nästan. Dina irrfärder runt Kaspiska havet slår till och med Odysseen Very Happy
    Infra
    Infra

Antal inlägg : 29644

Inlägg  Infra 2010-10-24, 16:44

Mentalkejset, Alerten och Doggy i skön förening
    sitter här och baktalar andras forum och andra
    nick. Deras hat mot rc är inte att ta miste på.

"Lider dom av hat mot rc?" undrar nån. Nej, tvärtom -
    - de njuter av det.
    redalert
    redalert

Inlägg  redalert 2010-10-24, 17:04

Infra skrev:Mentalkejset, Alerten och Doggy i skön förening

- de njuter av det.

För att inte tala om the fucking hobbykommunisten infra, du får ursäkta att vi glömde nämna dig bland samlingen assholes bortom all sans och räddning! affraid
    RedMentalCase
    RedMentalCase

Inlägg  RedMentalCase 2010-10-24, 20:04

formsvackan skrev:
    RedMentalCase skrev:Attackerna på sekt/dår-vänster har förmodligen betalat sig, alla vi som bombaderat alla forum och belyst vilka dårar ni är har säkerligen skrämt bort en hel del väljare från Socialdemokratin.
    Har du mot förmodan åstadkommit något, är det säkerligen att några valt vänster för att slippa bli förknippade med dina "alster" Very Happy
    RedMentalCase skrev:Men halvidioter som form fattar inte det, lika lite som han begripit att mitt nicknamn är en drift med just... sektvänster.
    Den enda du lyckat driva med är dig själv, ända sedan Awfultruth och Döden på larvfötter Very Happy

Alla dina andra otaliga fantasibaserade klavertramp lämnar jag av ren snällhet därhän just nu, nästan. Dina irrfärder runt Kaspiska havet slår till och med Odysseen Very Happy

Den sanne idioten och förloraren foliet, som fortfarande inbillar sig själv att folk är intresserade av kommunism och dess praktiserande... byfånarna skrattar åt dig.

Att bara sitta och fantisera om att nån skulle valt vänster när man exponerar dig och din idioti är borton all förnuft.
    RedMentalCase
    RedMentalCase

Inlägg  RedMentalCase 2010-10-24, 20:11

- de njuter av det.

Att jag baktalar sopfoumet "freespeech" goes witout saying...

Klart man gör, sip inbilade ju sig att han skulle kunna skapa ett fungerande forum med as och dårar som rc rv rd dig och fist....

Jag förstod efter typ 1 dag att det inte skulle funka, droppen var när sip sa att man skulle gladeligen lämna ut nickens identitet till psykfallet rc.... det vore som att vara på lasermannens lista , typ.
    sip är tyvärr ganska korkad.

Självlklart njuter man av att hata en dåre som rc, han är ju personifiering av en dumvänster som lever i forntiden och är totalförlorare.
    ericTheDog

Inlägg  ericTheDog 2010-10-25, 00:23

- de njuter av det.

Bra jobbat Infra, du har nu hyllat klanledare rc klart för idag. Återgå till arbetet, återgå.
    RedMentalCase
    RedMentalCase

Jag konstaterar.... Empty Förfallet fullbordat,

Inlägg  RedMentalCase 2010-11-02, 10:58

Förfallet av det "nya" rena "fria" forumet free speech ( vilken dåre har gett det namnet ?)
    är fullbordat,
    redcloud, den röda psykopaten, sitter i varje tråd och kallar de borgerliga för svin dumdjävel as facsister rasister osv osv....

Det riktiskt tragiska är väl att samhället Sverige måste stå ut med den medborgaren i flera år till.

Samtidigt, på ett annat plan, lämnas de gamla kommunisterna helt utanför i rikspolitiken, är de paria de förtjänar att vara, och v sjunker som en sten i opinionen.....
    redalert
    redalert

Inlägg  redalert 2010-11-02, 21:49

RedMentalCase skrev:Förfallet av det "nya" rena "fria" forumet free speech ( vilken dåre har gett det namnet ?)
    är fullbordat,
    redcloud, den röda psykopaten, sitter i varje tråd och kallar de borgerliga för svin dumdjävel as facsister rasister osv osv....

Allt är sig likt med andra ord, forumägarna förstår kanske att karlen inte är riktigt frisk och låter fanskapet delta under egna unika spelregler man kan bara fråga sig varför, tycker de synd om honom? No

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-22, 07:28