Sniperace 2010-02-14, 14:30
RedCloud skrev: om vi bara tar nu denna lilla storm i en ankdamm med moderatfusket som ENBART rör dem upprör vänstersidan
Att det största regeringspartiet, som bla gick till val med "Stoppa fusket" nu ses med brallorna nere uppfattas som en "storm i en ankdamm" säger faktiskt en hel del.
varför driva männisor mot höger med sin enögdhet och blina hat?
Varför hela tiden vara som "Teflon" och aldrig våga ta ställning ?
vaddå inte vågfa ta ställning?
JHag säger ju att det är illa när de gör så, men det påverkar BARA dem själva, INTE andra partier?
varför vågar vissa då inte ta ställning när sossar genomför ett regelrätt valfusk?
att inte våga vilja kritisera de egna?
det är fan inte teflon att våga kritisera BÅDA sidor, men andra åskådliggör teflon med att bara se ena sidans fel och brister.
alla saker som den röda sida gör fel glider bara undan och bränner aldrig vid närt vissa debatterar och klagar, men när det är den andra då sitter det fast i århundranden, men sådant ser ni inte.
men som jag sa, är ni representaiva för den röda sidan så har jag för sista gången röstat rött, trots att det genom åren varit röd röst många gånger fler än en till andra sidan, inte ens sista valet röstade jag på alliansen, skoj att ha omvänt någon eller?