Hur i jösse namn kan 5,4% av myndigförklarade vuxna människor kasta bort sin röst på V?
För de vill se ett bättre Sverige, naturligtvis....
Hur i jösse namn kan 5,4% av myndigförklarade vuxna människor kasta bort sin röst på V?
redalert skrev:Hur i jösse namn kan 5,4% av myndigförklarade vuxna människor kasta bort sin röst på V?
lazy skrev:Re: NYA SIFFROR/OPINION...!
MartinLindgren Today at 6:43 pm
Dagens Reinfeldt regimare,vill höja pensionsåldern?
tycker ylava Johanson har rätt när hon och oppositionen säger nej, många är utslitna redan idag när man uppnår ålderspensions åldern!
Har Ylva Johansson&co ändrat sig igen?
MartinLindgren skrev:Göran Hägglunds och alliansens vårdkö miljard blev ju som den blev, men vem blir förvånad?
Det ända den visar sig ha skapat är en helt ny vårdkö, så kallade självald, där folk får vänta upp till ett år eller mer?
Landstingen tycks ha blivit duktiga och trixa med sina köer för att få delav miljardkakan!
Regeringen lovar idag en översyn och nya regler, med andra ord återigen en helt ogenomtänkt alliansreform som kräver en piruett och kovändning,
Allt alliansen står för börjar likna Peter Dalles "uppfinnaren", som varje gång han kommer till patentverket tvingas erkänna, det tänkte jag inte på!
MartinLindgren skrev:Ja du arbetar ju i vården X:et och är därmed högst närvarande!
x-medborgare skrev:MartinLindgren skrev:Ja du arbetar ju i vården X:et och är därmed högst närvarande!
Huddinge fick tex böta för pat. i korridorerna dom borde kolla alla sjukhus och skicka böterna till sittande regering..
F.I.S.T skrev:x-medborgare skrev:MartinLindgren skrev:Ja du arbetar ju i vården X:et och är därmed högst närvarande!
Huddinge fick tex böta för pat. i korridorerna dom borde kolla alla sjukhus och skicka böterna till sittande regering..
Huddinge ..... där är jag uppväxt !!...
Nä liten lögn, uppväxt i Visättra/flempan
x-medborgare skrev:Ja inte för så länge sedan fick jag höra att min son skulle rösta rött.. Jag hade inbillat mig att han var blå.. Fast detta blir hans andra val..
Kakmonstret skrev:Undrar om de vågar släppa in henne på biografen, eller om de är rädda för att hon ska pissa ner den.
Kakmonstret skrev:Undrar om de vågar släppa in henne på biografen, eller om de är rädda för att hon ska pissa ner den.