Inget små ynka kaksmulor som du kan göra åt den saken!
+23
Dao
Regndrottning
Kakmonstret
croz
redalert
Sniperace
Infra
KickTheRasist
theward
berralarzon
x-medborgare
RedCloud
DMustaine
My Ass
Hungary
Redvictory
F.I.S.T
R.O.F.L
ANNA2LINK
lazy
Secrist
Thors
MartinLindgren
27 posters
NYA SIFFROR/OPINION...!
MartinLindgren- Antal inlägg : 15685
- Inlägg 376
Sv: NYA SIFFROR/OPINION...!
Mona har tillräckligt med förtroende för dagen för att bli vår nästa statsminister!
Secrist- Antal inlägg : 32216
- Inlägg 377
Mona
Mona har tillräckligt med förtroende för dagen för att bli vår nästa statsminister!
Det kan hon tacka Miljöpartiet för. Socialdemokraterna ligger nu under deras förra valresultat och det räknades som ett katastrofval. Hade det inte varit val nu så hade sossarna kastat ut henne.
Det kan hon tacka Miljöpartiet för. Socialdemokraterna ligger nu under deras förra valresultat och det räknades som ett katastrofval. Hade det inte varit val nu så hade sossarna kastat ut henne.
- Inlägg 378
Nu vet vi ju att Mona har stor del i det rödgröna valsamarbetet, tror inte partierna sitter och tackar varandra, när det gäller att vinna en rödgrön seger i höstens val!
- Inlägg 379
Krävs mer än en korkad LillThor för att sätta krokben för mig!
ANNA2LINK- Antal inlägg : 10893
- Inlägg 380
MartinLindgren skrev:Nu vet vi ju att Mona har stor del i det rödgröna valsamarbetet, tror inte partierna sitter och tackar varandra, när det gäller att vinna en rödgrön seger i höstens val!
Ja dessa tre partier tillsammans är ett bättre alternativ än alliansen. Dessa tre partier kommer att kunna föra in Sverige i en bättre framtid än högern.Partier som jobbar för rättvisa, jämlikhet och miljön.
Den politiken som förs nu har många av oss fått nog av i dag. Är man i en svår situation ex: arbetslös/sjuk så blir man bara mer och mer förbannad av den "omvända Robinhoodpolitik" som förs i dag. En politik där pengarna tas ifrån dom fattiga och ges till dom rika.
Vi behöver en bättre politik för oss ALLA i Sverige inte bara en politik för dom som har gått ställt.
Undrar hur stort dom rödgröna vinner i höst??? Det ska bli spännande att se...
- Inlägg 381
Imorgon Måndag 22 mars är det internationella vattendagen runt om i världen, särskilt vi här i vår del av världen har ju i stort sätt obegräsad tillgång till vatten i kranarna,
Ca 3,5 miljon människor dör varje år p.g.a bristen på rent vatten, men även här trots vårt överflöd är ju vanligt vatten ett jätteproblem för alla som saknar egna vattenkranar!
Redan nu beräknas en 1/3 del av jordens befolkning sakna något så självklart för många som tillgång till vatten för att dricka, hygiens och toa?
Undrar hur Jimmy Åkesson, LillThor och dom andra invandrarhatarna ska hantera en eventuell strid ström av vattenflyktingar i framtiden, människor som kan komma tvingas söka sig till platser där det finns vanligt hyfsat rent vatten för att överleva!
Ca 3,5 miljon människor dör varje år p.g.a bristen på rent vatten, men även här trots vårt överflöd är ju vanligt vatten ett jätteproblem för alla som saknar egna vattenkranar!
Redan nu beräknas en 1/3 del av jordens befolkning sakna något så självklart för många som tillgång till vatten för att dricka, hygiens och toa?
Undrar hur Jimmy Åkesson, LillThor och dom andra invandrarhatarna ska hantera en eventuell strid ström av vattenflyktingar i framtiden, människor som kan komma tvingas söka sig till platser där det finns vanligt hyfsat rent vatten för att överleva!
- Inlägg 382
I dag tror jag att LillThor har stukat högerhanden! Idag har han snart slagit sitt eget tramsrekord med råge!
VARFÖR ÄR SD:ARE SÅ KORKADE!
Sånt korkat folk som LillThor måste vi sätta stopp för när vi går till val om 6 månader!
VARFÖR ÄR SD:ARE SÅ KORKADE!
Sånt korkat folk som LillThor måste vi sätta stopp för när vi går till val om 6 månader!
- Inlägg 383
Frågan är nog hur fan det står till i roten på dig puttefnask!
Har du pinkat ner dig nu igen!
Har du pinkat ner dig nu igen!
- Inlägg 384
WANTED...!
LillThor på ett silverfat!
- Inlägg 385
Såg idag hur Per schlingman numera styr upp sina partivänners klädkoder, flertalet trodde att utskicket var ett skämt, och menade man måste välfå vara den man är!
Man minns ju hur tjurig man blev på morsan som sa till om mössa mitt i kalla vintern, kanske är så en del moderater känner sig när Schlingman tar dom i hampan?
Man minns ju hur tjurig man blev på morsan som sa till om mössa mitt i kalla vintern, kanske är så en del moderater känner sig när Schlingman tar dom i hampan?
x-medborgare- Antal inlägg : 4745
- Inlägg 386
MartinLindgren skrev:WANTED...!
Varför silverfat för min del går det bra med en gammal träplanka..
Infra- Antal inlägg : 29644
- Inlägg 387
MartinLindgren skrev:WANTED...!
Vad har han nu gjort då, den
olycksalige pojkstackarn?
- Inlägg 388
MP
Nu vet vi ju att Mona har stor del i det rödgröna valsamarbetet, tror inte partierna sitter och tackar varandra, när det gäller att vinna en rödgrön seger i höstens val!
Och Maria vill krossa det socialdemokratiska maktmonopolet. Visst känns det bra?
Och Maria vill krossa det socialdemokratiska maktmonopolet. Visst känns det bra?
Regndrottning- Antal inlägg : 6691
- Inlägg 389
Upp!
Redvictory- Antal inlägg : 12028
- Inlägg 390
Secrist skrev:Nu vet vi ju att Mona har stor del i det rödgröna valsamarbetet, tror inte partierna sitter och tackar varandra, när det gäller att vinna en rödgrön seger i höstens val!
Tack det känns bara bra secrist! jag funderar nämligen på att rösta på MP trots det blir man kallad kommunis här! och det sporrar mig samtidigt att rösta på V! kul eller hur?
x-medborgare- Antal inlägg : 4745
- Inlägg 391
putsar lite mera idag uppfriskande att städa
- Inlägg 392
Maria Wetterstrand var kristallklar i SVT:s morgonsoffa idag, med att det rödgröna samarbetet fungerar alldeles utmärkt,
Hon sa också självklart att Mona är statsminister kandidaten och att Mona blir en alldeles utmärkt statsminister,
Sen för väl secristen tuta och trumpeta bäst han vill!
Hon sa också självklart att Mona är statsminister kandidaten och att Mona blir en alldeles utmärkt statsminister,
- Inlägg 393
Nu bekräftar MP att Gustav Fridolin gör comeback, och kommer med stor sannolikhet
röstas in i MP:s styrelse på deras kongress nu i maj!
Helt säkert gillar många honom oavsett partifärg, blir säkert en stor tillgång för både MP och dom rödgröna!
röstas in i MP:s styrelse på deras kongress nu i maj!
Helt säkert gillar många honom oavsett partifärg, blir säkert en stor tillgång för både MP och dom rödgröna!
- Inlägg 394
Vad säger man? "nya" Försäkringskassan,"nya" Moderaterna samtidigt som båda blånekar att det finns en koppling!
Men nu är "vår" Försäkringskassa inte Moderaternas som dom inbillar sig?
Men nu är "vår" Försäkringskassa inte Moderaternas som dom inbillar sig?
- Inlägg 395
Wow!
Maria Wetterstrand var kristallklar i SVT:s morgonsoffa idag, med att det rödgröna samarbetet fungerar alldeles utmärkt,
Och vad hade du förväntat dig att hon skulle säga? Allt annat hade ju varit rent sabotage. Och vad är din kommentar om att hon vill krossa det socialdemokratiska maktmonopolet? Du behöver inte vara orolig. Jag förväntar mig ingen kommentar om detta från dig. Det skulle vara att kräva för mycket.
Och vad hade du förväntat dig att hon skulle säga? Allt annat hade ju varit rent sabotage. Och vad är din kommentar om att hon vill krossa det socialdemokratiska maktmonopolet? Du behöver inte vara orolig. Jag förväntar mig ingen kommentar om detta från dig. Det skulle vara att kräva för mycket.
- Inlägg 396
Varför ska inte Maria Wetterstrand utrycka sitt förtroende för det rödgröna samarbetet hon gått in i frivilligt om hon är det!
Men, men secrist, skumpa eller gravöl 19 september är upp till var och en, själv ser jag fram mot skumpan!
Men, men secrist, skumpa eller gravöl 19 september är upp till var och en, själv ser jag fram mot skumpan!
- Inlägg 397
Taktik
Varför ska inte Maria Wetterstrand utrycka sitt förtroende för det rödgröna samarbetet hon gått in i frivilligt om hon är det!
Genom att krossa sina kompisar? Tja, det är ju ett sätt att samarbeta.
Genom att krossa sina kompisar? Tja, det är ju ett sätt att samarbeta.
- Inlägg 398
Visst har Tomas Bodström rätt när han påtalar att justitieminster Beatrix Ask har skitit i det blåa skåpet, eller vinglat ut på hal is, när hon tycker att det räcker med blotta misstanke om sexköp ska leda till offentlig uthängning, delgivningar vill hon dela ut i skällande färgstarka kuvert?
En justieminister ska väl veta att ingen är skyldig innan man fällts i domstol, vad ska nästa steg bli!
Håller med Bodström att hon måste ta tillbaks sitt idiotförslag eller avgå!
Men det räckerr med och gå ut och erkänna sitt misslyckade utlåtande!
En justieminister ska väl veta att ingen är skyldig innan man fällts i domstol, vad ska nästa steg bli!
Håller med Bodström att hon måste ta tillbaks sitt idiotförslag eller avgå!
- Inlägg 399
Enigt
He, he..det är inte ofta jag håller med dig om något men i detta fallet så gör jag det. Jag vet inte om Ask hade någon form av gigantiskt hjärnsläpp men det var länge sedan jag hörde något så korkat förslag.
He, he..det är inte ofta jag håller med dig om något men i detta fallet så gör jag det. Jag vet inte om Ask hade någon form av gigantiskt hjärnsläpp men det var länge sedan jag hörde något så korkat förslag.
- Inlägg 400
Då kanske det är dags och spetsa öronen Secrist, för just ogenomtänkt politik och usla förslag är ju alliansens varumärke,
Men så har ju Reinfeldtarna mer eller mindre dumförklarat många av oss väljare och tror att dom kan bete sig hur dom vill, snacka först och tänka sedan!
Men så har ju Reinfeldtarna mer eller mindre dumförklarat många av oss väljare och tror att dom kan bete sig hur dom vill, snacka först och tänka sedan!