Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

2 posters

Nazisterna i Alliansen

F.I.S.T
    F.I.S.T

Antal inlägg : 17511

Nazisterna i Alliansen Empty Nazisterna i Alliansen

Inlägg  F.I.S.T 2010-02-09, 16:11

...

Detta är inte nåt annat än en tråd som belyser att man blir less på att att höra Thors och andra slippa undan debatten genom att felaktigt använda ordet kommunister om de som inte är det...

Och på så sätt vinner billiga, felaktiga propagandapoänger, utan grund och innehåll...som enligt dessa forumhögerdebattörer skulle förknippas med en diktatur från forna sovjettiden som inte har ett dugg med vänsterns politik att göra.... .
    Jag har undvikit länge att kalla motdebattörerna för nazister i syfte att ge igen, för att det inte leder nån vart ...
    Jag har undvikit det, därför det är de ignoranta med dålig människosyn som vinner på detta

Så rubriken är en medveten provokation denna gång.....

Inte för att jag tror att det kommer få nån effekt....
    Forumhögern HAR brist på argument allt som oftast, och då stammar man enhetligt ... och unisont; ko-ko-ko-kommunist

Man är nog i grund och botten medveten om det humanistiska och medmänskliga budskapet i vänsterpolitik... och ser det som ett hot mot sin egna ekonomiska högt uppsatta plats i samhället... därav vägrar man se vänster och dess politik för vad den är ... nämligen en human rättvis politik som värnar om alla i samhället ...

Något som får Reinfeldt & co att rysa in i märgen
    Dao
    Dao

Antal inlägg : 26567

Nazisterna i Alliansen Empty Sv: Nazisterna i Alliansen

Inlägg  Dao 2010-02-09, 16:19

Jag hasr varit inne på samma funderingar, men även jag har låtit bli i de flesta fall att falla för frestelsen!

Däremot svarar jag på deras bottennappsargument "USA-hatare" med att hävda att de är misantroper - människohatare!

Men denna tråd får gärna bli en varning tioll skitstövlarna:'

Sluta med ickeargument som "kommunist" och "USA-hatare", för det förstärker bara er egen extremism!
    F.I.S.T
    F.I.S.T

Inlägg  F.I.S.T 2010-02-09, 16:39

Dao skrev:Jag hasr varit inne på samma funderingar, men även jag har låtit bli i de flesta fall att falla för frestelsen!

Däremot svarar jag på deras bottennappsargument "USA-hatare" med att hävda att de är misantroper - människohatare!

Men denna tråd får gärna bli en varning tioll skitstövlarna:'

Sluta med ickeargument som "kommunist" och "USA-hatare", för det förstärker bara er egen extremism!

Det finns mycket med USA som är fantastiskt och bra... men det du och jag gör är att kritisera det som är dåligt oxå .... men det är som att svära i kyrkan för vissa alliansare

Sedan om jag tar till ordet Nazist i övrigt i debatterna... så kan jag påstå att vissa politiska åsikter och vissa rasistiska tendenser på forumet, för tanken tillbaka till Mustaschbeprydd herre från 30-talet...
    INTE kategoriskt kalla tex alla moderater för Nazister i vartenda inlägg jag gör...

Obs åter igen rubriken denna gång en medveten provokation, för att belysa vad tex Thors håller på med
    Dao
    Dao

Antal inlägg : 26567

Inlägg  Dao 2010-02-09, 16:44

FRamför allt är de som använder sig av sådana argument och debattmetoder, motståndare till en fri och öppen debatt - alltså det DEMOKRATISKA samtalet - alltså Demokrati!

Deras agerande förtydligar bara detta...

Problemet är inte bara Thors extremistiska tendenser. Man borde räkna upp varje gång som Nordkorea dyker upp när man debatterar demokrati, till exempel. Eller varför inte Gulagsystemet...

Det är minst sagt irriterande att få sig en stämpel som inte är berättigad - bara för att vissa högertomtar inte har stake nog att stå för sina åsikter i en ärlig debatt!!!
    F.I.S.T
    F.I.S.T

Inlägg  F.I.S.T 2010-02-11, 07:30

"uppar" denna tråd, utifrån att vissa fortsätter med sina vanföreställningar om felaktiga politiska benämningar

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-22, 14:25