Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+3
Infra
Ezzlirsk
Susz X
7 posters

- Det är en mänsklig tortyr vi håller på med i vårt land det är det enda jag kan säga,

Secrist
    Secrist

Antal inlägg : 32216

- Det är en mänsklig tortyr vi håller på med i vårt land det är det enda jag kan säga, - Sida 2 Empty Förmåga

Inlägg  Secrist 2010-02-04, 22:59

skärpning

Nä, det är en i allra högsta grad relevant fråga. Vem ska bedöma ens arbetsförmåga om man ändå får sina behov tillgodosedda oavsett om du går till jobbet eller inte. Och vad inbegriper "behov"? Är det precis vad man behöver för att överleva eller har man råd med längre semestrar också och en ny bil eller vad?
    RedCloud
    RedCloud

Antal inlägg : 23039

- Det är en mänsklig tortyr vi håller på med i vårt land det är det enda jag kan säga, - Sida 2 Empty Sv: - Det är en mänsklig tortyr vi håller på med i vårt land det är det enda jag kan säga,

Inlägg  RedCloud 2010-02-04, 23:03

Nä, det är en i allra högsta grad relevant fråga.

Om man vill leka kindergarten-träsket.
    Och det avstår jag så gärna.

Är det precis vad man behöver för att överleva eller har man råd med längre semestrar också och en ny bil eller vad?

Vad behöver du secrist för att känna att du är en människa i balans ?
    Secrist
    Secrist

- Det är en mänsklig tortyr vi håller på med i vårt land det är det enda jag kan säga, - Sida 2 Empty Svar

Inlägg  Secrist 2010-02-04, 23:06

Vad behöver du secrist för att känna att du är en människa i balans ?

Du är ingen vidare bra reklampelare för kommunismen. När man försöker få lite enkla svar så möts man av förolämpningar i stället. Men jag antar att det blir så när ens ideologi inte tål några närmare granskningar för då faller allt som ett korthus.
    RedCloud
    RedCloud

- Det är en mänsklig tortyr vi håller på med i vårt land det är det enda jag kan säga, - Sida 2 Empty Sv: - Det är en mänsklig tortyr vi håller på med i vårt land det är det enda jag kan säga,

Inlägg  RedCloud 2010-02-04, 23:11

Du är ingen vidare bra reklampelare för kommunismen.

Jag jobbar på det....

När man försöker få lite enkla svar så möts man av förolämpningar i stället.

Det finns inga enkla svar

Men jag antar att det blir så när ens ideologi inte tål några närmare granskningar för då faller allt som ett korthus.

Korthuset kapitalism har sina dödsryckningar nu, så visst....
    Ezzlirsk
    Ezzlirsk

Antal inlägg : 847

Inlägg  Ezzlirsk 2010-02-05, 00:19

Infra skrev:Säg, Lazy; vad är ett "Skäggbevandrat flyktingbarn".
    Är det bara Zlisks vanliga ordbajs som du måste ta till för att
    Zlisk skall framstå som "vältalig" och mångordig, för att ingen
    skall misstänka att "han"
    faktiskt är du?

Ja du din lilla jahudhatare.

Summan av kardemumman är att dessa s k "flyktingbarn" i ett alldeles för högt antal, inte alls är barn utan i själva verket analfabetiska, degenerade och primitiva vuxna män som utnyttjar Sveriges multikulti-fetisch för egen vinning. Media hjälper självfallet dessa lögnare till "flyktingbarn". Bara i Sverige beviljas lögnare och iglar uppehållstillstånd och medborgarskap, i andra länder där man har en - åtminstone någorlunda - fungerande assimilations - och invandringspolitik hyllas knappast dessa falsariska och mångfaldsfifflande MENA-män och kvinnor.
    RedCloud
    RedCloud

Inlägg  RedCloud 2010-02-05, 00:30

analfabetiska, degenerade och primitiva vuxna

Länge leve rasbiologin....eller hur det nu var....
    Ezzlirsk
    Ezzlirsk

Antal inlägg : 847

Inlägg  Ezzlirsk 2010-02-05, 00:42

RedCloud skrev:

Länge leve rasbiologin....eller hur det nu var....

Nja, även om jag inte motsätter mig viss rasbiologisk fakta så handlar det i större omfattning om just kulturell identitet inom vilken dessa rudimentära individer strävar emot civiliserade seder och värderingar. Man är helt enkelt , pågrund av sin MENA-kulturellt primitiva samhällsåskådning, oförmögna att ta sig an den västvärdsliga seden, vilket - bevisligen - i många fall resulterar i kulturkrock.
    Secrist
    Secrist

- Det är en mänsklig tortyr vi håller på med i vårt land det är det enda jag kan säga, - Sida 2 Empty Död

Inlägg  Secrist 2010-02-05, 01:19

Korthuset kapitalism har sina dödsryckningar nu, så visst....

Vänstern drömmer vidare men blir lika besvikna varenda gång när marknaden reser sig som Fågeln Fenix ur askan.
    Secrist
    Secrist

- Det är en mänsklig tortyr vi håller på med i vårt land det är det enda jag kan säga, - Sida 2 Empty Enkla

Inlägg  Secrist 2010-02-05, 01:22

Det finns inga enkla svar

Det verkar inte finnas några svar alls. Varken svåra eller enkla. Annars gillar ju vänstern det enkla. Företagare är kapitalistsvin och resten är slavarbetare.

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-22, 08:25