http://www.dn.se/nyheter/valet2010/sd-misstanks-ha-kapat-opinionsmatning-1.1037857
Allt talar för det! eller vad skall man tro?
Sniperace skrev:är det annat än röstningarna i de olika tv-tävlingarna som Idol och melodifestivalen där man kan rösta hur många gånger man vill från samma nr?
inget annat än ett korkat sätt att göra en sådan sak, då är röstningarna som sker på nätet liiite bättre när de med cookie gör så bara en röst kan läggas (men även där fuskas det genom att radera cookies )
inte mycket att uppröras av, bara reagera och inse att jaha så, vissa tror att det gagnar SD?
Själ ser jag det som att naiva SD,are inte tänker, ELLER att denna röstning utsatts för sabotage av några som vill ställa till skit.
är det någon som TROR att partitoppen i SD är SÅ korkade att de skulle välja att lägga sig SÅ högt i en mätning?
Redvictory skrev:Sniperace skrev:är det annat än röstningarna i de olika tv-tävlingarna som Idol och melodifestivalen där man kan rösta hur många gånger man vill från samma nr?
inget annat än ett korkat sätt att göra en sådan sak, då är röstningarna som sker på nätet liiite bättre när de med cookie gör så bara en röst kan läggas (men även där fuskas det genom att radera cookies )
inte mycket att uppröras av, bara reagera och inse att jaha så, vissa tror att det gagnar SD?
Själ ser jag det som att naiva SD,are inte tänker, ELLER att denna röstning utsatts för sabotage av några som vill ställa till skit.
är det någon som TROR att partitoppen i SD är SÅ korkade att de skulle välja att lägga sig SÅ högt i en mätning?
JA!
Redvictory skrev:http://www.dn.se/nyheter/valet2010/sd-misstanks-ha-kapat-opinionsmatning-1.1037857
Sniperace skrev:Redvictory skrev:Sniperace skrev:är det annat än röstningarna i de olika tv-tävlingarna som Idol och melodifestivalen där man kan rösta hur många gånger man vill från samma nr?
JA!
Jag tror du skämtar, eller önskar, men tyvärr är det nog inte så, vore det så skulle de inte ta sig så långt.
så ändå ifrågasätter jag hur detta uppkommit...
det ser väldigt konstigt ut
Redvictory skrev:Sniperace skrev:Redvictory skrev:Sniperace skrev:är det annat än röstningarna i de olika tv-tävlingarna som Idol och melodifestivalen där man kan rösta hur många gånger man vill från samma nr?
JA!
Jag tror du skämtar, eller önskar, men tyvärr är det nog inte så, vore det så skulle de inte ta sig så långt.
så ändå ifrågasätter jag hur detta uppkommit...
det ser väldigt konstigt ut
Varför skulle jag önska? nu är det nog du som skämtar sniper!
Secrist skrev:Allt talar för det! eller vad skall man tro?
Det lär ju visa sig på valdagen. Fram tills dess så handlar det bara om spekulationer av ringa värde.
MartinLindgren skrev:Jag tror SD är ett parti som kryllar av korkade anhängare som inte missar några chanser att skapa oreda för att gynna sig själva!
Och du Sniper, i demokratins namn nu igen förstår jag?
MartinLindgren skrev:Astrid lindgren, Peps Person, Text tv för att inte tala om Åkessons lögnaktiga och omtalade debattartikel?
och samma sak hoppas jag, så VARFÖR ända in i helvete bråkar du för??MartinLindgren skrev:Knappast,förhoppningsvis står Jimmy, SD och anhängarna med nerdragna brallor den 19 september!
Thors skrev:Så vad är erat bevis?
Folk har skickat sms?
Ni är skiträdda för sd! Ni är skiträdda de ska röra om i grytan i höst! Ni klarar inte ta debatt med sd! Ni gör allt för att svartmåla!
Och kommunistsvin säger de stödjer demokratiskt
eller hur!
Svara då varför 30 flyktingbarn ska ha 25 assistenter
När det går 1 lärare på 30 elever?
Och alla kommunistsvin som säger hamas vann ett demokratiskt val
samtidigt gör allt för att sabotera ett demokratiskt val i sitt hemland
Ni borde fan skämmas! Ni stödjer inte sann demokrati!