Har nyss sett "Debatt".
Insett att programmet gav SD lite extra röster.
Thanks SVT.
Nordic Light skrev:Jag knullar gärna persiska kvinnor, de är så jävla snygga
womanlover skrev:RedCloud skrev:Och trådtitelns koppling till inlägget var ?
http://svtplay.se/t/103450/debatt
MammaGuevara skrev:Vilka nollor. Skulle SD komma in i riksdagen är det slutgiltigt bekräftat att svenska folket tyvärr är idioter. Bara att beklaga.
Nordic Light skrev:Det allra viktigaste är att Ohly inte får en ministerpost, skulle V åka ut ur riksdagen skulle det vara ett tecken på att antalet idioter i landet har minskat.
Nordic Light skrev:Det allra viktigaste är att Ohly inte får en ministerpost, skulle V åka ut ur riksdagen skulle det vara ett tecken på att antalet idioter i landet har minskat.
martin7lindgren skrev:Nordic Light, rasar till under noll i respekt och allt annat också,
För sin osmakliga avatar,
Uselt, verkligen uselt, säger ju precis allt vem vi har och lira med!
MammaGuevara skrev:Vilka nollor. Skulle SD komma in i riksdagen är det slutgiltigt bekräftat att svenska folket tyvärr är idioter. Bara att beklaga.
Nordic Light skrev:Min avatar är en motvikt till MammaGuevaras avatar.
Che is dead, get over it
Den ideologi hon representerar är lika död som snubben i min avatar
Dags att vakna upp och inse att det är 200-talet. Den goda sidan/kapitalismen vann, den onda sidan Sovjetkommunismen förlorade, även om en del ruttna stater fortfarande finns kvar.
GustavAnder skrev:KTR, väldigt vad du hakat upp dig på dina inbillade rasister, har du inte fått det jobb du önskar, har någon snott din p plats ?
Vakna, det är din egen oförmåga som hindrar dig, inget annat.
RedCloud skrev:"Dags att vakna upp och inse att det är 200-talet. "
Hmmm, är det DÄRFÖR dina inlägg andas forntid ?
GustavAnder skrev:Var pratar jag om bidrag KTR ?? En systemvetare borde väl klara av att läsa ett inlägg ?
Du har ju rassenoja.