Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+11
Dao
Redvictory
DMustaine
MartinLindgren
Secrist
Sossar ee lata
Thors
My Ass
marxisten
RedCloud
F.I.S.T
15 posters

    NÄR jag säger NÄR Vänsterblocket vinner valet

    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    NÄR jag säger NÄR Vänsterblocket vinner valet Empty NÄR jag säger NÄR Vänsterblocket vinner valet

    Inlägg  F.I.S.T 2010-01-26, 17:18

    ... så kommer inte allt bli ett paradis på jorden...

    Men det kommer bli betydligt bättre ... både för medborgarna och Sverige som rike Cool
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    NÄR jag säger NÄR Vänsterblocket vinner valet Empty Sv: NÄR jag säger NÄR Vänsterblocket vinner valet

    Inlägg  RedCloud 2010-01-26, 17:19

    precis ALLT är bättre än det [sic] nya arbetarpartiet med stödclowner

    (förutom brunhögern då)
    marxisten
    marxisten


    Antal inlägg : 5060
    Join date : 09-02-16
    Ort : Södra Sverige

    NÄR jag säger NÄR Vänsterblocket vinner valet Empty Sv: NÄR jag säger NÄR Vänsterblocket vinner valet

    Inlägg  marxisten 2010-01-26, 17:21

    RedCloud skrev:precis ALLT är bättre än det [sic] nya arbetarpartiet med stödclowner

    (förutom brunhögern då)

    RC, regeringen tillhör brunhögern... Smile
    My Ass
    My Ass


    Antal inlägg : 654
    Join date : 10-01-23

    NÄR jag säger NÄR Vänsterblocket vinner valet Empty Sv: NÄR jag säger NÄR Vänsterblocket vinner valet

    Inlägg  My Ass 2010-01-26, 17:21

    F.I.S.T skrev:... så kommer inte allt bli ett paradis på jorden...

    Men det kommer bli betydligt bättre ... både för medborgarna och Sverige som rike Cool

    Visst blir det bättre för de rika, sosseriet har alltid sett om sin adel.

    problemet är att 50% av befolkningen, de som fortfarande orkar arbeta ihop skiten, det är De som får betala.

    De rika och parasiterna fist rc rv rd martin osv, DE klarar sig bra.
    Den halva som får arbeta skiten ur sig, de får betala allt och samtidigt få anklagelser om kapitalistsvin och utsugare...
    Du har helt rätt FIST, för det var väl en felskrivning ?
    avatar
    Thors


    Antal inlägg : 2065
    Join date : 10-01-20

    NÄR jag säger NÄR Vänsterblocket vinner valet Empty Sv: NÄR jag säger NÄR Vänsterblocket vinner valet

    Inlägg  Thors 2010-01-26, 17:24

    F.I.S.T skrev:... så kommer inte allt bli ett paradis på jorden...

    Men det kommer bli betydligt bättre ... både för medborgarna och Sverige som rike Cool

    Är du inne på islam nu?

    Kommunister och paradiset?

    Då får du förtydliga dig

    Så jävla mycket helvete ni skapade i 12 års tid!

    Ja detta forum domineras av vänsterparasiter
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    NÄR jag säger NÄR Vänsterblocket vinner valet Empty Sv: NÄR jag säger NÄR Vänsterblocket vinner valet

    Inlägg  RedCloud 2010-01-26, 17:26

    pajasNazze skrev:Är du inne på islam nu?

    nej, men du verkar ha fastnat där....
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    NÄR jag säger NÄR Vänsterblocket vinner valet Empty Sv: NÄR jag säger NÄR Vänsterblocket vinner valet

    Inlägg  F.I.S.T 2010-01-26, 17:36

    Thors skrev:
    F.I.S.T skrev:... så kommer inte allt bli ett paradis på jorden...

    Men det kommer bli betydligt bättre ... både för medborgarna och Sverige som rike Cool

    Är du inne på islam nu?

    Kommunister och paradiset?

    Då får du förtydliga dig

    Så jävla mycket helvete ni skapade i 12 års tid!

    Ja detta forum domineras av vänsterparasiter

    Är du inte läskunnig Thors ?? ... pröva läs en gång till, om du fortfarande inte förstår, ta hjälp ... RC är ju lärare... jag vet inte om han ser det som århundradets utmaning eller en universell omöjlighet
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    NÄR jag säger NÄR Vänsterblocket vinner valet Empty Om man tycker att...

    Inlägg  Sossar ee lata 2010-01-26, 18:07

    högre statsskuld, fler bidragstagare, färre i arbete, skyhöga skatter som går till latmaskar, straffskatter på dyra villor som folk har lånat till, sämre skolor, inga förtidspensionärer under 58 år, etc etc är bra så har du rätt. Men saken är att det folk förlorar i skatter myglar man undan, arbetarna är trötta på skatter, skatter skatter som går till er som ligger hemma och gnäller, med Red V i spetsen.
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    NÄR jag säger NÄR Vänsterblocket vinner valet Empty Bättre

    Inlägg  Secrist 2010-01-26, 18:12

    Men det kommer bli betydligt bättre ... både för medborgarna och Sverige som rike

    Åtminstone så länge Mp och V inte får för mycket makt bara så.
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    NÄR jag säger NÄR Vänsterblocket vinner valet Empty Sv: NÄR jag säger NÄR Vänsterblocket vinner valet

    Inlägg  MartinLindgren 2010-01-26, 19:03

    Du måste vara helt bombad och stenad för jämnan secrist, medicinerar du?
    DMustaine
    DMustaine


    Antal inlägg : 3914
    Join date : 09-04-07

    NÄR jag säger NÄR Vänsterblocket vinner valet Empty Sv: NÄR jag säger NÄR Vänsterblocket vinner valet

    Inlägg  DMustaine 2010-01-26, 19:20

    Vänsterstyre = sämre tillväxt vilket får konsekvenser för pensionärerna!
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    NÄR jag säger NÄR Vänsterblocket vinner valet Empty Sv: NÄR jag säger NÄR Vänsterblocket vinner valet

    Inlägg  Redvictory 2010-01-26, 19:25

    DMustaine skrev:Vänsterstyre = sämre tillväxt vilket får konsekvenser för pensionärerna!

    Jaha! det är ju högerstyre nu och pensionärerna har fått sänkt pension samtidigt som de betalar mer skatt än de som arbetar! så högerstyret är inget för pensionärer!
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    NÄR jag säger NÄR Vänsterblocket vinner valet Empty Sv: NÄR jag säger NÄR Vänsterblocket vinner valet

    Inlägg  Dao 2010-01-26, 19:27

    My Ass skrev:
    F.I.S.T skrev:... så kommer inte allt bli ett paradis på jorden...

    Men det kommer bli betydligt bättre ... både för medborgarna och Sverige som rike Cool

    Visst blir det bättre för de rika, sosseriet har alltid sett om sin adel.

    problemet är att 50% av befolkningen, de som fortfarande orkar arbeta ihop skiten, det är De som får betala.

    De rika och parasiterna fist rc rv rd martin osv, DE klarar sig bra.
    Den halva som får arbeta skiten ur sig, de får betala allt och samtidigt få anklagelser om kapitalistsvin och utsugare...
    Du har helt rätt FIST, för det var väl en felskrivning ?

    Hallå!!! Vi snackar inte om ALLIANSEN nu!!!
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    NÄR jag säger NÄR Vänsterblocket vinner valet Empty Sv: NÄR jag säger NÄR Vänsterblocket vinner valet

    Inlägg  MartinLindgren 2010-01-26, 19:28

    DMmmmstaine, utan äpple! Sleep
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    NÄR jag säger NÄR Vänsterblocket vinner valet Empty Sv: NÄR jag säger NÄR Vänsterblocket vinner valet

    Inlägg  Dao 2010-01-26, 19:29

    Sossar ee lata skrev:högre statsskuld, fler bidragstagare, färre i arbete, skyhöga skatter som går till latmaskar, straffskatter på dyra villor som folk har lånat till, sämre skolor, inga förtidspensionärer under 58 år, etc etc är bra så har du rätt. Men saken är att det folk förlorar i skatter myglar man undan, arbetarna är trötta på skatter, skatter skatter som går till er som ligger hemma och gnäller, med Red V i spetsen.

    Tack och lov är det inte du som dikterar "arbetarnas" åsikter!
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    NÄR jag säger NÄR Vänsterblocket vinner valet Empty Sv: NÄR jag säger NÄR Vänsterblocket vinner valet

    Inlägg  MartinLindgren 2010-01-26, 19:32

    Va, sitter ass:et och är ful i munnen nu igen?
    Du menar att du är rätt person att snacka om parasiter, undrar om din fruga och mamma tycker det?

    Börja kanske med att resa sig upp från sofflocket innan du tar för stora ord i truten!

    Men visst gör du framsteg, du förstår iallafall att du är ett Ass!
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    NÄR jag säger NÄR Vänsterblocket vinner valet Empty Medicin

    Inlägg  Secrist 2010-01-26, 20:35

    Du måste vara helt bombad och stenad för jämnan secrist, medicinerar du?

    Nä, de starkaste mediciner jag tagit är nog Ipren. Men jag jobbar, betalar skatt och detta utan att sjukskriva mig. Alltså motsatsen till ditt liv med andra ord. Razz
    My Ass
    My Ass


    Antal inlägg : 654
    Join date : 10-01-23

    NÄR jag säger NÄR Vänsterblocket vinner valet Empty Sv: NÄR jag säger NÄR Vänsterblocket vinner valet

    Inlägg  My Ass 2010-01-26, 21:17

    F.I.S.T skrev:
    Thors skrev:
    F.I.S.T skrev:... så kommer inte allt bli ett paradis på jorden...

    Men det kommer bli betydligt bättre ... både för medborgarna och Sverige som rike Cool

    Är du inne på islam nu?

    Kommunister och paradiset?

    Då får du förtydliga dig

    Så jävla mycket helvete ni skapade i 12 års tid!

    Ja detta forum domineras av vänsterparasiter

    Är du inte läskunnig Thors ?? ... pröva läs en gång till, om du fortfarande inte förstår, ta hjälp ... RC är ju lärare... jag vet inte om han ser det som århundradets utmaning eller en universell omöjlighet

    Du borde ansöka om den miljon dollar som utlovats till den som kan bevisa parapsykologiska fenomen...
    Du kan ju uppenbarligen läsa mina inlägg trots du påstått flera ggr att du spärrat mig.
    Ansök nu, så slipper du ha ångest för dina bidrag i framtiden.Smile
    My Ass
    My Ass


    Antal inlägg : 654
    Join date : 10-01-23

    NÄR jag säger NÄR Vänsterblocket vinner valet Empty ful?

    Inlägg  My Ass 2010-01-26, 21:19

    Va, sitter ass:et och är ful i munnen nu igen?
    ......


    Ful i mun...
    vänstermupparnas etikettering på de som säger sanningen om er, bidragsparasiter.Smile
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    NÄR jag säger NÄR Vänsterblocket vinner valet Empty Sv: NÄR jag säger NÄR Vänsterblocket vinner valet

    Inlägg  RedCloud 2010-01-26, 21:45

    Svartarbetaren, xenofoben, islamofoben, smygrassen, tjuven och kvinnoförnedraren Gustav Ander skrev:på de som säger sanningen om er, bidragsparasiter.

    ja e inte bitter....
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 51
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    NÄR jag säger NÄR Vänsterblocket vinner valet Empty Sv: NÄR jag säger NÄR Vänsterblocket vinner valet

    Inlägg  theward 2010-01-26, 21:51

    Secrist skrev:Du måste vara helt bombad och stenad för jämnan secrist, medicinerar du?

    Nä, de starkaste mediciner jag tagit är nog Ipren. Men jag jobbar, betalar skatt och detta utan att sjukskriva mig. Alltså motsatsen till ditt liv med andra ord. Razz

    Du har helt ärligt blivit ett riktigt svin, eller blivit.
    Det kanske du varit hela tiden vad vet jag?
    Att RV sa som han sa, det stödjer jag inte, men att säga som du sa, om folk med allvarliga sjukdommar det tål jag inte.
    För säger du så om en person, så säger ju du det till alla i samma situation

    Din syn på sjuka är mao vedervärdigt minst sagt och ta dina högerpolare i hand och bara gå härifrån
    avatar
    ANNA2LINK


    Antal inlägg : 10893
    Join date : 09-02-17

    NÄR jag säger NÄR Vänsterblocket vinner valet Empty Sv: NÄR jag säger NÄR Vänsterblocket vinner valet

    Inlägg  ANNA2LINK 2010-01-26, 21:51

    Secrist skrev:Du måste vara helt bombad och stenad för jämnan secrist, medicinerar du?

    Nä, de starkaste mediciner jag tagit är nog Ipren. Men jag jobbar, betalar skatt och detta utan att sjukskriva mig. Alltså motsatsen till ditt liv med andra ord. Razz


    Var glad för att du mår bra och sliper sjukskrivning Secrist!!! Få personer vill vara sjuk,ingen vill vara utförsäkrad och vara otrygg.
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    NÄR jag säger NÄR Vänsterblocket vinner valet Empty Vem

    Inlägg  Secrist 2010-01-26, 22:02

    Att RV sa som han sa, det stödjer jag inte, men att säga som du sa, om folk med allvarliga sjukdommar det tål jag inte.

    Fast nu blandar du ihop folket här. Det var inte RV som sade detta. Det var martin och det var martin jag svarade och han är inte sjuk. Bara förtidspensionär.
    Så du borde kanske läsa inläggen en extra gång innan du kastar dig på tangentbordet. Rolling Eyes
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 51
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    NÄR jag säger NÄR Vänsterblocket vinner valet Empty Sv: NÄR jag säger NÄR Vänsterblocket vinner valet

    Inlägg  theward 2010-01-26, 22:47

    Secrist skrev:Att RV sa som han sa, det stödjer jag inte, men att säga som du sa, om folk med allvarliga sjukdommar det tål jag inte.

    Fast nu blandar du ihop folket här. Det var inte RV som sade detta. Det var martin och det var martin jag svarade och han är inte sjuk. Bara förtidspensionär.
    Så du borde kanske läsa inläggen en extra gång innan du kastar dig på tangentbordet. Rolling Eyes

    Vad exakt förändrar det i det ditt budskap?

    Svaret är ingenting, det är precis lika vidrigt iaf

    "jag jobbar, betalar skatt och detta utan att sjukskriva mig, alltså motsatsen till ditt liv mao"

    Snacka om vidrigt, det är exakt därför jag verkligen hatar moderater(finns säkert andra med samma syn och de avskyr jag lika mkt)
    My Ass
    My Ass


    Antal inlägg : 654
    Join date : 10-01-23

    NÄR jag säger NÄR Vänsterblocket vinner valet Empty Sv: NÄR jag säger NÄR Vänsterblocket vinner valet

    Inlägg  My Ass 2010-01-26, 22:52

    RedCloud skrev:
    Svartarbetaren, xenofoben, islamofoben, smygrassen, tjuven och kvinnoförnedraren Gustav Ander skrev:på de som säger sanningen om er, bidragsparasiter.

    ja e inte bitter....

    Är du lärare ???

    Inbillar du dig att jag är bitter på bidragslyftare, eller du begriper helt enkelt inta vad bitter betyder ?

    Sponsored content


    NÄR jag säger NÄR Vänsterblocket vinner valet Empty Sv: NÄR jag säger NÄR Vänsterblocket vinner valet

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-17, 06:46