Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+5
ANNA2LINK
marxisten
Dao
Secrist
F.I.S.T
9 posters

    Borgarhat ???

    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Borgarhat ??? Empty Borgarhat ???

    Inlägg  F.I.S.T 2010-01-25, 00:40

    Att ilsket och intensivt kritisera den ovärdiga cyniska POLITIK som borgarna för ... omskrivs av forumhögern om till "borgarhat" ... ännu en lingvistisk snedvridning av sanningen, för att flytta fokus från egen förd politik
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Borgarhat ??? Empty Hat

    Inlägg  Secrist 2010-01-25, 00:41

    Att ilsket och intensivt kritisera den ovärdiga cyniska POLITIK som borgarna för ... omskrivs av forumhögern om till "borgarhat" ... ännu en lingvistisk snedvridning av sanningen, för att flytta fokus från egen förd politik

    Kan väl bero på att "kritiken" är groteskt överdriven och enkelspårig.
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Borgarhat ??? Empty Sv: Borgarhat ???

    Inlägg  Dao 2010-01-25, 00:45

    F.I.S.T skrev:Att ilsket och intensivt kritisera den ovärdiga cyniska POLITIK som borgarna för ... omskrivs av forumhögern om till "borgarhat" ... ännu en lingvistisk snedvridning av sanningen, för att flytta fokus från egen förd politik

    Traditionell debattmetodik, och går igen i olika kombinationer; USA-hat, antisemitism, Politisk Korrekt och liknande idiotiska utspel...
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Borgarhat ??? Empty Sv: Borgarhat ???

    Inlägg  Dao 2010-01-25, 00:45

    Secrist skrev:Att ilsket och intensivt kritisera den ovärdiga cyniska POLITIK som borgarna för ... omskrivs av forumhögern om till "borgarhat" ... ännu en lingvistisk snedvridning av sanningen, för att flytta fokus från egen förd politik

    Kan väl bero på att "kritiken" är groteskt överdriven och enkelspårig.

    ALLA är inte som du, Secrist!!!
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Borgarhat ??? Empty Jag

    Inlägg  Secrist 2010-01-25, 00:46

    ALLA är inte som du, Secrist!!!

    Synd, då hade världen varit en bättre plats att bo på! Razz
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Borgarhat ??? Empty Sv: Borgarhat ???

    Inlägg  Dao 2010-01-25, 00:50

    Självklart består problemet lite på hur en del ser på sig själva! De som uttalar sådana här tramsigheter, anser att DERAS ståndpunkter är så självklara och verklighetsanknytna, att alla andra ståndpunkter - i deras ögon - blir någon form av fanatism. Därmed betraktas detta som -hat!

    Det är egentligen ett agerande som säger mer om de som uttalar det än de som får det mot sig!

    Respekt för andra åsikter verkar inte vara specielöt hög hos forumhögern - trots att de uttalar sig för att vara liberaler...
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Borgarhat ??? Empty Sv: Borgarhat ???

    Inlägg  F.I.S.T 2010-01-25, 00:53

    Secrist skrev:ALLA är inte som du, Secrist!!!

    Synd, då hade världen varit en bättre plats att bo på! Razz

    Hujedamej !! Cool ... vem skulle då ta låglöneyrkena .... och ta upp skit i trapphus ? Cool
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Borgarhat ??? Empty Städ

    Inlägg  Secrist 2010-01-25, 00:56

    Hujedamej !! ... vem skulle då ta låglöneyrkena .... och ta upp skit i trapphus ?

    Den som anser att ett jobb är bättre än bidrag. Vet att vänstern finner detta tankesätt obegripligt. Rolling Eyes
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Borgarhat ??? Empty Åsikt

    Inlägg  Secrist 2010-01-25, 00:57

    Respekt för andra åsikter verkar inte vara specielöt hög hos forumhögern - trots att de uttalar sig för att vara liberaler...

    Då har vi ju något gemensamt då! cheers
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Borgarhat ??? Empty Sv: Borgarhat ???

    Inlägg  F.I.S.T 2010-01-25, 01:00

    Secrist skrev:Hujedamej !! ... vem skulle då ta låglöneyrkena .... och ta upp skit i trapphus ?

    Den som anser att ett jobb är bättre än bidrag. Vet att vänstern finner detta tankesätt obegripligt. Rolling Eyes

    Alla anser att jobb är bättre än retroaktiv utbetalning av redan inbetalad sjukförsäkring till de som behöver det (översättning till borgarspråk = "Bidrag")

    Det du påstod var att det skulle bli en bättre värld med bara Secristar.... och frågan var vem som då skulle torka skit i trapphus ?? Cool
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Borgarhat ??? Empty Läs

    Inlägg  Secrist 2010-01-25, 01:01

    Det du påstod var att det skulle bli en bättre värld med bara Secristar.... och frågan var vem som då skulle torka skit i trapphus ??

    Har du stora problem med detta?
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Borgarhat ??? Empty Sv: Borgarhat ???

    Inlägg  F.I.S.T 2010-01-25, 01:27

    Secrist skrev:Det du påstod var att det skulle bli en bättre värld med bara Secristar.... och frågan var vem som då skulle torka skit i trapphus ??

    Har du stora problem med detta?

    Med vad ?
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Borgarhat ??? Empty Skit

    Inlägg  Secrist 2010-01-25, 01:30

    Med vad ?

    Skit i ditt trapphus?
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Borgarhat ??? Empty Sv: Borgarhat ???

    Inlägg  F.I.S.T 2010-01-25, 01:35

    Secrist skrev:Med vad ?

    Skit i ditt trapphus?

    Ingen har skitit i mitt trapphus....
    Men torkat skit och städat som jobb har jag gjort många gånger...

    Frågan var fortfarande... med bara secrister i världen, skulle det bli en bättre värld... vem skulle torka skit och städa i en värld med bara secrister ?? Cool
    marxisten
    marxisten


    Antal inlägg : 5060
    Join date : 09-02-16
    Ort : Södra Sverige

    Borgarhat ??? Empty Sv: Borgarhat ???

    Inlägg  marxisten 2010-01-25, 01:36

    Secrist skrev:Med vad ?

    Skit i ditt trapphus?

    Det har väl mest borgerliga politiker tror jag,,,
    avatar
    ANNA2LINK


    Antal inlägg : 10893
    Join date : 09-02-17

    Borgarhat ??? Empty Sv: Borgarhat ???

    Inlägg  ANNA2LINK 2010-01-25, 01:37

    Secrist skrev:Att ilsket och intensivt kritisera den ovärdiga cyniska POLITIK som borgarna för ... omskrivs av forumhögern om till "borgarhat" ... ännu en lingvistisk snedvridning av sanningen, för att flytta fokus från egen förd politik

    Kan väl bero på att "kritiken" är groteskt överdriven och enkelspårig.


    Det är den inte alls det. Kritiken är verkligen befogad eftersom vi har inte fått det bättre i Sverige dom här åren som alliansen suttit vid makten.
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Borgarhat ??? Empty Svar

    Inlägg  Secrist 2010-01-25, 01:37

    Frågan var fortfarande... med bara secrister i världen, skulle det bli en bättre värld... vem skulle torka skit och städa i en värld med bara secrister ??

    Och jag får väl svara igen då. För andra gången. Rolling Eyes Alla som tycker att ett jobb är bättre än arbetslöshet.
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 51
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    Borgarhat ??? Empty Sv: Borgarhat ???

    Inlägg  theward 2010-01-25, 01:38

    jag vet iaf att en värld av "Wardar" vore en bättre värld...
    Fast då hoppas jag att 99,999999% av dessa slipper vara sjuka Very Happy
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Borgarhat ??? Empty Överdrifter

    Inlägg  Secrist 2010-01-25, 01:38

    Det är den inte alls det. Kritiken är verkligen befogad eftersom vi har inte fått det bättre i Sverige dom här åren som alliansen suttit vid makten.

    Har du fått det sämre då?
    marxisten
    marxisten


    Antal inlägg : 5060
    Join date : 09-02-16
    Ort : Södra Sverige

    Borgarhat ??? Empty Sv: Borgarhat ???

    Inlägg  marxisten 2010-01-25, 01:38

    Secrist skrev:Frågan var fortfarande... med bara secrister i världen, skulle det bli en bättre värld... vem skulle torka skit och städa i en värld med bara secrister ??

    Och jag får väl svara igen då. För andra gången. Rolling Eyes Alla som tycker att ett jobb är bättre än arbetslöshet.

    Vissa sjuka har jobb med att bara försöka överleva eller tar sig ur sängen, och där talar vi heltid! Ska de utöver detta behöva ha ännu ett jobb tycker du?
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 51
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    Borgarhat ??? Empty Sv: Borgarhat ???

    Inlägg  theward 2010-01-25, 01:39

    Secrist skrev:Det är den inte alls det. Kritiken är verkligen befogad eftersom vi har inte fått det bättre i Sverige dom här åren som alliansen suttit vid makten.

    Har du fått det sämre då?

    håll dig borta från sjuka och arbetslösa, tror inte de gillar att du kallar deras nuvarande situation för "överdrifter"

    Det gör iaf inte jag...inte ett dugg
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Borgarhat ??? Empty Sv: Borgarhat ???

    Inlägg  F.I.S.T 2010-01-25, 01:39

    Secrist skrev:Det är den inte alls det. Kritiken är verkligen befogad eftersom vi har inte fått det bättre i Sverige dom här åren som alliansen suttit vid makten.

    Har du fått det sämre då?

    Många har det ... och framför allt de som redan har nog med bekymmer med ekonomi och sjukdomsbild, samt arbetslöshet....

    men det bekommer väl inte en alliansanhängare va ??
    avatar
    ANNA2LINK


    Antal inlägg : 10893
    Join date : 09-02-17

    Borgarhat ??? Empty Sv: Borgarhat ???

    Inlägg  ANNA2LINK 2010-01-25, 01:43

    Secrist skrev:Det är den inte alls det. Kritiken är verkligen befogad eftersom vi har inte fått det bättre i Sverige dom här åren som alliansen suttit vid makten.

    Har du fått det sämre då?


    Ja jag är utförsäkrad och min framtid är osäker just nu både när det gäller jobb och ekonomi...
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Borgarhat ??? Empty Arbeit

    Inlägg  Secrist 2010-01-25, 01:45

    Vissa sjuka har jobb med att bara försöka överleva eller tar sig ur sängen, och där talar vi heltid! Ska de utöver detta behöva ha ännu ett jobb tycker du?

    Eftersom detta inte hade någonting med sjukskrivna att göra så kanske vi kan släppa den pucken här.
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Borgarhat ??? Empty Sv: Borgarhat ???

    Inlägg  F.I.S.T 2010-01-25, 01:47

    Secrist skrev:Frågan var fortfarande... med bara secrister i världen, skulle det bli en bättre värld... vem skulle torka skit och städa i en värld med bara secrister ??

    Och jag får väl svara igen då. För andra gången. Rolling Eyes Alla som tycker att ett jobb är bättre än arbetslöshet.

    Hur svarade det på min fråga ??.....

    vem skulle göra dom jobben i en värld med bara secristar.....
    Poängen är att jag tror att du eg tycker dig vara för fin för att ta ett sånt jobb själv....

    Om jag skulle ha fel vad gäller dig där, så är det med verkligheten väl överensstämmande på majoriteten av alliansanhängare...

    Sponsored content


    Borgarhat ??? Empty Sv: Borgarhat ???

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-02, 12:35