Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

5 posters

Så fick han då ett anfall till slut...

F.I.S.T
    F.I.S.T

Antal inlägg : 17511

Så fick han då ett anfall till slut... Empty Så fick han då ett anfall till slut...

Inlägg  F.I.S.T 2010-01-24, 19:34

Se vad som händer med trådarna så fort han som ser på sig själv som ett arsle blir svarslös, det går tyvärr rätt fort...
    Crying or Very sad

Trådarna fylls av en massa ovidkommande tjafs och "persondebatter" för att uttrycka det milt
    My Ass
    My Ass

Antal inlägg : 654

Så fick han då ett anfall till slut... Empty Sv: Så fick han då ett anfall till slut...

Inlägg  My Ass 2010-01-24, 19:41

Nu kan jag tyvärr inte läsa dina inlägg, och du kan inte läsa mina heller då du sagt att du spärrat mig.

Ändrar du dig säg ifrån.Smile
    Dao
    Dao

Antal inlägg : 26567

Så fick han då ett anfall till slut... Empty Sv: Så fick han då ett anfall till slut...

Inlägg  Dao 2010-01-24, 19:49

Detta skrev FIST:

"Se vad som händer med trådarna så fort han som ser på sig själv som ett arsle blir svarslös, det går tyvärr rätt fort...

Trådarna fylls av en massa ovidkommande tjafs och "persondebatter" för att uttrycka det milt."

Håll till godo, stjärtstumpen...
    My Ass
    My Ass

Inlägg  My Ass 2010-01-24, 19:50

Dao skrev:Detta skrev FIST:

"Se vad som händer med trådarna så fort han som ser på sig själv som ett arsle blir svarslös, det går tyvärr rätt fort...

Trådarna fylls av en massa ovidkommande tjafs och "persondebatter" för att uttrycka det milt."

Håll till godo, stjärtstumpen...

Ska en som startar en debatt förstörande TRÅD beskylla andra för att förstöra debatt ?????

Men ge er tomtar.
    Dao
    Dao

Inlägg  Dao 2010-01-24, 20:00

Anser du DIG SJÄLV vara konstruktiv i ditt förfarande, MA?

För det är bara dig själv du kan påverka!
    My Ass
    My Ass

Inlägg  My Ass 2010-01-24, 20:02

Dao skrev:Anser du DIG SJÄLV vara konstruktiv i ditt förfarande, MA?

För det är bara dig själv du kan påverka!

Detär ju inte jag som starta 4 trådar i ren sabotage stil mot forumet.

Vänligen rikta din fråga mot rätt person om du kan.
    Dao
    Dao

Inlägg  Dao 2010-01-24, 20:11

Jag frågade DIG nu, MA!

Din ton har varit nedvärderande från start mot alla som säger emot dig, och du anser dig gång på gång ha rätt att låta bli att förklara dina åsikter, och istället komma med personangrepp!

Så frågan är:

MartinLindgren
    MartinLindgren

Antal inlägg : 15685

Inlägg  MartinLindgren 2010-01-24, 20:36

Vi får hoppasatt han Ass:ar omkring med sitt eget nick den här gången, så det inte är någon kapning nu igen?

Bollen ligger hos admin att avgöra, jag litar på det!
    Annars kanske blueheaven kan titta in, för han är mig veterligt den enda som kan hålla Ass:et borta bara med sin närvaro?
    Redvictory
    Redvictory

Antal inlägg : 12028

Inlägg  Redvictory 2010-01-25, 19:52

Dao skrev:Jag frågade DIG nu, MA!

Din ton har varit nedvärderande från start mot alla som säger emot dig, och du anser dig gång på gång ha rätt att låta bli att förklara dina åsikter, och istället komma med personangrepp!

Så frågan är:

Vi får väl tolka hans tystnad som att han fattade att vi är många som irriterat oss på hans personangrepp så snart argumenten saknas! (och det gör de ofta) Very Happy
    Dao
    Dao

Inlägg  Dao 2010-01-25, 20:20

Märk väl:

My Ass uteblev att svara!

Lättare då att anklaga andra, uppenbarligen...
    My Ass
    My Ass

Inlägg  My Ass 2010-01-26, 16:30

Dao skrev:Jag frågade DIG nu, MA!

Så frågan är:

Frågan är varför du frågar mig istället för din idiot i ideologins avlopp varför han startar personliga hattrådar.

Men allvarligt, menar du att konstruktivitet skulle bita på dig eller dina gelikar ?
    Jag tvivlar. Rättare sagt, jag vet att det inte gör det.

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-23, 02:52