Vilka mänskliga värderingar och rättigheter sätter du främst?
4 posters
Redcloud...
RedCloud- Antal inlägg : 23039
- Inlägg 2
Sv: Redcloud...
Ohhh jag verkar var hemskt omtyckt i ultrahögerlaget, tre trådar på ett dygn dedikerade till lilla mig...
Och i motsatts till dig pajazNazze besvarar jag frågor:
Mina värderingar
Reason 4 Edit: stavfel
Mina värderingar
Reason 4 Edit: stavfel
Senast ändrad av RedCloud den 2010-01-24, 15:44, ändrad totalt 1 gång
Thors- Antal inlägg : 2065
- Inlägg 3
RedCloud skrev:Ohhh jag verkar var hemskt omtyckt i ultrahögerlaget, tre tådar på ett dygna dedikerade till lilla mig...
Mina värderingar
Vad är dina åsikter om de muslimser och islamister som inte accepterar dina värderingar?
Det finns alltså ingen gräns för tolerans hur lågt de kan då att bryta dina värderingar?
RedCloud- Antal inlägg : 23039
- Inlägg 4
Vad är dina åsikter om de muslimser och islamister som inte accepterar dina värderingar?
De människor, oavsett religion eller etnisk tillhörighet, som inte kan ställa upp på FNs deklaration om mänskliga rättigheter är illa ute.
formsvackan- Antal inlägg : 14778
- Inlägg 5
RedCloud skrev:Vad är dina åsikter om de muslimser och islamister som inte accepterar dina värderingar?
De människor, oavsett religion eller etnisk tillhörighet, som inte kan ställa upp på FNs deklaration om mänskliga rättigheter är illa ute.
Hmmm....
Artikel 25
1. Envar har rätt till en levnadsstandard, som är tillräcklig för hans egen och hans familjs hälsa och välbefinnande, däri inbegripet föda, kläder, bostad, hälsovård och nödvändiga sociala förmåner, vidare till trygghet i händelse av arbetslöshet, sjukdom, invaliditet, makes död, ålderdom eller annan förlust av försörjning under omständigheter, över vilka han icke kunnat råda.
MartinLindgren- Antal inlägg : 15685
- Inlägg 6
Ja nu står du på topp Red Cloud, bra jobbat,taskigt bara att LillThor har missat att vi redan har en Red Cloudtråd, men det stämmer bra med att jag inte tror att den Lille är läskunnig?
Kan du läsa LillThor?
Kan du läsa LillThor?