Thrakath skrev:Blöjeksem kanske?
Den var bra!
Thrakath skrev:Blöjeksem kanske?
Thors skrev:Nästa exempel
https://acbladet.swedishforum.se/-f2/kommunister-och-kristna-t4860.htm
Personangrepp, spam och förstöra
Thors skrev:Berra spammar och förstör
https://acbladet.swedishforum.se/-f2/ok-att-utnyttja-och-tjana-pengar-pa-flyktingbarn-t4864.htm#114100
När ska berra stängas av admin?
Thors skrev:MartinLindgren skrev:Den korkade LillThor befäster sin ställning som korkad, fortsätter släcka eldar med bensin?
Admin
Martin kommer med personangrepp... vem ska stängas av admin?
marxisten skrev:Suck, blåfront. Du snackar om att RC förstör trådar, men vad fan gör du själv.
Ex. en tråd som jag skapade om att Reinfeldt ljuger i tv, är du svar någonting om Göran Persson och att han skulle ha stulit över 200 miljarder. Det är att förstöra en tråd, att inte hålla sig till ämnet. Så håll käft och fundera lite över vad fan du själv gör.
Det finns en anledning till att ingen vill ha dig här och att du blir avstängd. Några av dessa är:
- Du är otrevlig och går konstant till påhopp
- Låter som en jävla grammofonskiva, du har aldrig kunnat hålla dig till ämnet utan måste blanda in saker om invandring, eller om Göran Persson om de är om Reinfeldt etc.
- Du har spammat hur många trådar som helst om samma ämne vilket förstör debattklimatet.
- Ett flertal ggr brutit på yttrandefrihetslagen och gjort dig skyldig till hets mot folkgrupp. Detta är ett brott som betecknas som grovt och som kan ge upp till 4 års fängelse!
Så håll käft nu och bete dig som en vuxen (för du är väl ändå det?) eller sluta vara på forumet. Det är inte precis någon som skulle sakna dig här med tanke på ditt beteende. Jävla barnrumpa!
Thors skrev:marxisten skrev:Suck, blåfront. Du snackar om att RC förstör trådar, men vad fan gör du själv.
Ex. en tråd som jag skapade om att Reinfeldt ljuger i tv, är du svar någonting om Göran Persson och att han skulle ha stulit över 200 miljarder. Det är att förstöra en tråd, att inte hålla sig till ämnet. Så håll käft och fundera lite över vad fan du själv gör.
Det finns en anledning till att ingen vill ha dig här och att du blir avstängd. Några av dessa är:
- Du är otrevlig och går konstant till påhopp
- Låter som en jävla grammofonskiva, du har aldrig kunnat hålla dig till ämnet utan måste blanda in saker om invandring, eller om Göran Persson om de är om Reinfeldt etc.
- Du har spammat hur många trådar som helst om samma ämne vilket förstör debattklimatet.
- Ett flertal ggr brutit på yttrandefrihetslagen och gjort dig skyldig till hets mot folkgrupp. Detta är ett brott som betecknas som grovt och som kan ge upp till 4 års fängelse!
Så håll käft nu och bete dig som en vuxen (för du är väl ändå det?) eller sluta vara på forumet. Det är inte precis någon som skulle sakna dig här med tanke på ditt beteende. Jävla barnrumpa!
JUDEHATARE OCH KOMMUNISTSVIN FÖRSVARAR VARANDRA HAND I HAND
INTE ETT JÄVLA ORD OM ALLA LÄNKAR TILL REDCLOUD
FYFAN VAD LÅGT, SÅ JÄVLA PATETISKT
DU KLARAR INTE AV KRITISERA REDCLOUD ETT JÄVLA DUGG!
FYFAN VAD SD KOMMER RÖRA OM I GRYTAN 2010
WHAT YOU GONNA DO?
AGERA ODEMOKRATISKT ELLER? TYPISKT KOMMUNISTSVIN
JA NI KALLAR MIG PAJASNIZZE O PSYKFRONT, DÅ ÄR NI KOMMUNISTSVIN!
Thors skrev:Exempel på hur redcloud förstör och spammar en tråd
https://acbladet.swedishforum.se/-f2/svensk-media-agerar-odemokratiskt-t4931.htm
Genom att lägga in en bild
Men nä... det räknas ju inte som att förstöra när det är kommunistsvin
VAD ÄR DITT GNÄLL HÄR OM ATT BETE SIG VUXET?
SÅ HÄR HAR NI BETETT ER MOT MIG SEN AB!
Har du hamnat ute i kylan nu när reglerna skärpts på Testaren ?redalert skrev:Redcloud är en lismande ASSHOLE!
har då aldrig sett RC lisma, däremot vet jag en del andra som ägnar sig åt sånt....redalert skrev:Redcloud är en lismande ASSHOLE!
Thors skrev:Typexempel hur redcloud förstör tråd efter tråd
https://acbladet.swedishforum.se/-f2/som-ni-skramt-sjuka-t5028.htm
Var är admins åtgärder mot redcloud?Ä
ÅHHHHHHHHH KOLLA MINA EGNA INLÄGG
JAG ÄR INTE I NÄRHETEN AV HUR REDCLOUD OCH REDVICTORY FÖRSTÖR!!
VARFÖR VÅGAR DU INTE KRITISERA DINA POLARE FÖR?