MartinLindgren skrev:Vem vet, det kanske skulle behövas en Castro eller Chavez för att på igång i Haiti?
Haha ja vi ser ju hur Castro gjort underverk för Kuba!
MartinLindgren skrev:Vem vet, det kanske skulle behövas en Castro eller Chavez för att på igång i Haiti?
RedCloud skrev:Haha ja vi ser ju hur Castro gjort underverk för Kuba!
Hi hi hi, absolut, bla sett till att man har lägre barnadödlighet än grannen i norr, El Norte.
Ge ett exempel?
Varför är det stor fattigdom under 50 års diktatur?
Varför flyr kubaner till Miami?
RedCloud skrev:Som grannland till Haiti ska de självklart hjälpa till, vad har du för problem egentligen ?
"mina favoritländer" ?
Vilka avser du ?
Jag har ett (1) favoritland, och det är Sverige.
Sossar ee lata skrev:Han ser mkt hellre att en kommunistisk stat bildas om det så kostar 10.000 människors liv, kommunismen före allt är hans melodi, han har inte och kommer aldrig någon som helst känsla för sina medmännsikor, han är ett kommunistiskt svin rakt igenom, och vill bara att alla ska tycka som han.
Sossar ee lata skrev:lika lätt som hajen känner blodsmak i vattnet, vi måste på något sätt försöka rapportera Red C idiologiska tankar till den skola han påstår sig jobba på, han är farlig för eleverna, även om jag tror haj blåljuger om sitt yrke för han sitter ju här dygnet runt, han är nog som många andra här med Regndrottning i spetsen en lat arbetsskygg bidragstagare.
MartinLindgren skrev:Hmmm...? Visserligen lever jag och S-ee-L i olika världar, men här känns det som en fd hemlös måste gå in till den högborne danderydarns försvar,
Skulle bli jäkligt förvånad om han körde dubbelnick, nej, nej tror jag aldrig!
Sen att S-ee-L dundrar på och slår lite hårdare i sina tomma skrammlande tunnor så här på lördagskvällen är det bara ta för vad det är!
Med andra ord så är det bara försöka skrammla högre med våra tunnor!
Thors skrev:RedCloud skrev:Haha ja vi ser ju hur Castro gjort underverk för Kuba!
Hi hi hi, absolut, bla sett till att man har lägre barnadödlighet än grannen i norr, El Norte.
Ge ett exempel?
Varför är det stor fattigdom under 50 års diktatur?
Varför flyr kubaner till Miami?
Sossar ee lata skrev:Han ser mkt hellre att en kommunistisk stat bildas om det så kostar 10.000 människors liv, kommunismen före allt är hans melodi, han har inte och kommer aldrig någon som helst känsla för sina medmännsikor, han är ett kommunistiskt svin rakt igenom, och vill bara att alla ska tycka som han.
han har inte och kommer aldrig någon som helst känsla för sina medmännsikor