F.I.S.T skrev: Regndrottning skrev: Thors skrev: Regndrottning skrev: Thors skrev: marxisten skrev: Thors skrev: Dao skrev:Fina siffror för mp och s igen! Vad bra!
Ja, DEN listan får Reinfeldt gärna toppa hur mycket han vill!
Hur man kan rösta på partier vars partiledare man inte har förtroende för, bara rödingar
Tre svar:
1) Folk kollar in alternativen till de rödgröna.
2) Folk röstar på ett PARTI och inte på en PERSON.
3) Folk kanske faktiskt HAR förtroende för de rödgrönas partiledare, alla delar inte din syn på saker och ting...
Helt rätt, det har jag inte....
Och jag skall berätta varför..... Jag väntar tills de har presenterat sin politik!
Jag förstår det är främmande för dig, blåfjant... du vill bara snacka skit, inte kunskaper.... Kollar in alternativ? Röstar på ett parti?
Hahahahahahaha
Jag förstår att du skrattar, blåfjant.... rösta på ett parti? rösta på en politik?
Jag förstår att det är ett främmande budskap för dig... du som röstar enligt ett budskap...från någon annan!
Har du startat en enda tråd att diskutera rödingars politik?
Nä!
Har du startat en enda tråd på sistone som inte bara är en upprepning (spamning) av tidigare banalt innehållslöst propaganda om vad sossarna gjort ?
OCH REDVICTORY SPAMMAR INTE MED SAMMA ÄMNE?
JAG STARTADE FLERA TRÅDAR OM DAGENS PARTIDEBATT!
MEN GNÄLLA PÅ REDVICTORY GÖR DU INTE ÄVEN OM HAN STARTAR 10 TRÅDAR OM MAUD OLOFSSON!
ÅH BANALT INNEHÅLLSLÖST PROPAGANDA
DET GÖR INTE NI?
VAD ÄR DET FÖR OSYNLIG REGEL RÖDINGARS POLITIK INTE SKA FÅ KRITISERAS?