Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+8
Secrist
marxisten
Dao
theward
MartinLindgren
Redvictory
RedCloud
Sossar ee lata
12 posters

    Jaaaaaaaaaaaaaa!!! Vänsterpartiet kommunisterna under 4%

    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Jaaaaaaaaaaaaaa!!! Vänsterpartiet kommunisterna under 4% - Sida 2 Empty Kick the "notsmart" rasist är här!!

    Inlägg  Sossar ee lata 2010-01-16, 18:42

    [quote = "KickTheRasist"] [quote = "Secrist"] [i] Om Dagens demoskopsundersökning vore valresultat så är Allianz Mot Sverige utplånad. [/ i]

    Och S och Mp blir av med V Snabbt och lätt. : lol: [/ quote]



    V är här Att Stanna!

    Spelar ingen roll Hur du ens Försöker .. Smile [/ quote]

    Vadå försöker? jag citerar en undersökning Idea
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Jaaaaaaaaaaaaaa!!! Vänsterpartiet kommunisterna under 4% - Sida 2 Empty Sv: Jaaaaaaaaaaaaaa!!! Vänsterpartiet kommunisterna under 4%

    Inlägg  Redvictory 2010-01-16, 18:48

    Sossar ee lata skrev:[quote = "KickTheRasist"] [quote = "Secrist"] [i] Om Dagens demoskopsundersökning vore valresultat så är Allianz Mot Sverige utplånad. [/ i]

    Och S och Mp blir av med V Snabbt och lätt. : lol: [/ quote]



    V är här Att Stanna!

    Spelar ingen roll Hur du ens Försöker .. Smile [/ quote]

    Vadå försöker? jag citerar en undersökning Idea

    Ditt nazzeparti nämns inte ens S-E-L! Very Happy
    marxisten
    marxisten


    Antal inlägg : 5060
    Join date : 09-02-16
    Ort : Södra Sverige

    Jaaaaaaaaaaaaaa!!! Vänsterpartiet kommunisterna under 4% - Sida 2 Empty Sv: Jaaaaaaaaaaaaaa!!! Vänsterpartiet kommunisterna under 4%

    Inlägg  marxisten 2010-01-16, 19:38

    Sossar ee lata skrev:[quote = "KickTheRasist"] [quote = "Secrist"] [i] Om Dagens demoskopsundersökning vore valresultat så är Allianz Mot Sverige utplånad. [/ i]

    Och S och Mp blir av med V Snabbt och lätt. : lol: [/ quote]



    V är här Att Stanna!

    Spelar ingen roll Hur du ens Försöker .. Smile [/ quote]

    Vadå försöker? jag citerar en undersökning Idea

    Citerar, tror jag inte...

    Inte stått VPK i någon undersökning på 20 år...
    captaincodd
    captaincodd


    Antal inlägg : 904
    Join date : 09-02-17
    Ort : Upplands-Bro

    Jaaaaaaaaaaaaaa!!! Vänsterpartiet kommunisterna under 4% - Sida 2 Empty Man

    Inlägg  captaincodd 2010-01-16, 21:07

    får ju tänka på att högergökarna är konservativa och det betyder ju att dom är konserverade i den gamla goda tiden typ 70-tal och dessförinnan.Och helst vill dom ha tillbaka feodalsamhället igen så dom får trampa på nån annan och glömma sin egen obetydlighet i världen.Stackars små ynkliga varelser som är så nostalgiska att dom på fullt allvar tror att VPK finns kvar,,,,Bonnkomik minsann
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Jaaaaaaaaaaaaaa!!! Vänsterpartiet kommunisterna under 4% - Sida 2 Empty Captaincodd

    Inlägg  Sossar ee lata 2010-01-17, 00:42

    den största hycklaren av alla!! hur många kronor av det du tjänat på lösenbilar har du skattat för!??? inte en enda, det VET JAG!! så du är en sån som anser att andra ska betala skatt men inte du själv, typiskt sossar, kolla bara Göran & Mona!! du passar där MR Capt. Hur länge har du jobbat som bilplåtis? så kan jag räkna ut hur mycket du tjänat på lösenholkarna. Hyckleri på hög nivå står du för MR Svartjobbare där.
    berralarzon
    berralarzon


    Antal inlägg : 6964
    Join date : 09-03-08

    Jaaaaaaaaaaaaaa!!! Vänsterpartiet kommunisterna under 4% - Sida 2 Empty Sv: Jaaaaaaaaaaaaaa!!! Vänsterpartiet kommunisterna under 4%

    Inlägg  berralarzon 2010-01-17, 00:49

    Sossar ee lata skrev:den största hycklaren av alla!! hur många kronor av det du tjänat på lösenbilar har du skattat för!??? inte en enda, det VET JAG!! så du är en sån som anser att andra ska betala skatt men inte du själv, typiskt sossar, kolla bara Göran & Mona!! du passar där MR Capt. Hur länge har du jobbat som bilplåtis? så kan jag räkna ut hur mycket du tjänat på lösenholkarna. Hyckleri på hög nivå står du för MR Svartjobbare där.


    Hörru fyllskalle seel du är totalt obgreplig, finns nog bara en nick blåfront han fattar nog någon av dina fyllestinkande inlägg.
    //berra
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Jaaaaaaaaaaaaaa!!! Vänsterpartiet kommunisterna under 4% - Sida 2 Empty Men lilla skogsmulle gå och lägg dig!!!

    Inlägg  Sossar ee lata 2010-01-17, 00:51

    bidraget kommer lilla vän. MR C vet exakt vad jag menar, lovar dig!
    berralarzon
    berralarzon


    Antal inlägg : 6964
    Join date : 09-03-08

    Jaaaaaaaaaaaaaa!!! Vänsterpartiet kommunisterna under 4% - Sida 2 Empty Sv: Jaaaaaaaaaaaaaa!!! Vänsterpartiet kommunisterna under 4%

    Inlägg  berralarzon 2010-01-17, 00:56

    Sossar ee lata skrev:bidraget kommer lilla vän. MR C vet exakt vad jag menar, lovar dig!

    Hmm.. du som inte klarar av att åka ut världen utan att logga in här och spy ut dina spyor du är nolla seel, jag reser mer än 100> dagar per år men inte f-n är detta viktigt för mig att påpeka det härinne, förrän nu.
    Du är en wannabe seel ock ska så behandlas skärp nu till dig innan jag sätter mastiffen i röven på dig.
    //berra
    captaincodd
    captaincodd


    Antal inlägg : 904
    Join date : 09-02-17
    Ort : Upplands-Bro

    Jaaaaaaaaaaaaaa!!! Vänsterpartiet kommunisterna under 4% - Sida 2 Empty Seel

    Inlägg  captaincodd 2010-01-17, 02:02

    har en poäng där förutom att idag så är dom skattade när ,eller om du köåer nån,men jag ser det som en förmån,en slags återvinning ellr varför inte en "bonus".Det är väl inte bara mancshetttjuvar som ska ha det ??
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Jaaaaaaaaaaaaaa!!! Vänsterpartiet kommunisterna under 4% - Sida 2 Empty Bra Captain

    Inlägg  Sossar ee lata 2010-01-17, 13:54

    men varför klaga på de som jobbar "extra" då!? du gör det ju själv vilket är helt rätt med tanken på sveriges vidriga skattetryck!!

    PS Berraboy, kunde tro att du är en sån patetisk lite stackare som behöver en hund för att känna att du har pungkulor¨ affraid
    captaincodd
    captaincodd


    Antal inlägg : 904
    Join date : 09-02-17
    Ort : Upplands-Bro

    Jaaaaaaaaaaaaaa!!! Vänsterpartiet kommunisterna under 4% - Sida 2 Empty Jag

    Inlägg  captaincodd 2010-01-17, 14:20

    är allergisk,men vad har du för hund??Chiuahuakille kanske??Faktum är att jag jobbat som byggnadssmed det senast året och försöker undvika extrajobb eftersom det är jävligt tungt arbete och sliter på kroppen.Sen upplever jag ju att man får nåt för skatten i detta land vilket man inte kan säga om många andra länder.Så de två sista "jobbskatteavdragen" kunde varit för min del då jag hellre ser att min cancersjuka mamma,rent hypotetiskt dock, får adekvat vård och inte jagas ut på en obefintlig arbetsmarknad för sjuka arbetstagare och istället får rehabilitera sig och kanske blir helt frisk och kan komma tillbaks i arbete då,,,,
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Jaaaaaaaaaaaaaa!!! Vänsterpartiet kommunisterna under 4% - Sida 2 Empty Sv: Jaaaaaaaaaaaaaa!!! Vänsterpartiet kommunisterna under 4%

    Inlägg  MartinLindgren 2010-01-17, 14:22

    Glöm inte öppna fönstret och dra i dig tre djupa andetag frisk luft S-ee-L, sen är det bara greppa sleven eller vad det nu är du använder när du rör runt i dina meningsmotståndares grytor! Wink
    berralarzon
    berralarzon


    Antal inlägg : 6964
    Join date : 09-03-08

    Jaaaaaaaaaaaaaa!!! Vänsterpartiet kommunisterna under 4% - Sida 2 Empty Sv: Jaaaaaaaaaaaaaa!!! Vänsterpartiet kommunisterna under 4%

    Inlägg  berralarzon 2010-01-17, 15:39

    Sossar ee lata skrev:men varför klaga på de som jobbar "extra" då!? du gör det ju själv vilket är helt rätt med tanken på sveriges vidriga skattetryck!!

    PS Berraboy, kunde tro att du är en sån patetisk lite stackare som behöver en hund för att känna att du har pungkulor¨ affraid

    sel pungkulor är något du alldrig haft och alldrig kommer att få, inte syns det härinne sådan patetisk skrytmåns som du är..
    Fjolla...
    //berra
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Jaaaaaaaaaaaaaa!!! Vänsterpartiet kommunisterna under 4% - Sida 2 Empty Alliansen

    Inlägg  Secrist 2010-01-18, 19:34

    hon sjönk med flaggan i topp eller va de heter,,,

    Vi alliansare får väl hyra in en orkester som spelar "Närmare Gud till dig" på valdagen! Razz

    Sponsored content


    Jaaaaaaaaaaaaaa!!! Vänsterpartiet kommunisterna under 4% - Sida 2 Empty Sv: Jaaaaaaaaaaaaaa!!! Vänsterpartiet kommunisterna under 4%

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-17, 13:07