Det ska bli kul och se utfallet av det här
+6
MartinLindgren
berralarzon
F.I.S.T
RedCloud
Infra
DMustaine
10 posters
Sossar i kris?
DMustaine- Antal inlägg : 3914
- Inlägg 1
Sossar i kris?
http://www.expressen.se/Nyheter/1.1837912/hemlig-plan-peta-mona
Infra- Antal inlägg : 29644
- Inlägg 2
Sv: Sossar i kris?
DMustaine skrev:http://www.expressen.se/Nyheter/1.1837912/hemlig-plan-peta-mona
Kul och kul? Efter valet i sådana fall. Men efter valet kommer Mona att vara en självklarhet.
RedCloud- Antal inlägg : 23039
- Inlägg 3
oavsett: alliansen lämnar Rosenbad i september 2010....
F.I.S.T- Antal inlägg : 17511
- Inlägg 4
RedCloud skrev:Det ska bli kul och se utfallet av det här
oavsett: alliansen lämnar Rosenbad i september 2010....
Halleluja...
- Inlägg 5
Jag skulle inte vara så säker på det. Nu drar det ihop sig till valrörelse och det skall debatteras. En sak som är garanterat säker, och det vet ju alla: när Mona öppnar käften tappar hon röster!!
- Inlägg 6
. En sak som är garanterat säker, och det vet ju alla: när Mona öppnar käften tappar hon röster!!
En annan sak som är säker, och det vet ju alla, när högern regerar, sitter de bara en mandatperiod....
berralarzon- Antal inlägg : 6964
- Inlägg 7
Det har ju alltid varit så att det gnälls ifrån den landsändan.
Dax att flytta "gnällbältet" neråt.
//berra
Dax att flytta "gnällbältet" neråt.
//berra
MartinLindgren- Antal inlägg : 15685
- Inlägg 8
Piruetterna snurrar fortare och fortare bland högergökarna ju närmare valet vi kommer, dumustaine näste man ut!
blueheaven- Antal inlägg : 5228
- Inlägg 9
----------
Senast ändrad av blueheaven den 2010-01-13, 19:13, ändrad totalt 1 gång
berralarzon- Antal inlägg : 6964
- Inlägg 10
blueheaven skrev:MartinLindgren skrev:Piruetterna snurrar fortare och fortare bland högergökarna ju närmare valet vi kommer, dumustaine näste man ut!
Och nu sitter fjanten martin här och hotar också!
Panik på censurbladet?
Mestadels högertomtar som är i spinn, skärp dig nu blue.
Har man/jag inta varit här på ca en vecka så är det svårt att unvika se paniken i högerbåstet, ni blir utvisade i valet sep/2010
//berra
formsvackan- Antal inlägg : 14778
- Inlägg 11
Då också ?berralarzon skrev: ni blir utvisade i valet sep/2010
//berra
- Inlägg 12
Nu kan ju Blueheaven misstänkt bedaragare och namnkapare, förklara på vilket sätt jag hotar Dumustaine?
Är det hot att tycka ni högergökar snurrar runt i era piruetterm
Ta kyss dig i din rump grabben!
Mig har du inget för att attackera jag står fast vid att du är en helt respektlös person,
En fullt frisk och arbetsför som vägrar jobba och istället utnyttjar sina nära göre sig inte besvär!
Är det hot att tycka ni högergökar snurrar runt i era piruetterm
Ta kyss dig i din rump grabben!
Mig har du inget för att attackera jag står fast vid att du är en helt respektlös person,
En fullt frisk och arbetsför som vägrar jobba och istället utnyttjar sina nära göre sig inte besvär!
- Inlägg 13
Jag fruktar för mitt och min familjs liv
Secrist- Antal inlägg : 32216
- Inlägg 14
Martins Mona
Piruetterna snurrar fortare och fortare bland högergökarna ju närmare valet vi kommer,
Pröva att kommentera tråden istället. Vad säger det om Monas ställning inom partiet när det bildas hemliga grupper som jobbar på att få bort henne?
Pröva att kommentera tråden istället. Vad säger det om Monas ställning inom partiet när det bildas hemliga grupper som jobbar på att få bort henne?
Redcluod- Antal inlägg : 84
- Inlägg 15
Jag vill också bli utvisad !
Jag vill inte vara utanför !
Jag vill vara med i den röda gemenskapen på bänken !
Vi är så kloka på bänken !
Jag vill inte vara utanför !
Jag vill vara med i den röda gemenskapen på bänken !
Vi är så kloka på bänken !
- Inlägg 16
Larv Mona har tillräckligt starkt stöd både inom sitt parti och hos oppositionen!
Sen när det gäller den här tuffingen Dumustaine, så kanske han inte ska kolla så mycket på Kalle Anka & Co?
Nej ni era högergökar, ni är hela högen som ett gäng isprinsessor ute på hal is, rena skämtet!
Sen när det gäller den här tuffingen Dumustaine, så kanske han inte ska kolla så mycket på Kalle Anka & Co?
Nej ni era högergökar, ni är hela högen som ett gäng isprinsessor ute på hal is, rena skämtet!
formsvackan- Antal inlägg : 14778
- Inlägg 17
Var inte negativ till Kalle & CoMartinLindgren skrev:Larv Mona har tillräckligt starkt stöd både inom sitt parti och hos oppositionen!
- Inlägg 18
AB idag:
Någon vill skada Mona Sahlin.
Därför, anser flera S-företrädare, sprids nu uppgifterna om att hon bör petas till förmån för Margot Wallström.
– Det här är ryktesspridning när den är som allra sämst, säger riksdagsledamoten Håkan Juholt.
Oppositionen leder i de flesta mätningar. Sämre går det för S-ledaren Mona Sahlin som ligger långt efter Fredrik Reinfeldt i förtroende och popularitet.
Därför, skriver Metro, skissar en grupp interna kritiker från Skåne och Västsverige på en lösning: Låt Mona Sahlin sitta kvar som partiordförande men gör den betydligt populärare Margot Wallström till statsministerkandidat.
Uppgifterna tillbakavisas av en lång rad socialdemokrater, både på central och lokal nivå.
– Jag vågar tala för hela det skånska partidistriktet och det här är helt taget ur luften, säger Heléne Fritzon, ordförande för (S) i Skåne.
Ska vinna med Mona
– Allt fokus ligger på att vinna valet med Mona Sahlin som partiordförande och statsminister.
Ett eller flera allianspartier pekas ut som möjliga avsändare bakom ryktesspridningen.
– Det finns ju de som har intresse av att hålla igång en sådan där diskussion, säger Bo Krogvig, Socialdemokraternas valgeneral.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6401005.ab
Dumstein, du går på allt ?
Någon vill skada Mona Sahlin.
Därför, anser flera S-företrädare, sprids nu uppgifterna om att hon bör petas till förmån för Margot Wallström.
– Det här är ryktesspridning när den är som allra sämst, säger riksdagsledamoten Håkan Juholt.
Oppositionen leder i de flesta mätningar. Sämre går det för S-ledaren Mona Sahlin som ligger långt efter Fredrik Reinfeldt i förtroende och popularitet.
Därför, skriver Metro, skissar en grupp interna kritiker från Skåne och Västsverige på en lösning: Låt Mona Sahlin sitta kvar som partiordförande men gör den betydligt populärare Margot Wallström till statsministerkandidat.
Uppgifterna tillbakavisas av en lång rad socialdemokrater, både på central och lokal nivå.
– Jag vågar tala för hela det skånska partidistriktet och det här är helt taget ur luften, säger Heléne Fritzon, ordförande för (S) i Skåne.
Ska vinna med Mona
– Allt fokus ligger på att vinna valet med Mona Sahlin som partiordförande och statsminister.
Ett eller flera allianspartier pekas ut som möjliga avsändare bakom ryktesspridningen.
– Det finns ju de som har intresse av att hålla igång en sådan där diskussion, säger Bo Krogvig, Socialdemokraternas valgeneral.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6401005.ab
- Inlägg 19
Mona
Larv Mona har tillräckligt starkt stöd både inom sitt parti och hos oppositionen!
Ja, människor med starkt stöd brukar ju få sammanslutningar emot sig som vill ge en sparken.
Tänk om liknande uppgifter hade kommit fram om Reinfeldt! Martin hade ju blivit så upphetsad att han antagligen knappat sönder tangentbordet när han slår ett personligt rekord i att nedvärdera alliansen. Fast nu var det ju inte Fredrik utan Mona och då är det helt andra regler som gäller.
Ja, människor med starkt stöd brukar ju få sammanslutningar emot sig som vill ge en sparken.
Tänk om liknande uppgifter hade kommit fram om Reinfeldt! Martin hade ju blivit så upphetsad att han antagligen knappat sönder tangentbordet när han slår ett personligt rekord i att nedvärdera alliansen. Fast nu var det ju inte Fredrik utan Mona och då är det helt andra regler som gäller.
- Inlägg 20
Tro
Snarare att RC går på sossarnas valstrategi där förnekelse är ett självklart inslag. Det finns ju inget parti som skulle erkänna något sådant här ett valår.
Snarare att RC går på sossarnas valstrategi där förnekelse är ett självklart inslag. Det finns ju inget parti som skulle erkänna något sådant här ett valår.
- Inlägg 21
Tokhögern skrev:Snarare att RC går på sossarnas valstrategi där förnekelse är ett självklart inslag. Det finns ju inget parti som skulle erkänna något sådant här ett valår.
Så om högern sprider ett rykte att SAPs medlemmar vill ha bort Mona, så är det sant för att vi antar att de måste dementera ?
Ja herre jösses, logik är inte din starkaste sida, heller ?
- Inlägg 22
Secrist skrev:Dumstein, du går på allt ?
Det vet ju alla hur illa omtyckt Mona är inom sitt eget parti. Sant lr inte om saken så kan ju knappast S gå ut och bekräfta detta. Man får helt enkelt ljuga för folket och låtsas som det regnar!
- Inlägg 23
Uppenbart
Ja herre jösses, logik är inte din starkaste sida, heller ?
Och kritiskt tänkande är inte din starka sida va? Fast klart, går man ner på knä och kysser marken som Mona gått på så kanske man inte kan förvänta sig allt för storslagna dåd.
Och kritiskt tänkande är inte din starka sida va? Fast klart, går man ner på knä och kysser marken som Mona gått på så kanske man inte kan förvänta sig allt för storslagna dåd.
- Inlägg 24
Dumsteine skrev:Det vet ju alla
Allianska för "om man upprepar en lögn tillräckligt många gånger, så blir det sant"
- Inlägg 25
Fast klart, går man ner på knä och kysser marken som Mona gått på så kanske man inte kan förvänta sig allt för storslagna dåd.
Har ingen erfarenhet av att utföra sådana handlingar.
Är det ett s.k. argument ?