Mona Sahlin skrev:Redvictory skrev:Mona Sahlin skrev:formsvackan skrev:Hur kom Zlatan in i detta ?Mona Sahlin skrev:Dao skrev:Att vara "politiskt iunkorrekt" är uppenbarligen detsamma som att förhålla sig okritisk till fakta óch närmast helt okunnig i källkritik!
Då föredrar jag att vara "politisk korrekt", för då står man för demokrati, mänskliga rättigheter och en ödmjuk inställning tuill "sanningar"!
Att vara politiskt korrekt är att INTE FÖRHÅLLA SIG OKRITISKT TILL FAKTA OCH OKUNNIG!
Varför ljuger ni om åldrande befolkning och massinvandring ohc inte nämner 500.000 arbetslösa?
Varför vill ni tvinga kommuner ta emot?
Varför får "flyktingbarn" kosta 60.000 i månaden när tant aida 85 år bortglömd på äldrevården får kosta?
Det enda argument ni kan komma på med mångfald är pizza, kebab och zlatan
Zlatan används ständigt som ursäkt att hade vi inte haft invandring
men tiga om tiotusentals invandrare som inte får jobb
eller varför vi inte har ett helt landslag med zlator
Se till att du börjar bidra innan du klagar på invandrarna! det finns ju massor av invandrare som arbetar och som har anställda! sök ett jobb hos någon av dem vetja!
ALLA TIOTUSENTALS INVANDRARE SOM INTE JOBBAR OCH BIDRAR DÅ?
NI VÄGRAR SVARA PÅ STOR ARBETSLÖSHET HOS INVANDRARE SOM NI LJUGIT SAGT VI BEHÖVER!
Jag har ofta tagit upp om problemet för invandrare att få jobb - men då bemöts jag på samma sätt som du nu bemöter alla som går emot din snäva världsbild, MS!
Du är en av de som aldrig velat debattera frågan - samtidigt som vi andra gärna vill göra detta. För att en debatt skall fungera, så måste man banne mig faktiskt förstå att den åsikt man själv står för kanske inte alltid är den rätta! Det kallas för ödmjukhet och respekt, och är hörnpelare i ett fungerande solidariskt samhälle!