Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+7
berralarzon
Secrist
F.I.S.T
MartinLindgren
theward
Redvictory
Sossar ee lata
11 posters

    Maffian skatteverket får hård kritik när de försökt "pressa" pengar av hårt arbetande personer

    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Maffian skatteverket får hård kritik när de försökt "pressa" pengar av hårt arbetande personer - Sida 2 Empty Sv: Maffian skatteverket får hård kritik när de försökt "pressa" pengar av hårt arbetande personer

    Inlägg  Redvictory 2010-01-06, 00:33

    Secrist skrev:Det är just därför det är bra att jag själv får uppleva det! föresten! avlägger alla dina vänner rapporter till dig? det gör inte mina!

    Kanske inte, men det ligger i människans natur att dela med sig av dåliga erfarenheter. Speciellt om det handlar om krånglande myndigheter. Och den ena jobbar jag ihop med. Hon har i samarbete med FK och AG gått tillbaka till 100%. Jobbigt i början men fungeerar bra idag. Och mår bra. Fått tillbaka håret också. afro

    Ok! så kan det vara! det återstår ju att se vad som händer! jag har också fått tillbaka håret! tyvärr blev det mörkt men va fan det går ju att raka av om jag blir less på det i sommar! Very Happy
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Maffian skatteverket får hård kritik när de försökt "pressa" pengar av hårt arbetande personer - Sida 2 Empty Min mor har just gått igenom en cancerbehandling

    Inlägg  Sossar ee lata 2010-01-06, 01:16

    och är evigt tacksam att hon bor i ett land som Sverige där man får all hjälp man behöver när man blir sjuk!!! jag vet vad det innebär att ha cancer red, har som sagt följt min mor från början till slut.
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Maffian skatteverket får hård kritik när de försökt "pressa" pengar av hårt arbetande personer - Sida 2 Empty Berra nu är du full igen

    Inlägg  Sossar ee lata 2010-01-06, 01:18

    jag gav dig MINA siffror för 2008, nu har jag gått ur så nu kan du inte få just mina siffror mer, minns du inte lilla vän att du räknade ut vad jag tjänade och kom fram till att jag i dina ögon inte tjänade så bra!!?? ja se spriten för sossenissar, de glömmer allt.
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Maffian skatteverket får hård kritik när de försökt "pressa" pengar av hårt arbetande personer - Sida 2 Empty Sv: Maffian skatteverket får hård kritik när de försökt "pressa" pengar av hårt arbetande personer

    Inlägg  MartinLindgren 2010-01-06, 01:49

    Bra att din morsa får bra vård S-ee-L, bra om alla får bra vård utan att lädret styr,
    Behovet ska avgöra vem som får vården först?

    Som tur är tror jag att till stor del så är det så i sverige fortfarand4e, men hur det sjulle se ut i framtiden om alliansen får fritt spelrum vill man helst inte tänka på!

    Så en sak kan vi nog vara överens om S-ee-L, att din morsa står inte i tacksamhet till borgaralliansen iallafall!
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Maffian skatteverket får hård kritik när de försökt "pressa" pengar av hårt arbetande personer - Sida 2 Empty Tänk

    Inlägg  Secrist 2010-01-06, 02:05

    Som tur är tror jag att till stor del så är det så i sverige fortfarand4e, men hur det sjulle se ut i framtiden om alliansen får fritt spelrum vill man helst inte tänka på!

    Tänk att det finns andra länder som faktiskt går att bo i. Eftersom inte Mona Sahlin styr världen så borde ju resten av värden var snudd på obeboelig. Åtminstone enligt martin. Wink
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Maffian skatteverket får hård kritik när de försökt "pressa" pengar av hårt arbetande personer - Sida 2 Empty Sv: Maffian skatteverket får hård kritik när de försökt "pressa" pengar av hårt arbetande personer

    Inlägg  Redvictory 2010-01-06, 12:12

    Sossar ee lata skrev:och är evigt tacksam att hon bor i ett land som Sverige där man får all hjälp man behöver när man blir sjuk!!! jag vet vad det innebär att ha cancer red, har som sagt följt min mor från början till slut.


    Du vet inte vad det innebär att ha cancer S-EE-L! du vet hur det är att vara anhörig! Jag har aldrig klagat på vården! tvärt om! vården är mycket bra
    det mina Läkare upplever är att Försäkringskassan tar för mycket av deras tid till att fylla i en massa blanketter! nu har mina Läkare satsat egen tid till att bli övertydliga så att inte patienten far illa (ännu mer) när den skrivs ut!
    Jag är evigt tacksam för att Läkarna gick ut i media och gjorde alla uppmärksamma på hur deras patienter behandlas av FK! Husmark påstår att det aldrig hänt!
    Hade jag varit stadsminister så hade jag skickat Husmark på dörren! om inte annat för att rädda mitt eget skinn och för att öka trovärdigheten! men som sagt det är inte över än! till hösten kan hon ställas till arbetsmarknadens förfogande!
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    Maffian skatteverket får hård kritik när de försökt "pressa" pengar av hårt arbetande personer - Sida 2 Empty Sv: Maffian skatteverket får hård kritik när de försökt "pressa" pengar av hårt arbetande personer

    Inlägg  formsvackan 2010-01-06, 14:11

    upp
    Regndrottning
    Regndrottning


    Antal inlägg : 6691
    Join date : 09-02-16
    Age : 66
    Ort : Halmstad

    Maffian skatteverket får hård kritik när de försökt "pressa" pengar av hårt arbetande personer - Sida 2 Empty Sv: Maffian skatteverket får hård kritik när de försökt "pressa" pengar av hårt arbetande personer

    Inlägg  Regndrottning 2010-01-06, 16:50

    formsvackan skrev:upp

    och igen...

    Sponsored content


    Maffian skatteverket får hård kritik när de försökt "pressa" pengar av hårt arbetande personer - Sida 2 Empty Sv: Maffian skatteverket får hård kritik när de försökt "pressa" pengar av hårt arbetande personer

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-13, 07:22