+2
theward
smilet
6 posters
Hitler på ett annat vis
theward- Antal inlägg : 6709
- Inlägg 2
en urspårning försvarar inte flera
Sniperace- Antal inlägg : 32948
- Inlägg 3
jag
Jag tror INTE att Smilet menade att Hitler var en fredsduva... men en fråga,är det bara vänstern som får göra sådant? som ex göra så vår statsministe ex får hitlermustash osv? Jah trodde vi var överens om att detta skulle vara ett censurfritt forum, och alla med vette i behåll försår nog att bilden var IRONI (nog så svårt ibland, men denna var tydlig tycker jag)
Kakmonstret- Antal inlägg : 4120
- Inlägg 4
Sv: Hitler på ett annat vis
Men sluta tala om för folk vad de ska posta.
Det här är ett censurfritt forum.
Det här är ett censurfritt forum.
Susz X- Antal inlägg : 6327
- Inlägg 5
Sv: Hitler på ett annat vis
Tja- hade det varit så- som en vinkel att tolka bilden- så hade det varit världsfred även i dag.
.utan en himla massa maffia , missbruk och förtryck..
Mänskliga rättigheter hade satts som allra viktigast- och givetvis tänket:
"Alla behövs" och är bra på olika saker- med våra olikheter kompletterar vi varandra
fatt känna sig för allas möjlighet att känna äkta frihet och kärlek till själva livet...
En utopi- eller ett hopp?
En halv utopi kan jag tycka...med hopp för att en dag kommer då fler förstår och känner
vikten av det som egentligen är mest värdefullt..egentligen..att man/kvinna tänker om...
och ser det..
Känner man sig fri som människa- fri från förakt och girighet- då vill man att det ska vara fred- då vill man andra väl.
Inte förakta- eller vara någon annans "marionett"...
Så kan vara en tolkning ...finns fler?
.utan en himla massa maffia , missbruk och förtryck..
Mänskliga rättigheter hade satts som allra viktigast- och givetvis tänket:
"Alla behövs" och är bra på olika saker- med våra olikheter kompletterar vi varandra
fatt känna sig för allas möjlighet att känna äkta frihet och kärlek till själva livet...
En utopi- eller ett hopp?
En halv utopi kan jag tycka...med hopp för att en dag kommer då fler förstår och känner
vikten av det som egentligen är mest värdefullt..egentligen..att man/kvinna tänker om...
och ser det..
Känner man sig fri som människa- fri från förakt och girighet- då vill man att det ska vara fred- då vill man andra väl.
Inte förakta- eller vara någon annans "marionett"...
Så kan vara en tolkning ...finns fler?